Optakt: La Real besøger Madrid

7 år 6 måneder siden #25 af Doc.juego
Det er jo vanvittigt at den yngste mand, urutinerede Vini skal rende rundt og være vores farligste spiller?
Jeg er glad for at Vini får en chance, og han gør det godt imo. Er med i næsten alt offensivt.
Men der er foruroligende at resten af offensiven igen igen igen er totalt tandløs.

Lucas er ikke god til real som nogen har skrevet, det er sandt. Men der er jo ikke bedre i truppen pt ? Måske asensio, men han kan ramme både højere og lavere niveau, og er ikke bedst på højre kanten.

Måske en ceballos ind ? Som 10'er og kære en 4231 agtig. Men det er et ret usikker sats.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 6 måneder siden #26 af Mølbat
Det kan desuden godt være, at Modric lige har vundet Ballon d'Or, men hvis han ikke snart træder i karakter på den midtbane, hvilket ikke er sket endnu i indeværende sæson, så kan han ligeså godt smutte her i vintertransfervinduet. Han er desværre helt tydeligt allerede mentalt taget af sted til Inter. Det gjorde han i sommers, da deres første bud på ham tikkede ind hos Los Blancos.

7 år 6 måneder siden #27 af JesperThomsen
Hvad er det der foregår.. Er dette virkelig Real Madrid? Hvad er der dog sket siden sidste sæson, det kan da ikke kun skyldes salget af Ronaldo?!

7 år 6 måneder siden #28 af Macon
Besvaret af Macon på emne Optakt: La Real besøger Madrid
Hold kæft hvor er dette hold tandløst.

Henter vi ikke 4-6 nye spillere fra toppen til sommer, ser det sort ud, vi vinder ihvertfald ikke noget, med modstand bedre end superligaen.

marcelo= ligner en, der savner sin ven i torino
Modric= hold kæft han er blevet dårlig
Kroos= det jo bare boldflytteri snart
Lucas= fin reserve, men ikke starter
Casemiro= måske dette så bare er hans reelle niveau
Bale= bare væk
Benzema= Samme væk
Isco= ligner også en mand der ikke gider Real mere.
Sidste redigering: 7 år 6 måneder siden ved Macon.

7 år 6 måneder siden #29 af mohbar

Det ligner vores nuværende situation.

7 år 6 måneder siden #30 af Mølbat

elle44 skrev:

Mølbat skrev:

elle44 skrev:

Mølbat skrev: Vinicius har jo næsten været bedste mand i offensiven indtil videre. Jeg ville dog blive lykkelig, hvis Lucas Vázquez snart bliver revet ud. Han er simpelthen ikke dygtig nok til at være starter i Real Madrid.

Der er jo intet at gøre, der er ikke noget bedre alternativ. Har ondt af Lucas, han bør være jo være yderste mandat i en klub som Real og nu starter han hver kamp selvom han ikke har evnerne. Det er svært at forlange mere af ham tbh, de andre leverer endnu dårligere end ham.

Jeg vil nu mene, at man kunne have startet med en Isco i stedet for. Ja, han har også været dårlig, men Lucas V. er bare endnu værre, hvis du spørger mig.

Jah jeg kan godt følge dig. Føler dog ikke isco skaber flere chancer end Lucas og så kæmper Lucas mere for det, så kan man lige så godt gå med manden der ligner han gider.

Lige nu nægter jeg at tro på, at der er nogen i klubben, der kan gøre det dårligere end Lucas Vázquez. Han har ikke haft succes med en eneste aktion i første halvleg, selvom han var tæt på at fedte sig til et ufattelig heldigt mål efter et dårligt indlæg.

7 år 6 måneder siden #31 af Mølbat
Kan vi som fans ikke få lov til at stange røde kort ud til spillere? Jeg ville straks give Casemiro marchordren. Kom nu af den bane, din tåbe!

EDIT: Mine bønner er blevet hørt!
Sidste redigering: 7 år 6 måneder siden ved Mølbat.

7 år 6 måneder siden #32 af elle44

Mølbat skrev:

elle44 skrev:

Mølbat skrev:

elle44 skrev:

Mølbat skrev: Vinicius har jo næsten været bedste mand i offensiven indtil videre. Jeg ville dog blive lykkelig, hvis Lucas Vázquez snart bliver revet ud. Han er simpelthen ikke dygtig nok til at være starter i Real Madrid.

Der er jo intet at gøre, der er ikke noget bedre alternativ. Har ondt af Lucas, han bør være jo være yderste mandat i en klub som Real og nu starter han hver kamp selvom han ikke har evnerne. Det er svært at forlange mere af ham tbh, de andre leverer endnu dårligere end ham.

Jeg vil nu mene, at man kunne have startet med en Isco i stedet for. Ja, han har også været dårlig, men Lucas V. er bare endnu værre, hvis du spørger mig.

Jah jeg kan godt følge dig. Føler dog ikke isco skaber flere chancer end Lucas og så kæmper Lucas mere for det, så kan man lige så godt gå med manden der ligner han gider.

Lige nu nægter jeg at tro på, at der er nogen i klubben, der kan gøre det dårligere end Lucas Vázquez. Han har ikke haft succes med en eneste aktion i første halvleg, selvom han var tæt på at fedte sig til et ufattelig heldigt mål efter et dårligt indlæg.

Fair nok. Altså jeg synes også han er dårlig, det er ikke det. Men han kommer dog frem til mere end Isco selvom det ser helt håbløst og grimt ud. Personligt ville jeg nok også foretrække Isco da der i det mindste er potentiale.

7 år 6 måneder siden #33 af mohbar
X
Sidste redigering: 7 år 6 måneder siden ved mohbar.

7 år 6 måneder siden #34 af Mølbat
Tillykke, Lucas Vázquez... din kæmpe idiot! Jeg håber inderligt, at han har spillet sin sidste kamp for Real Madrid. Hiv ungdomsspillere op i stedet for. Selv en Danmarksserie-spiller har mere kvalitet. Jeg slukker for skidtet nu. Jeg orker simpelthen ikke at overvære mere elendighed.
Sidste redigering: 7 år 6 måneder siden ved Mølbat.

7 år 6 måneder siden #35 af Real HWL
Det positive ved Vázquezs udvisning er at han ikke er med i næste kamp... Men hold kæft en hjernedød handling...

7 år 6 måneder siden #36 af Mln25
Besvaret af Mln25 på emne Optakt: La Real besøger Madrid
Hvis jeg skal se Lucas V starte inde for Real Madrid bare en fucking gang mere, så slukker jeg inden den kamp starter!!
Han er så uduelig!

Leveret af Kunena Forum