Optakt: La Real besøger Madrid
Jeg er glad for at Vini får en chance, og han gør det godt imo. Er med i næsten alt offensivt.
Men der er foruroligende at resten af offensiven igen igen igen er totalt tandløs.
Lucas er ikke god til real som nogen har skrevet, det er sandt. Men der er jo ikke bedre i truppen pt ? Måske asensio, men han kan ramme både højere og lavere niveau, og er ikke bedst på højre kanten.
Måske en ceballos ind ? Som 10'er og kære en 4231 agtig. Men det er et ret usikker sats.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Henter vi ikke 4-6 nye spillere fra toppen til sommer, ser det sort ud, vi vinder ihvertfald ikke noget, med modstand bedre end superligaen.
marcelo= ligner en, der savner sin ven i torino
Modric= hold kæft han er blevet dårlig
Kroos= det jo bare boldflytteri snart
Lucas= fin reserve, men ikke starter
Casemiro= måske dette så bare er hans reelle niveau
Bale= bare væk
Benzema= Samme væk
Isco= ligner også en mand der ikke gider Real mere.
Det ligner vores nuværende situation.
elle44 skrev:
Mølbat skrev:
elle44 skrev:
Mølbat skrev: Vinicius har jo næsten været bedste mand i offensiven indtil videre. Jeg ville dog blive lykkelig, hvis Lucas Vázquez snart bliver revet ud. Han er simpelthen ikke dygtig nok til at være starter i Real Madrid.
Der er jo intet at gøre, der er ikke noget bedre alternativ. Har ondt af Lucas, han bør være jo være yderste mandat i en klub som Real og nu starter han hver kamp selvom han ikke har evnerne. Det er svært at forlange mere af ham tbh, de andre leverer endnu dårligere end ham.
Jeg vil nu mene, at man kunne have startet med en Isco i stedet for. Ja, han har også været dårlig, men Lucas V. er bare endnu værre, hvis du spørger mig.
Jah jeg kan godt følge dig. Føler dog ikke isco skaber flere chancer end Lucas og så kæmper Lucas mere for det, så kan man lige så godt gå med manden der ligner han gider.
Lige nu nægter jeg at tro på, at der er nogen i klubben, der kan gøre det dårligere end Lucas Vázquez. Han har ikke haft succes med en eneste aktion i første halvleg, selvom han var tæt på at fedte sig til et ufattelig heldigt mål efter et dårligt indlæg.
EDIT: Mine bønner er blevet hørt!
Mølbat skrev:
elle44 skrev:
Mølbat skrev:
elle44 skrev:
Mølbat skrev: Vinicius har jo næsten været bedste mand i offensiven indtil videre. Jeg ville dog blive lykkelig, hvis Lucas Vázquez snart bliver revet ud. Han er simpelthen ikke dygtig nok til at være starter i Real Madrid.
Der er jo intet at gøre, der er ikke noget bedre alternativ. Har ondt af Lucas, han bør være jo være yderste mandat i en klub som Real og nu starter han hver kamp selvom han ikke har evnerne. Det er svært at forlange mere af ham tbh, de andre leverer endnu dårligere end ham.
Jeg vil nu mene, at man kunne have startet med en Isco i stedet for. Ja, han har også været dårlig, men Lucas V. er bare endnu værre, hvis du spørger mig.
Jah jeg kan godt følge dig. Føler dog ikke isco skaber flere chancer end Lucas og så kæmper Lucas mere for det, så kan man lige så godt gå med manden der ligner han gider.
Lige nu nægter jeg at tro på, at der er nogen i klubben, der kan gøre det dårligere end Lucas Vázquez. Han har ikke haft succes med en eneste aktion i første halvleg, selvom han var tæt på at fedte sig til et ufattelig heldigt mål efter et dårligt indlæg.
Fair nok. Altså jeg synes også han er dårlig, det er ikke det. Men han kommer dog frem til mere end Isco selvom det ser helt håbløst og grimt ud. Personligt ville jeg nok også foretrække Isco da der i det mindste er potentiale.
Han er så uduelig!