Optakt: La Real besøger Madrid

7 år 6 måneder siden #73 af Henke
Besvaret af Henke på emne Optakt: La Real besøger Madrid

elle44 skrev:

Henke skrev: Jeg synes egentlig ikke, at vi spiller dårligt idag. Vi sidder jo på ALT og spiller os frem - eller Vinicius spiller os frem - til den ene kæmpechance efter den anden. Vores spillere er bare ufattelig dårlige til at afslutte.

Og så hjælper det ikke, at vi har været vidne til den mest skandaløse dommerpræstation i mands minde!

Dit indlæg er lige så skandaløst som dommerpræstationen. Hvad havde vi? 2 chancer eller sådan noget? og vi jagtede mål fra 3. Minut.

Jeg skal prøve ikke at synke så lavt, som i den måde du vælger at kommentere andres indlæg på. Blot vil jeg gøre opmærksom på følgende:
1. 100% chance, som Benzema misbruger på det skammeligste

2. Vinicius bryder igennem og chipper den over målmanden. Han når dog at få hånden på og dirigere den udenom mål.
3. Udmærket langskudsforsøg af Modric, som en fremragende Rulli igen redder.
4. 3 chancer i samme sekvens, som bliver blokeret nærmest på stregen, bl.a. af Vinicius og Ramos.
5. Vinicius dribler på tværs af feltet og sender en afslutning mod mål, som går tæt forbi stolpen.
6. Lucas sender et skud/indlæg mod mål, som rammer stolpen.

...og det er bare dem jeg lige kan komme i tanke om. Jeg synes holdet gør rigeligt idag for at have burde vundet, men en blanding af uheld, god målmandspræstation, dårlige afslutninger og en ringe dommer gør, at det ikke skete.
Sidste redigering: 7 år 6 måneder siden ved Henke.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 6 måneder siden #74 af Henke
Besvaret af Henke på emne Optakt: La Real besøger Madrid
.
Sidste redigering: 7 år 6 måneder siden ved Henke.

7 år 6 måneder siden #75 af Papi
Besvaret af Papi på emne Optakt: La Real besøger Madrid
Det er simpelthen en katastrofe.. Jeg håber, der bliver hentet nogle nye spillere ind så snart som muligt. Solari har ikke niveauet til Real Madrids førstehold endnu, men det var der vel også kun få, der egentlig for alvor troede på, før han fik jobbet. Jeg tror bare ikke på, det hjælper at skifte Solari ud med en ny, hvis denne nye træner ikke får lov til at hente nogle nye spillere ind osv. Det vil bare være endnu en Lopetegui situation. Generelt tror jeg, at trænerposten i Real Madrid er meget uattraktiv for tiden - og med god grund (der er vel også en grund til, at vi endte med Solari, der vel nærmest ikke engang ville være god nok til trænerposten i Brøndby). Ledelsen har simpelthen ageret uansvarligt overfor både trænere, spillere og fans.

7 år 6 måneder siden #76 af mohbar

Papi skrev: Det er simpelthen en katastrofe.. Jeg håber, der bliver hentet nogle nye spillere ind så snart som muligt. Solari har ikke niveauet til Real Madrids førstehold endnu, men det var der vel også kun få, der egentlig for alvor troede på, før han fik jobbet. Jeg tror bare ikke på, det hjælper at skifte Solari ud med en ny, hvis denne nye træner ikke får lov til at hente nogle nye spillere ind osv. Det vil bare være endnu en Lopetegui situation. Generelt tror jeg, at trænerposten i Real Madrid er meget uattraktiv for tiden - og med god grund (der er vel også en grund til, at vi endte med Solari, der vel nærmest ikke engang ville være god nok til trænerposten i Brøndby). Ledelsen har simpelthen ageret uansvarligt overfor både trænere, spillere og fans.

Et skifte mellem Zorniger og Solari haha. Så får vi trods alt løbevillighed og aggressiv pres

7 år 6 måneder siden #77 af PMO
Besvaret af PMO på emne Optakt: La Real besøger Madrid
Kan vi ikke lade være med at nævne Mourinho? Den mand er en opvandrende katastrofe og pinlig for fodbolden. Det klædte ikke RM med ham som træner.
Og skulle han træne holdet i et 1/2 år, eller få en kontrakt til 2023, for at blive fyret halvvejs inde i anden sæson, fordi han har fjernet spillernes lyst til at leve? Vi har prøvet ham- nyt, tak.

Indkøb kommer der ikke nogen af i januar og hvis der gør er det ikke nogle spillere som er anvendelig. Jeg vil rigtig gerne have indblik i RMs økonomi, for det virker ikke til at ligeså mange penge, som fans går og tror. Klubben har trodsalt haft overskud på transfers siden 2010 (mener jeg)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, El Siete

7 år 6 måneder siden #78 af Vinícius

PMO skrev: Kan vi ikke lade være med at nævne Mourinho?

Nej, der er behov for en træner, der ikke nødvendigvis er spillernes ven. Hvornår har vi sidst haft en træner, der ikke nursede for meget om spillerne?
Udover træneren er selve truppen et endnu større problem.
Magen til apatisk hold skal man lede længe efter. Modric ligner til tider ikke en, der gider mere. Lucas V er en omvandrende katastrofe. Offensivt er Carvajal lige så god, men defensivt er Lucas V jo en kylling uden hoved.. Godt løbepensum ellers...

Ramos og Vinicius (og i dag også Isco) bragte noget godt spil fremad i den sidste halve time især. Taktisk skulle man måske prøve at droppe de offensive backs på begge sider, og så som minimum hold 3 forsvarsspillere tilbage hver gang. Vi spiller jo efterhånden kamikaze når vi ikke er mere boldsikre.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 7 år 6 måneder siden ved Vinícius.

7 år 6 måneder siden #79 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Optakt: La Real besøger Madrid

PMO skrev: Kan vi ikke lade være med at nævne Mourinho? Den mand er en opvandrende katastrofe og pinlig for fodbolden. Det klædte ikke RM med ham som træner.
Og skulle han træne holdet i et 1/2 år, eller få en kontrakt til 2023, for at blive fyret halvvejs inde i anden sæson, fordi han har fjernet spillernes lyst til at leve? Vi har prøvet ham- nyt, tak.

Indkøb kommer der ikke nogen af i januar og hvis der gør er det ikke nogle spillere som er anvendelig. Jeg vil rigtig gerne have indblik i RMs økonomi, for det virker ikke til at ligeså mange penge, som fans går og tror. Klubben har trodsalt haft overskud på transfers siden 2010 (mener jeg)

Hvis der er noget som er en omvandrende katastrofe og pinligt, og bestemt ikke klædeligt, så er det Real Madrids sæson. Igen, vi ligger lige nu på en 5. plads, under Alaves, med udsigt til Europa League i næste sæson. Jeg tror ikke på Alaves i længden, men vi har også et stærkt Betis mandskab i ryggen, som helt sikkert lugter blod nu. EDIT: Et Betis hold vi altså iøvrigt møder i næste weekend, på en svær udebane. Taber man den kamp, så er det fandme godt nok endnu mere op af bakke fremadrettet.

Jeg er heller ikke fan af Mourinho, men man må fra ledelsens side altså gå ind og kigge på samtlige muligheder på nuværende tidspunkt. Jeg sidder med samme følelse nu, som dengang efter udekampen på Mallorca i 2006, hvor Perez endte med at tage sit tøj og gå.

DC19
Sidste redigering: 7 år 6 måneder siden ved -#7-.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

7 år 6 måneder siden #80 af PMO
Besvaret af PMO på emne Optakt: La Real besøger Madrid

-#7- skrev:

PMO skrev: Kan vi ikke lade være med at nævne Mourinho? Den mand er en opvandrende katastrofe og pinlig for fodbolden. Det klædte ikke RM med ham som træner.

Hvis der er noget som er en omvandrende katastrofe og pinligt, og bestemt ikke klædeligt, så er det Real Madrids sæson. Igen, vi ligger lige nu på en 5. plads, under Alaves, med udsigt til Europa League i næste sæson. Jeg tror ikke på Alaves i længden, men vi har også et stærkt Betis mandskab i ryggen, som helt sikkert lugter blod nu. EDIT: Et Betis hold vi altså iøvrigt møder i næste weekend, på en svær udebane. Taber man den kamp, så er det fandme godt nok endnu mere op af bakke fremadrettet.

Jeg er heller ikke fan af Mourinho, men man må fra ledelsens side altså gå ind og kigge på samtlige muligheder på nuværende tidspunkt. Jeg sidder med samme følelse nu, som dengang efter udekampen på Mallorca i 2006, hvor Perez endte med at tage sit tøj og gå.

Men er der ikke andre muligheder? Er svaret på problem bare Mourinho? Kunne man ikke se lidt frem i tiden, bare en gangs skyld så begynde det store reset nu. Mourinho er ikke holdbar.

At Perez skred ville være godt. Kunne være stationsbyggeriet ville blive stoppet og penge kanaliseret til truppen.

7 år 6 måneder siden #81 af Dios
Besvaret af Dios på emne Optakt: La Real besøger Madrid
Synes egentlig min kone sagde det perfekt under kampen, da vi snakkede om hvor forfærdeligt Real spiller. Hun sagde: Kunne problemet ikke skyldes, at Lucas var reserve for reserverne og nu er han fast starter på holdet.
Lucas skal ikke have skylden alene, for idag var der 8 andre som leverede ligeså forfærdeligt som ham, men det er da sigende, at Lucas er blevet fast inventar i start 11'eren.

Helt igennem forfærdeligt. Nu har jeg ikke sat mig ind i det, men jeg tænker ikke der er andre klubber der har fyret 2 trænere i samme sæson. Bliver sgu spændende og se om Perez er hjernedød nok til at give træneren skylden igen. Det eneste der ville være værre end denne sæson er, hvis Perez annoncere vores kommende stadionnavn som: Estadio Florentino Perez.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

7 år 6 måneder siden #82 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Optakt: La Real besøger Madrid

PMO skrev:

-#7- skrev:

Men er der ikke andre muligheder? Er svaret på problem bare Mourinho? Kunne man ikke se lidt frem i tiden, bare en gangs skyld så begynde det store reset nu. Mourinho er ikke holdbar.

At Perez skred ville være godt. Kunne være stationsbyggeriet ville blive stoppet og penge kanaliseret til truppen.

Som jeg ser det er der 3 muligheder. At beholde Solari. At hente Mourinho. Eller hente Leonardo Jardim.

Solari har bevist at han bestemt ikke er fremtiden, han er vel ikke andet end en mand man har ansat til at stille kegler op til træning, frem til sommer. Mourinho kunne man hente ind til at slagte de køer i truppen som skal ud nu, altså Modric, Benzema, Bale og Marcelo som jeg ser det, og stole på Mourinho et par år frem i tiden.

Og så er der det spændende valg i Jardim, som jeg slet ikke kan forstå man ikke har set på rygtebørsen overhovedet da Lopetegui blev fyret. Jardim fik skabt et fantastisk hold med sine mange unge spillere i Monaco, inden de solgte dem allesammen og fyrede ham. Jeg kunne godt tænke mig at se hvad Jardim kunne udrette med vores mange unge spillere som Ceballos, Reguilon, Odriozola, Llorente, Asensio og Vinicius jr, som simpelthen må være mere talentfulde end vi har hidtil har set i den her sæson. Det må være tydeligt for alle og enhver at tiden hvor Ramos, Modric, Bale og Benzema er stammen på vores hold, er overstået for længst.

Og jeg har stadig tillid til Perez, trods alt. Men han har i min verden kun én sommer mere til at bevise at han er manden som skal trække klubben ud af det her.

DC19

7 år 6 måneder siden #83 af Dios
Besvaret af Dios på emne Optakt: La Real besøger Madrid
Og seriøst. Hvad er det lige Mourinho kan? Hvad er det han har udrettet udover de 2 once in a lifetime titler med Porto og Inter? Han har jo aldrig haft succes med et storhold før. Fint nok han kan komme til et hold, og gøre dem til mestre 1 ud af hans 3 sæsoner i en klub, men helt seriøst. Hvad er det der gør ham så attraktiv i folks øjne? Er det, fordi han kan slagte én eller to spillere, som i Pogba og Rashford's tilfælde begge stråler efter hans afsked?

Hvem skal han slagte i Real Madrid, hvis det alligevel er Perez der i første omgang freder dem? Kom nu lidt.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Henke

7 år 6 måneder siden #84 af asp3200
Rolig gutter, vi er tilbage i 2024... der blomster alle talenterne.

Vi er bare ramt af Ronaldo effekten. Op med humøret derude, giv det et år eller to så vågner Perez op...
Følgende bruger(e) sagde tak: Vinícius

Leveret af Kunena Forum