Optakt: La Real besøger Madrid
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Men hvad var egentlig rationalet bag Solaris lange kontrakt (2021)?
Medmindre man er tilfreds med en 4-5 plads i ligaen og exit i CHL mod Ajax, så skal de altså skifte træner NU.
Ved godt at jeg bliver upopulær men:
Fyr Solari
Ansæt Mourinho!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ramos4 skrev: Solari - en middelmådig spiller og en dårlig ungdomstræner + den dårligste trup i 10 år. Resultatet er ikke overraskende. Men selvfølgelig stadig vanvittigt at være vidne til.
Synes vores trup var bedre 10-11 år siden.
Jeg er ligeglad hvad i siger... det slut.
Kunne der ikke bare være én af vores spillere, der bare brændte fuldstændig af oppe i hovedet og fik rødt kort Pepe-wise.. Ligesom dengang Ramos fik direkte rødt ved at flække Messi.... Det er sq bleven en flok vattede spillere! Der er ingen tænding, ingen offerlyst... Der er sq mere behov for en mental coach end noget andet..
Vi savner virkelig vores 3 portugisere, og ja Mourinho er sq en af dem. Byg et hold op omkring Mourinho, og lad ham slagte de spillere, der er for vattede. Og lad ham få nogle spillere, der lytter til ham..
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Men husk nu at Brahim Diaz kommer imorgen og redder sæsonen....
Tak Perez..................
Sikker en amatøragtig ledelse vi har, som tror på truppens kvalitet og at Solari er godt nok..
Samt at man giver spillerne en lang snor... (Marcelo, Benzema, Bale, Casemiro osv) bare fordi de er berømte og sælger trøjerne og har lige vundet VM for klubhold efter to kampe.
Det her kan ikke forsvares ved at sige at vi bare var uheldige med at ikke score.
Der manglede kampgejst, vilje til kæmpe for hinanden og en ordentlig taktik.
DC19
Og så hjælper det ikke, at vi har været vidne til den mest skandaløse dommerpræstation i mands minde!
Elto92 skrev: Jep.... det blev også sidste kamp for mig i år. Kan dog stadig nå at redde min aften på noget produktivt, men det her gør jeg aldrig igen. Spilder ikke en eneste aften længere på det her hold.
Jeg er ligeglad hvad i siger... det slut.
Tro mig det bliver spændende nu. Vi kommer til at kæmpe om 4. pladsen. Noget som har kæmpe indflydelse på hvad der kommer til at ske i næste sæson. Det må du ikke gå glip af ;)
Henke skrev: Jeg synes egentlig ikke, at vi spiller dårligt idag. Vi sidder jo på ALT og spiller os frem - eller Vinicius spiller os frem - til den ene kæmpechance efter den anden. Vores spillere er bare ufattelig dårlige til at afslutte.
Og så hjælper det ikke, at vi har været vidne til den mest skandaløse dommerpræstation i mands minde!
Dit indlæg er lige så skandaløst som dommerpræstationen. Hvad havde vi? 2 chancer eller sådan noget? og vi jagtede mål fra 3. Minut.