Optakt: La Real besøger Madrid

5 år 2 måneder siden #49 af Madrid777
Vinicius skulle have skudt på den friløber, men hvordan fanden i hede hule helvede dømmer den dommer ike straffesaprk der? Jeg er fuld af forundring. Jeg var så sikker på at der var straffe. Jeg stod allerede og jublede, men ja sådan gik det ikke. Og hvor er VAR dog blevet af? Den dommer er en stor fed joke!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #50 af Batmajn
amen Vini burde have fået straffe. Og Vazquez er jo en dårlig joke efterhånden, det bør bare ikke være ens løbepensum der giver en, en startplads. For andet bidrager han ikke med.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #51 af Madrid777
Kampens badebold må være mellem dommeren og lucas vasquez...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #52 af Ramos4
Ikke gult for bevidst at tage den med hånden? Men gult til Modric. Åh den dommer skal tilbage til skolegården.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #53 af madrid2000
Man har bare lyst til at skyde dommeren. F.eks. stopper Januzaj bolden med hånden, men den lille
giver ikke gult.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #54 af mohbar

-#7- skrev: Er Mourinho i Madrid i næste uge hvis den her kamp ender i endnu et nederlag? Ingen kan bilde mig ind at Perez ikke tænker tanken lige nu.


Hvis han kan redde os i den her krise vil det bære ganske fint. Han har trods alt fået os til at score masser af mål (med CR7)

Og nå jo... Han tør tage arbejdshandskerne på og slagter kniv. Og så har han nosser til at stille krav overfor ledelsen (det betyder Perez ikke har ham i tankerne)
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid777

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #55 af Ramos4
Ingen træner kan hjælpe den her sølle trup. Ærlig talt. Del Bosque klonet med Zidane kan ikke gøre Lucas bedre eller spiller e yngre.

Glem Mourinho.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #56 af Elto92
Hhhhhahahahahaha ... Det her hold er sunket så dybt. Højt at flyve... Dybt at falde.. det her er ikke et træner problem. Det er den xucking præsident... Til helvede med det her hold.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #57 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Optakt: La Real besøger Madrid

Ramos4 skrev: Ingen træner kan hjælpe den her sølle trup. Ærlig talt. Del Bosque klonet med Zidane kan ikke gøre Lucas bedre eller spiller e yngre.

Glem Mourinho.


Jeg er enig. Jeg har heller ikke lyst til at se Mourinho i Madrid igen, men man er som fan efterhånden ret desperat. Efter den her kamp ligger vi på 5. pladsen og stirrer en sæson uden CL i øjnene. Det er godt nok kritisk efterhånden.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #58 af Madrid777
Vi kan ikke forsvare, intet tilbageløb, intet gejst. Perez er nødt til at købe nu, der er ingen vej uden om det.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #59 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Optakt: La Real besøger Madrid
Fuck it, jeg ser ikke flere kampe. Så må man bare tjekke resultatet efter kampen. Min krop kan simpelthen ikke holde til det.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #60 af Ramos4
Solari - en middelmådig spiller og en dårlig ungdomstræner + den dårligste trup i 10 år. Resultatet er ikke overraskende. Men selvfølgelig stadig vanvittigt at være vidne til.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce