Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Optakt: Real Madrid - Levante, 9. spillerunde

Optakt: Real Madrid - Levante, 9. spillerunde 3 uger 6 dage siden #85

• Bismo
  • Bismo's profilbillede
  • Platin bruger
elle44 skrev:
Bismo skrev:
Asensio20 skrev:
Ramos4 skrev:
Men prøv nu at høre. Stadionet skal fornys på et eller andet tidspunkt. Før eller siden. Og det er pisse dyrt. Det vil forfalde hvis vi ikke gør noget og vores indtægter vil sakke efter de andre tophold i Europa. Vi har brug for at modernisere det og tjene flere penge.

Hvad er alternativet?

Hvem gider at tage ind og se Real Madrid tabe 1-2 til Levante med en flok spillere der ikke præstere og ikke har evnerne til at slå bare Levante. På et ny bagt stadion hvor det koster 120 euro for en billet. Ikke mig.

Real Madrid har altid haft fans på stadion, det kræver ikke et nyt stadion!

Men hvis spillerne ikke er der, så kommer klubbens fans heller ike.

Holdet kom fint tilbage efter 2-0 og skabte masser af chancer. Men lidt held kunne vi nemt have scoret minimum 3 mål mere. Sådan skulle det ikke gå. Ingen grund til at male fanden på væggen.

Det var ikke som i kampen mod Sevilla, hvor vi blev totalt spillet ud af banen og ikke skabte noget som helst. Angrebet fungerede ganske fint.

Haha, altså hvis ikke man må male fanden på væggen efter en kamp hvor man taber 2-1 til Levante på hjemmebane og oven i købet slår rekord i flest minutter uden mål, samtidig med at det var den 5. Kamp i træk uden sejr, hvornår helvede kan man så få lov at male?

Skal vi lade som om holdet ikke havde et lignende formdyk i sidste sæson? Måske vi skulle have smidt Zidane på porten og hentet geniet Conte?

Som sagt, vi taber kampen på to fejl i forsvaret. Der var en klar forbedring i angrebet, vi havde bare ikke marginalerne med os i dag. Shit happens.

Det var jo ikke lige frem Sevilla om igen.. og vi er heller ikke så forfærdeligt langt fra førstepladsen. Vi taler om sølle 3 points ffs!

Hvad tror du der vil ske, hvis man ændrer på hele spil konceptet midt i sæsonen samtidigt med, at man smider en træner på porten, som alle i truppen kan lide og vil have skal forsætte? De af os der er gamle nok kan huske den træner-karrusel, som klubben har været igennem før i tiden. Vi skal helst ikke ud i noget lignende igen.
The administrator has disabled public write access.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Dios, Real HWL, andreashn, Papi

Optakt: Real Madrid - Levante, 9. spillerunde 3 uger 6 dage siden #86

• Asensio20
  • Asensio20's profilbillede
  • Ekspert bruger
Real HWL skrev:
Asensio20 skrev:
Når Florentino hellere vil bruge 500 millioner euro på, at bygge betonbyggeri, fremfor at købe spillere i mens han sælger ud, så får man som man har redt.

Aldrig har jeg opdaget en mere inkompetent ledelse end den vi har nu.

Nogen gange skal man gå et skridt tilbage for at gå to skridt frem. Det stadion projekt vil få Real op på en helt anden hylde i fremtiden hvis det kan generere et overskud på €150mill om året. Det er ikke inkompetence, men genialt.

Ja det kommer til at koste os 4-5 sæsoner i krise
La liga nummer 34 skal i hus.

Optakt: Real Madrid - Levante, 9. spillerunde 3 uger 6 dage siden #87

• Real HWL
  • Real HWL's profilbillede
  • Platin bruger
Asensio20 skrev:
Real HWL skrev:
Asensio20 skrev:
Når Florentino hellere vil bruge 500 millioner euro på, at bygge betonbyggeri, fremfor at købe spillere i mens han sælger ud, så får man som man har redt.

Aldrig har jeg opdaget en mere inkompetent ledelse end den vi har nu.

Nogen gange skal man gå et skridt tilbage for at gå to skridt frem. Det stadion projekt vil få Real op på en helt anden hylde i fremtiden hvis det kan generere et overskud på €150mill om året. Det er ikke inkompetence, men genialt.

Ja det kommer til at koste os 4-5 sæsoner i krise

Det passer nok meget godt!

Optakt: Real Madrid - Levante, 9. spillerunde 3 uger 6 dage siden #88

@Bismo
Men man behøves jo ikke at give så lang snor, at det hele kuldsejler undervejs, blot fordi man skal 'give det tid'. Der findes en balance mellem tålmod og idioti. Kan man forudse, at det ikke bliver bedre, hvad nytter det så? Man gav ikke Zidane sparket i sidste sæson, fordi han allerede havde en kæmpe stjerne, og fordi man vidste, at CHL var mulig med den trup, man havde.

Det her er ikke bare noget, der sker. Der er ikke noget 'shit happens', og vi kan ikke vente på, at det hele flasker sig... Alt sker jo af en grund for filan :D Hvad skulle gå bedre om 3 måneder? Hvori er potentialet? At vi 'spiller bedre som kollektiv'? Right... Jeg kunne forstå det, hvis vi så, hvordan det hele var én stor tilvænningsfase, og at det var tydeligt, hvordan holdet skulle arbejde sig hen mod en hel ny måde at spille bold på. Men det er det jo ikke! Der er hverken retning eller mening med det Lope har gang i. Vi har 1 milliard pasninger og sætter vores lid til Bale.

Det er én stor lærestreg og lektie i, hvordan man ikke skal agere som verdens største klub. Især en lektie til ledelsen.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) har sagt tak: Siempre fiel, El Siete

Optakt: Real Madrid - Levante, 9. spillerunde 3 uger 6 dage siden #89

• Papi
  • Papi's profilbillede
  • Senior bruger
ChrillRM14 skrev:
Det her er ikke bare noget, der sker. Der er ikke noget 'shit happens', og vi kan ikke vente på, at det hele flasker sig... Alt sker jo af en grund for filan :D Hvad skulle gå bedre om 3 måneder? Hvori er potentialet? At vi 'spiller bedre som kollektiv'? Right... Jeg kunne forstå det, hvis vi så, hvordan det hele var én stor tilvænningsfase, og at det var tydeligt, hvordan holdet skulle arbejde sig hen mod en hel ny måde at spille bold på. Men det er det jo ikke! Der er hverken retning eller mening med det Lope har gang i. Vi har 1 milliard pasninger og sætter vores lid til Bale.

1) Jeg er helt sikker på, at samtlige spillere og trænere gør alt på træningsbanen for at forbedre spillet. Der er absolut ingen, der plæderer for bare at "vente på at alting flasker sig".

2) "At spille bedre som kollektiv" er stort set det eneste en træner kan have ansvaret for. Selvfølgelig kan han hjælpe og motivere spillere til at præstere bedre individuelt. Men når en spiller som Varane individuelt begår fejl som i dag, så er det noget, som træneren kun har meget begrænset indflydelse på.
Desuden er vi stadigvæk i en tilvænningsfase. Det er jo helt tydeligt, at der er spillere, der stadig ikke har fundet sig fuldstændigt til rette i Lopeteguis system. Asensio f.eks., som har svært ved at vænne sig til de flydende positioner.
Se evt den her video

3) Det er ikke meget mere end 1 måned siden, at der blev skrevet stolpe og stolpe ned om Real Madrids nye spilkoncept med højt pres og boldbesiddelse, og hvor godt Lopetegui havde fået implementeret sine idéer på rekordtid. "Vi har 1 milliard pasninger og sætter vores lid til Bale", det er ganske enkelt en hån, og det er helt tydeligt, at Lopetegui har nogle meget konkrete idéer om, hvordan holdet skal spille. Desuden synes jeg, vi har set masser af fremgang siden katastrofen for alvor indtraf mod Sevilla.
Sidste redigering: 3 uger 6 dage siden af Papi.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Dios, andreashn, Bismo

Optakt: Real Madrid - Levante, 9. spillerunde 3 uger 5 dage siden #90

• Dios
  • Dios's profilbillede
  • Platin bruger
Derudover skal vi heller ikke glemme, at VAR intet godt har gjort for Real Madrid. Vi er vant til at få utallige af kendelser med os, men det har VAR ændret. Igår scorede vi 2 mål som VAR gik ind og underkendte, og gav Levante et straffespark, som i mine øjne stadig er utrolig tvivlsomt. Hele vores succes kan bindes op på tvivlsomme kendelser de sidste 5 år.
Ikke, at det på nogen måde skal negligere vores bedrifter, men vi kan hurtigt blive enige om, at samtlige kendelser er faldet Real Madrid's vej. Igår ville være endnu en sejr, hvis ikke VAR havde fundet sin vej til La Liga. Med VAR havde vi slet ikke haft den succes i Chl om man vil det eller ej.

Ser man tilbage på samtlige debatter herinde de sidste 5 år, så har der været snak om, at vores trup har manglet en masse, men gode resultater i slutmånederne gør, at man ser lidt blindt på de tydelige problemer vores trup har haft i rigtig mange år. Fundamentet har jo været pil hamrende råddent i så mange år, at det nu kulminere fuldstændig. Nu skal vi finde en syndebuk, og så kan vi passende bruge Lopetegui til det.
Det er simpelthen så uhørt, og ja man kunne måske godt have trukket den lidt med Ronaldo og Zidane, men det ville bare skubbe problemet, og her kan jeg godt se en sammenligning med den vi så i United efter Ferguson stoppede.
Jeg vil intet tage fra Ferguson hans bedrifter taler sit tydelige sprog, men man kunne jo godt se, at hans sidste æra var på aller sidste udløbningsdato med de aldrende spillere.
Efterfølgende taler man om Ferguson effekten, men ser man lidt dybere, så var det Carrick, Ferdinand, Evra, Rooney, Vidic, Persie, Scholes og jeg har sikkert glemt en masse andre. Det var et helt hold som stort set skulle skiftes indenfor relativ kort tid. Præcis samme situation står vi i nu, hvor vi i Real Madrid bare taler om Ronaldo effekten.

Selvfølgelig ville Ronaldo have sat sit præg på det her hold, men konceptet og spillermaterialet taget i betragtning er på sidste udløbsningsdato. Jeg er generelt et meget positivt menneske, og derfor så jeg også store muligheder i vores trup. Jeg har dog fuldstændig mistet al håb til Asensio, som jeg ikke havde for 3 måneder siden.
Jeg forstod godt hvorfor man valgte at satse på ham fremfor en utrolig dyr Hazard, som på daværende tidspunkt manglede det sidste x-factor, selvom jeg inderligt håbede man gik efter Hazard, men alt ændrede sig på et splitsekund. Hazard har indtil videre været den mest formstærke spiller i verden, og Asensio gør Lucas til en af de bedste spillere i verden. Når man er skeptisk anlagt, så rammer man også de forudsigelser oftere, fordi alt bare er noget lort.
Det var en kæmpe fejl ikke at købe Hazard, som har gjort alt for at presse på for at trække den hvide trøje over hovedet.

Det er stolpe ud pt. og alt går imod os. Man ved dog det vender på et tidspunkt, og så længe vi taber på personlige fejl og ikke taktiske dispositioner, så er jeg stadig fortrøstningsfuld.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Real HWL, andreashn, Bismo, Ramos4

Optakt: Real Madrid - Levante, 9. spillerunde 3 uger 5 dage siden #91

• elle44
  • elle44's profilbillede
  • Platin bruger
Dios skrev:
Derudover skal vi heller ikke glemme, at VAR intet godt har gjort for Real Madrid. Vi er vant til at få utallige af kendelser med os, men det har VAR ændret. Igår scorede vi 2 mål som VAR gik ind og underkendte, og gav Levante et straffespark, som i mine øjne stadig er utrolig tvivlsomt. Hele vores succes kan bindes op på tvivlsomme kendelser de sidste 5 år.
Ikke, at det på nogen måde skal negligere vores bedrifter, men vi kan hurtigt blive enige om, at samtlige kendelser er faldet Real Madrid's vej. Igår ville være endnu en sejr, hvis ikke VAR havde fundet sin vej til La Liga. Med VAR havde vi slet ikke haft den succes i Chl om man vil det eller ej.

Ser man tilbage på samtlige debatter herinde de sidste 5 år, så har der været snak om, at vores trup har manglet en masse, men gode resultater i slutmånederne gør, at man ser lidt blindt på de tydelige problemer vores trup har haft i rigtig mange år. Fundamentet har jo været pil hamrende råddent i så mange år, at det nu kulminere fuldstændig. Nu skal vi finde en syndebuk, og så kan vi passende bruge Lopetegui til det.
Det er simpelthen så uhørt, og ja man kunne måske godt have trukket den lidt med Ronaldo og Zidane, men det ville bare skubbe problemet, og her kan jeg godt se en sammenligning med den vi så i United efter Ferguson stoppede.
Jeg vil intet tage fra Ferguson hans bedrifter taler sit tydelige sprog, men man kunne jo godt se, at hans sidste æra var på aller sidste udløbningsdato med de aldrende spillere.
Efterfølgende taler man om Ferguson effekten, men ser man lidt dybere, så var det Carrick, Ferdinand, Evra, Rooney, Vidic, Persie, Scholes og jeg har sikkert glemt en masse andre. Det var et helt hold som stort set skulle skiftes indenfor relativ kort tid. Præcis samme situation står vi i nu, hvor vi i Real Madrid bare taler om Ronaldo effekten.

Selvfølgelig ville Ronaldo have sat sit præg på det her hold, men konceptet og spillermaterialet taget i betragtning er på sidste udløbsningsdato. Jeg er generelt et meget positivt menneske, og derfor så jeg også store muligheder i vores trup. Jeg har dog fuldstændig mistet al håb til Asensio, som jeg ikke havde for 3 måneder siden.
Jeg forstod godt hvorfor man valgte at satse på ham fremfor en utrolig dyr Hazard, som på daværende tidspunkt manglede det sidste x-factor, selvom jeg inderligt håbede man gik efter Hazard, men alt ændrede sig på et splitsekund. Hazard har indtil videre været den mest formstærke spiller i verden, og Asensio gør Lucas til en af de bedste spillere i verden. Når man er skeptisk anlagt, så rammer man også de forudsigelser oftere, fordi alt bare er noget lort.
Det var en kæmpe fejl ikke at købe Hazard, som har gjort alt for at presse på for at trække den hvide trøje over hovedet.

Det er stolpe ud pt. og alt går imod os. Man ved dog det vender på et tidspunkt, og så længe vi taber på personlige fejl og ikke taktiske dispositioner, så er jeg stadig fortrøstningsfuld.

Mht. Til var så har vi altså fået 2 mål givet til os (Asensio og Benzema) og har vi ikke også fået et straffe? Og vi har fået to mål underkendt i Modric og Asensio. Så alt i alt går det ca. Lige op.

Optakt: Real Madrid - Levante, 9. spillerunde 3 uger 5 dage siden #92

Dios skrev:
Ser man tilbage på samtlige debatter herinde de sidste 5 år, så har der været snak om, at vores trup har manglet en masse, men gode resultater i slutmånederne gør, at man ser lidt blindt på de tydelige problemer vores trup har haft i rigtig mange år. Fundamentet har jo været pil hamrende råddent i så mange år, at det nu kulminere fuldstændig.

Ja det har ved gud været så ufattelig åbenbart i flere år at man slet ik fik forberedt fundamentet til fremtiden - det er vi flere der har råbt og skreget om. Og derfor står vi nu, nøjagtig som du skriver, i en håbløs situation hvor der er meget lidt at bygge på og alt for mange problemer - det ka ta flere år at vende. Det er intet mindre end en veritabel skandale fra den sportslige ledelse. Og nej, det er helt sikkert ik Lopeteguis skyld - dog ser jeg ikke at han har så meget som én eneste løsning på noget som helst indtil videre - han virker fuldstændig overmatchet i samtlige facetter af at styre Real Madrid. Han ligner en hund i et spil kegler der ik aner hva han ska gøre. Han har tydeligvis INGEN pondus ift indkøb, han har ikke vist nogen taktisk kløgt som ku ha hjulpet holdet, han har vel nærmest fået det minimale ud af spillerne, Vinicius-håndteringen er jo nærmest komisk, målmandsrotationen ka KUN skade (men så slipper han jo for at ta det "svære" valg), han sparer flere bærende kræfter midt i en krise hvilket igår sank os dybere ned i den, ift salg formåede han heller ik at løse problemet med at vi stod med 5 keepere (naturligvis ligeså meget den sportslige ledelse) - jo bevares, det lykkedes genierne at sende vores fremtidige håb på lån til en klub hvor han har fået NUL minutters spilletid, han var ej heller manden der ku overtale vores mest spændende spiller i Kovacic til at gi det en sidste chance - det er jo en farce!!

Så hvis vi tror det har været svært for os at købe spillere indtil nu, så held og lykke med at lokke Neymar, Mbappé eller lignende til når det er tydeligt at vi er et stort skib på vej mod afgrunden og vores største stjerner alle er på vej mod sidste salgsdato - tror der er mange der betænker sig for at skrive under på dét projekt. Jeg er reelt fløjtende ligeglad om man skifter træner nu eller ej - jeg tror ik på noget som helst succes i indeværende sæson no matter hvem der er træner. Lige nu fortjener klubben og ledelsen al dén modgang de har - jeg er selvfølgelig træt af at vi er totalt til grin, men det lader jo til at de har svært ved at fatte problemerne med mindre de males ud foran øjnene på dem
Følgende bruger(e) har sagt tak: Lars1991

Optakt: Real Madrid - Levante, 9. spillerunde 3 uger 5 dage siden #93

• Dios
  • Dios's profilbillede
  • Platin bruger
elle44 skrev:
Dios skrev:

Mht. Til var så har vi altså fået 2 mål givet til os (Asensio og Benzema) og har vi ikke også fået et straffe? Og vi har fået to mål underkendt i Modric og Asensio. Så alt i alt går det ca. Lige op.

Det går ikke lige op, hvis VAR er grunden til, at målet bliver lavet om. Nu kan jeg sikkert godt tage fejl, men jeg er nu ret sikker på, at dommeren efterfølgenden har lavet hans kendelser om. Benzema's mål blev jo dømt i første omgang, og et kvarter senere blev dommeren jo bekræftet i, at det var den rette beslutning. Det samme med Modric imod Sevilla.
Lige omvendt var det jo f.eks. igår, hvor dommeren først dømte et frispark, men rettede det til straffe, og begge mål igår blev korrekt annulleret efterfølgende af VAR, men dommeren og linjevogteren havde jo begge godkendt målene. Det er den helt store forskel.
Det ville jo heller aldrig gå lige op i Chl, da Ronaldo's offside mål aldrig ville have været gældende. Marcelo's hånd på bolden, og Carvajal's straffe på Lewandowski i sidste års opgør imod Bayern ville også have været 2 tydelige straffe til Bayern.
Så kan man diskutere straffet på Lucas, hvor jeg personligt selv synes der var straffe, men et dommerskøn kunne sagtens have annulleret det straffe, og udfaldet kunne have været helt anderledes.
Der bliver givet og taget - helt sikkert, men oftest falder det altid ud til Real Madrid og Barcelona.
Sidste redigering: 3 uger 5 dage siden af Dios.

Optakt: Real Madrid - Levante, 9. spillerunde 3 uger 5 dage siden #94

• Dios
  • Dios's profilbillede
  • Platin bruger
Siempre fiel skrev:
Dios skrev:
Ser man tilbage på samtlige debatter herinde de sidste 5 år, så har der været snak om, at vores trup har manglet en masse, men gode resultater i slutmånederne gør, at man ser lidt blindt på de tydelige problemer vores trup har haft i rigtig mange år. Fundamentet har jo været pil hamrende råddent i så mange år, at det nu kulminere fuldstændig.

Ja det har ved gud været så ufattelig åbenbart i flere år at man slet ik fik forberedt fundamentet til fremtiden - det er vi flere der har råbt og skreget om. Og derfor står vi nu, nøjagtig som du skriver, i en håbløs situation hvor der er meget lidt at bygge på og alt for mange problemer - det ka ta flere år at vende. Det er intet mindre end en veritabel skandale fra den sportslige ledelse. Og nej, det er helt sikkert ik Lopeteguis skyld - dog ser jeg ikke at han har så meget som én eneste løsning på noget som helst indtil videre - han virker fuldstændig overmatchet i samtlige facetter af at styre Real Madrid. Han ligner en hund i et spil kegler der ik aner hva han ska gøre. Han har tydeligvis INGEN pondus ift indkøb, han har ikke vist nogen taktisk kløgt som ku ha hjulpet holdet, han har vel nærmest fået det minimale ud af spillerne, Vinicius-håndteringen er jo nærmest komisk, målmandsrotationen ka KUN skade (men så slipper han jo for at ta det "svære" valg), han sparer flere bærende kræfter midt i en krise hvilket igår sank os dybere ned i den, ift salg formåede han heller ik at løse problemet med at vi stod med 5 keepere (naturligvis ligeså meget den sportslige ledelse) - jo bevares, det lykkedes genierne at sende vores fremtidige håb på lån til en klub hvor han har fået NUL minutters spilletid, han var ej heller manden der ku overtale vores mest spændende spiller i Kovacic til at gi det en sidste chance - det er jo en farce!!

Så hvis vi tror det har været svært for os at købe spillere indtil nu, så held og lykke med at lokke Neymar, Mbappé eller lignende til når det er tydeligt at vi er et stort skib på vej mod afgrunden og vores største stjerner alle er på vej mod sidste salgsdato - tror der er mange der betænker sig for at skrive under på dét projekt. Jeg er reelt fløjtende ligeglad om man skifter træner nu eller ej - jeg tror ik på noget som helst succes i indeværende sæson no matter hvem der er træner. Lige nu fortjener klubben og ledelsen al dén modgang de har - jeg er selvfølgelig træt af at vi er totalt til grin, men det lader jo til at de har svært ved at fatte problemerne med mindre de males ud foran øjnene på dem

Og det er jo så forskellen på os 2. En optimist og en pessimist :D

Det burde ikke tage flere år at vende. Med få udskiftninger så burde det løse sig selv mere eller mindre. Hazard ville jo gøre underværker, og alene mand tror jeg han ville kunne ændre vores offensiv. Vi har rigeligt med penge, og jeg hopper simpelthen ikke med på den hetz omkring stadionbyggeriet.
Ramos, Marcelo og Modric ville jo sagtens kunne præstere 1-2 sæsoner endnu, hvis holdet fungeret. Nuvel, så kan man starte med dem selv, men når holdet ikke har momentum, og vores angribere ikke kan score eller skabe chancer, så kommer usikkerheden alle steder. Se bare på Varane, som oftest ligner den mest usikreste mand i forsvaret i Real Madrid, men på landsholdet går han bare ind og dominere alt og alle.

Jeg er helt vild med Lopetegui, men har det ikke bare været begrebet af Real Madrid de sidste 15 år? En stor rutsjebane, hvor holdet svinger fra den ene kamp til den anden?
At spille udfra et fast koncept kræver en helvedes masse mere arbejde end bare at smække bolden ind i hovedet på Ronaldo. Det er jo netop det vi skal væk fra, hvor konceptet indenholder løbemønstre, som kan åbne op for langt flere muligheder end bare a høvle bolde ind i feltet.
Jeg er specielt glad for den måde vi udnytter kanterne på, hvor vi kommer ned til baglinjen i stedet for vores backs modtager bolden på midten af banen, og selv skal prøve at være kreativ.
Intet virker til at fungere lige pt. men 36 skud på mål. 3 gange på stolpen/overliggeren. 2 mål underkendte, og 2 amatør fejl af Varane. Hvad fanden skal Lopetegui mere gøre?
Du giver ham kritik for at spille med reserver, men kampen før det fik han kritik for ikke at gøre det? Kan folk seriøst ikke selv høre hvad der bliver sagt? Fair nok at være frustreret, men det kan man jo godt være uden at været fuldt ud retarderet at høre på :D

Lige Kovacic havde jo desværre besluttet sig før Lopetegui tog over. Det kan man jo takke Zidane for i stedet for at tale Lopetegui's overtalelsesevner ned.

Bare lige for at få alt på det rene, så ville jeg virkelig godt se Zidane's taktik uden Ronaldo :D
Følgende bruger(e) har sagt tak: Real HWL, andreashn, Bismo, Papi

Optakt: Real Madrid - Levante, 9. spillerunde 3 uger 5 dage siden #95

@Dios

Ja for man er jo retarderet at høre på hvis du ik er enig - jeg ka anbefale nationen.dk :-D (bemærk at jeg ligesom dig lige sætter en smiley ind som naturligvis fuldstændig retfærdiggør at man kalder folk retarderede). Nu nævnte jeg sådan set dét at han sparede spillere igår som én blandt mange ting - jeg er såmænd fint klar over at dét i sig selv jo ik bør indebære kritik for spillere ska ku spares indimellem og var det gået godt, så havde han været dygtig at spare. MEN det er nu engang sådan at når han vælger et angreb med Asensio, Lucas og Mariano (som Marca hånende skrev, så er det et angreb der lyder som noget til en Copa del Rey-kamp), så må man betale prisen når det så på pinlig manér koster 3 point - det er altså dén risiko man løber når man stiller op sån - og så ka du kalde det/mig/og alle andre end dig selv retarderede om du vil.

Kova nævner jeg også - igen en smule uretfærdigt, det medgiver jeg. Jeg har om nogen været kritisk over for Zidane netop pga at jeg anser det for hans skyld at han nærmest pressede Kova ud ved ik at bruge ham. Jeg nævner såmænd bare Julen i denne forbindelse fordi at beretningerne gik på at han sku kontakte Kova og forsøge at overtale ham. Det var sikkert en nær umulig opgave, men faktum er også at det ikke lykkedes - jeg vil bare ikke udelukke at en større personlighed med mere pondus, måske Mourinho eller Pep, ku ha gjort det. Det er naturligvis ik Julens skyld, men jeg tager det med for at tydeliggøre at INTET, som i absolut INTET, er lykkedes for manden. Og ja, jeg ved du har det vildeste man crush på ham - og jeg er fuldstændig på linje med at hele kernen i katastrofen ik er hans skyld - men han har ved gud heller ik sat en fod rigtigt siden dén dag han kom.

Og ja, vi har brug for et mere klart koncept og hvis Julen ka være mand for dét, så håber jeg han ka blive og få styr på det. Men sagen er at man i Real Madrid nok ka dumme sig, men man ka jo ik synke fuldstændig til bunds som Julen synes at gøre på alle parametre - og derfor er han jo reelt dead man walking nu - der ska mirakler til hvis han stadig ska være i klubben om to uger
Følgende bruger(e) har sagt tak: Brylle

Optakt: Real Madrid - Levante, 9. spillerunde 3 uger 5 dage siden #96

• Ramos4
  • Ramos4's profilbillede
  • Guld bruger
Dios, man må rose dig for din optimisme. Det er altid dejligt med positive briller og et koldt hoved i en ellers svær tid. Men når jeg læser hvad du skriver, er det alligevel svært at forstå hvad optimismen bunder i. Du har stor tiltro til Lopetegui og fred være med det. Manden har intet vundet nogensinde. Hans stil med landsholdet var rigtig imponerende til tider, men derudover ved jeg ikke hvorfor du er så vild med ham. Jeg tror helt sikkert at vi kommer til at spille bedre på et tidspunkt, hvis han får lov at fortsætte.

Og du har ret i, at Benzema skal serviceres bedre. Men han scorer altså ikke mere end max. 15 kasser i ligaen i år. Og det er svært at vinde ligaen med en topscorer på 12-15 kasser. Bale skal nok spæde til, men altså...Bale er Bale. Derudover er du selv enig i, at vi har mange spillere der er på vej i en alder hvor de er både gamle og mætte. Ramos, Marcelo, Modric, Benzema. Vi har ikke forstærket os særlig godt de seneste mange transfervinduer, så vi står i en situation hvor vi snart skal ud og bruge penge på at forstærke en del positioner. Det bliver unægteligt svært når vi også skal splashe 200-300 mio. på Neymar eller hvem det nu bliver. Et stadionprojekt på 500 + 200 for Neymar + mange aldrende spillere = vi skal have fat i Danske Banks estiske afdeling.

Vi har ret beset ét talent i offensiven (jeg tæller ikke to brasilienere på 18 med, som jeg intet aner om) der er noget værd, og det er Asensio. Ham synes du (med rette) er ganske ringe for tiden.

Hvor fanden får du al den optimisme fra? :)
Florentino dimisión.
Sidste redigering: 3 uger 5 dage siden af Ramos4. Begrundelse: småting
Følgende bruger(e) har sagt tak: Brylle
Leveret af Kunena Forum
.:.

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.