Optakt: La Real besøger Madrid

7 år 6 måneder siden #13 af Mølbat
Casemiro er desværre et strålende eksempel på, at man kan nå rigtig langt i fodbold, selvom man har samme spilintelligens som en sten.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 6 måneder siden #14 af Hansen

Mølbat skrev: Vinicius har jo næsten været bedste mand i offensiven indtil videre. Jeg ville dog blive lykkelig, hvis Lucas Vázquez snart bliver revet ud. Han er simpelthen ikke dygtig nok til at være starter i Real Madrid.

Kunne ikke være mere enig! Han kan bare ikke offensivt :(
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid777

7 år 6 måneder siden #15 af madrid2000

7 år 6 måneder siden #16 af elle44

Mølbat skrev: Vinicius har jo næsten været bedste mand i offensiven indtil videre. Jeg ville dog blive lykkelig, hvis Lucas Vázquez snart bliver revet ud. Han er simpelthen ikke dygtig nok til at være starter i Real Madrid.

Der er jo intet at gøre, der er ikke noget bedre alternativ. Har ondt af Lucas, han bør være jo være yderste mandat i en klub som Real og nu starter han hver kamp selvom han ikke har evnerne. Det er svært at forlange mere af ham tbh, de andre leverer endnu dårligere end ham.

7 år 6 måneder siden #17 af mohbar

Mølbat skrev: Casemiro er desværre et strålende eksempel på, at man kan nå rigtig langt i fodbold, selvom man har samme spilintelligens som en sten.

Ja kunne være fint at at erstatte ham med Makelele Aka Kante

7 år 6 måneder siden #18 af Mølbat

elle44 skrev:

Der er jo intet at gøre, der er ikke noget bedre alternativ. Har ondt af Lucas, han bør være jo være yderste mandat i en klub som Real og nu starter han hver kamp selvom han ikke har evnerne. Det er svært at forlange mere af ham tbh, de andre leverer endnu dårligere end ham.

Jeg vil nu mene, at man kunne have startet med en Isco i stedet for. Ja, han har også været dårlig, men Lucas V. er bare endnu værre, hvis du spørger mig.

7 år 6 måneder siden #19 af madrid2000

7 år 6 måneder siden #20 af Hansen

madrid2000 skrev: Vasquez er værre end Fubert.

Der var ingen bedre end Faubert anyways
Sidste redigering: 7 år 6 måneder siden ved Hansen.

7 år 6 måneder siden #21 af Higuain99
Jeg er snart uden ord. Hold kæft hvor er det tråkrummende at se på. Flå Marcelo, Casemiro og Lucas ud. Altså vores bedste mand er 18...

7 år 6 måneder siden #22 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Optakt: La Real besøger Madrid
Nå, men det kunne da også være sjovt nok at være med i Europa League i næste sæson..

DC19

7 år 6 måneder siden #23 af Mølbat
Jeg synes egentlig, at Real Madrid svarede ganske OK igen på det tidlige mål. Desværre har man udvist ligeså stor skarphed foran kassen, som Danmarks blindelandshold (hvis der findes sådan et). Casemiro har ingen idé om, hvad han foretager sig på banen, mens Lucas Vázquez arbejder så hårdt som han overhovedet kan på at ødelægge enhver lovende spilsituation på banens sidste tredjedel. Vinicius har dog været fremragende.
Er der desuden en, som kan forklare mig, hvad der rent taktisk er til grund for, at Carvajal utrolig ofte befinder sig inde centralt i banen, når der skal forsvares? Vi har altså nok problemer med, at venstrebacken sjældent løber med hjem, og dækker rigtigt af. Der er ikke behov for, at den anden back gør det samme. Så bliver opgaven da helt umulig for Ramos og Varane.

7 år 6 måneder siden #24 af elle44

Mølbat skrev:

elle44 skrev:

Jeg vil nu mene, at man kunne have startet med en Isco i stedet for. Ja, han har også været dårlig, men Lucas V. er bare endnu værre, hvis du spørger mig.

Jah jeg kan godt følge dig. Føler dog ikke isco skaber flere chancer end Lucas og så kæmper Lucas mere for det, så kan man lige så godt gå med manden der ligner han gider.

Leveret af Kunena Forum