Optakt: La Real besøger Madrid

7 år 6 måneder siden #61 af Raul7-2880
Overhovedet ikke overrasket over, at vi ikke er la liga bejlere.
Men hvad var egentlig rationalet bag Solaris lange kontrakt (2021)?

Medmindre man er tilfreds med en 4-5 plads i ligaen og exit i CHL mod Ajax, så skal de altså skifte træner NU.

Ved godt at jeg bliver upopulær men:
Fyr Solari
Ansæt Mourinho!
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar, Jonas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 6 måneder siden #62 af Higuain99
Nu det fanme nok. Sagde til mig selv inden denne kamp “giver dem den her kamp til at vise, at jeg forsat skal risikere at ødelægge mine aftener med deres lorte fodbold”. Nu det slut, mit humør kan simpelthen ikke holde til det her.

7 år 6 måneder siden #63 af Jonas
Besvaret af Jonas på emne Optakt: La Real besøger Madrid
.. det går desværre præcis som forventet i denne sæson. CR har båret holdet siden han kom til. Vi fik et fingerpeg om hvad holdet ville være uden ham sidste efterår og nu ser vi præcis dette. Det er så forudsigeligt at det gør ondt. Alt er forløbet præcis som man kunne forvente. Bale har været ustabil og skadet, isco har været svingende, Benz har været uskarp, spillerne fra VM har haft svært ved at komme igang og de middelmådige talenter vi har er ikke på magisk vis blevet bedre heller. Siden vinduet lukkede har det været klart at det blev en Arsenal-sæson. Det er ulideligt at være vidne til

7 år 6 måneder siden #64 af elle44

Ramos4 skrev: Solari - en middelmådig spiller og en dårlig ungdomstræner + den dårligste trup i 10 år. Resultatet er ikke overraskende. Men selvfølgelig stadig vanvittigt at være vidne til.

Synes vores trup var bedre 10-11 år siden.

7 år 6 måneder siden #65 af Elto92
Jep.... det blev også sidste kamp for mig i år. Kan dog stadig nå at redde min aften på noget produktivt, men det her gør jeg aldrig igen. Spilder ikke en eneste aften længere på det her hold.
Jeg er ligeglad hvad i siger... det slut.

7 år 6 måneder siden #66 af Vinícius
Der er vitterligt få spillere, der faktisk spiller skidegodt, men som må trækkes med en flok kegler og bander som medspillere...

Kunne der ikke bare være én af vores spillere, der bare brændte fuldstændig af oppe i hovedet og fik rødt kort Pepe-wise.. Ligesom dengang Ramos fik direkte rødt ved at flække Messi.... Det er sq bleven en flok vattede spillere! Der er ingen tænding, ingen offerlyst... Der er sq mere behov for en mental coach end noget andet..

Vi savner virkelig vores 3 portugisere, og ja Mourinho er sq en af dem. Byg et hold op omkring Mourinho, og lad ham slagte de spillere, der er for vattede. Og lad ham få nogle spillere, der lytter til ham..

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 7 år 6 måneder siden ved Vinícius.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, mohbar

7 år 6 måneder siden #67 af Cristiano7
Verdensmestrene taber til La Real.
Men husk nu at Brahim Diaz kommer imorgen og redder sæsonen....

Tak Perez..................

Sikker en amatøragtig ledelse vi har, som tror på truppens kvalitet og at Solari er godt nok..
Samt at man giver spillerne en lang snor... (Marcelo, Benzema, Bale, Casemiro osv) bare fordi de er berømte og sælger trøjerne og har lige vundet VM for klubhold efter to kampe.

Det her kan ikke forsvares ved at sige at vi bare var uheldige med at ikke score.

Der manglede kampgejst, vilje til kæmpe for hinanden og en ordentlig taktik.
Sidste redigering: 7 år 6 måneder siden ved Cristiano7.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

7 år 6 måneder siden #68 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Optakt: La Real besøger Madrid
Sergio Ramos - 33 år (til marts). Marcelo - 31 år (til maj). Luka Modric - 33 år. Toni Kroos 29 år. Benzema - 31 år. Bale 30 år (til juli). Fremtiden ser lys ud drenge, for vi har jo Vallejo, Theo (Reguilon?), Ceballos, Valverde, Mariano(?), Brahim Diaz og to 18-årige brasilianere til at tage over. Godt arbejde fra ledelsens side.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, Raul7-2880, Cristiano7

7 år 6 måneder siden #69 af Henke
Besvaret af Henke på emne Optakt: La Real besøger Madrid
Jeg synes egentlig ikke, at vi spiller dårligt idag. Vi sidder jo på ALT og spiller os frem - eller Vinicius spiller os frem - til den ene kæmpechance efter den anden. Vores spillere er bare ufattelig dårlige til at afslutte.

Og så hjælper det ikke, at vi har været vidne til den mest skandaløse dommerpræstation i mands minde!
Sidste redigering: 7 år 6 måneder siden ved Henke.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Dragam

7 år 6 måneder siden #70 af Real HWL

Elto92 skrev: Jep.... det blev også sidste kamp for mig i år. Kan dog stadig nå at redde min aften på noget produktivt, men det her gør jeg aldrig igen. Spilder ikke en eneste aften længere på det her hold.
Jeg er ligeglad hvad i siger... det slut.

Tro mig det bliver spændende nu. Vi kommer til at kæmpe om 4. pladsen. Noget som har kæmpe indflydelse på hvad der kommer til at ske i næste sæson. Det må du ikke gå glip af ;)
Sidste redigering: 7 år 6 måneder siden ved Real HWL.

7 år 6 måneder siden #71 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Optakt: La Real besøger Madrid
Jeg bryder mig ikke om Mou, hverken hans personlighed eller hans spillestil. Men lad os bare for ham, så bliver resten af sæsonen da i det mindste underholdende.

7 år 6 måneder siden #72 af elle44

Henke skrev: Jeg synes egentlig ikke, at vi spiller dårligt idag. Vi sidder jo på ALT og spiller os frem - eller Vinicius spiller os frem - til den ene kæmpechance efter den anden. Vores spillere er bare ufattelig dårlige til at afslutte.

Og så hjælper det ikke, at vi har været vidne til den mest skandaløse dommerpræstation i mands minde!

Dit indlæg er lige så skandaløst som dommerpræstationen. Hvad havde vi? 2 chancer eller sådan noget? og vi jagtede mål fra 3. Minut.

Leveret af Kunena Forum