Optakt: Levante - Real Madrid, LaLiga, 25. spillerunde

4 år 1 måned siden #121 af Raul7-2880
Kunne man forstille sig, at Zidane fyres efter sæsonen og erstattes af Pochettino, hvis/når vi ryger ud af CHL til City og taber mesterskabet til Barca...?
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #122 af Kimbo
Man bliver dælme helt depri af at læse den her tråd.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #123 af Siempre fiel

Raul7-2880 skrev: Kunne man forstille sig, at Zidane fyres efter sæsonen og erstattes af Pochettino, hvis/når vi ryger ud af CHL til City og taber mesterskabet til Barca...?


Altså man kan da altid håbe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
4 år 1 måned siden #124 af 9eren

Raul7-2880 skrev: Kunne man forstille sig, at Zidane fyres efter sæsonen og erstattes af Pochettino, hvis/når vi ryger ud af CHL til City og taber mesterskabet til Barca...?


Pochettino bliver vel bare den næste fyret træner i rækken. Kunne sagtens forestille mig at tingene vil se mere logisk ud, men Pochettino skal jo træne under de fejl som andre har begået og styrer klubben i en retning, som klubben har sat sig for. Nemlig købe unge talenter kun som vi ikke aner har niveauet, mens man lever med en gammel garde af dygtige spillere, der har tabt niveauet.

Det bliver altid kortsigtet det klubben laver og den der betaler prisen er træneren hver gang!

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #125 af Vinícius
Der er vel ingen grund til at snakke om at fyre Zidane? Sæsonen er en overgangssæson, og denne kamp er på ingen måde Zidane's skyld.

Jeg orker ikke engang at læse tråden, for mon ikke den er fyldt med opslag om hvor elendig præstationen var, og hvor dårligt holdet var sat op af Zidane?
Vi tabte på et mål, som er simpelthen verdensklasse(og han kommer nok aldrig til at ramme en bold så godt igen), mens vores angribere brændte chancer på det skammeligste. Benzema og Hazard - vores 2 "bedste skytter". Zidane har ingen andel i nederlaget - det er udelukkende spillernes(angribernes) skyld.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Lars1991

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #126 af Siempre fiel

Kratmus skrev: Der er vel ingen grund til at snakke om at fyre Zidane? Sæsonen er en overgangssæson og denne kamp er på ingen måde Zidane's skyld.

Jeg orker ikke engang at læse tråden, for mon ikke den er fyldt med opslag om hvor elendig præstationen var, og hvor dårligt holdet var sat op af Zidane?
Vi tabte på et mål, som er simpelthen verdensklasse(og han kommer nok aldrig til at ramme en bold så godt igen), mens vores angribere brændte chancer på det skammeligste. Benzema og Hazard - vores 2 "bedste skytter". Zidane har ingen andel i nederlaget - det er udelukkende spillernes(angribernes) skyld.


Alligevel skidt at det er en "overgangssæson" når vi ikke engang rigtigt har sat gang i noget generationsskifte. Tværtimod tyder meget på at det meste af stammen skal fortsætte adskillige år endnu.

Og det vil naturligvis altid være spillernes skyld helt direkte, da de er på banen og det er dér ting afgøres. Men hele miseren ligger jo stadig på Zidane og ledelsen, da de nu flere sæsoner i streg har fejlet med at erkende og udbedre de fatale strukturelle fejl i en ældre og ældre og mere og mere løntung trup fyldt med spillere der er forbi deres bedste. Så det er jo mere komplekst end blot at frikende Zidane

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #127 af Siempre fiel
Btw, er nu heller ikke specielt imponeret over Zidanes "mandskabsbehandling"/evne til at få noget ud af talenterne. Vi så Kovacic fuldstændigt vende klubben ryggen grundet Zidane, Ceballos ligeså. Llorente kunne han heller ikke få noget ud af. Militao har ikke fundet noget der minder om fodfæste i klubben, ej heller Jovic eller Odriozola - og her taler vi ellers om ret så dyre indkøb.
Og hvad med Brahim, Mariano, Rodrygo, Vinicius - ingen af dem kan vist siges at ha vist noget andet end i ganske korte glimt og ingen af dem kan man vel tillade sig at ha nogen større begrundet forventning om skulle få en reel mulighed for at slå igennem i klubben.
Bale har fået uforståeligt meget spilletid, men Zidane har stadig formået at holde sig uvenner med ham og Bale har virket konstant utilfreds gennem flere sæsoner. Så har man udlejet spillere som Hakimi og Ødegaard som ellers virker som spillere der virkelig kunne ha forstærket truppen allerede nu - og med begge er der flere semi-negative historier ift retur til Madrid. Ødegaard er øjensynligt lovet væk for yderligere en sæson - i hvert fald lader det til at en evt retur ikke ligger i klubbens hænder alene. Og Hakimi virker som minimum tøvende ift at vende retur til Madrid - og det er satme forståeligt at det lader til begge tøver. De synes formentlig begge det er mærkeligt de ikke er fundet gode nok endnu og er sikkert usikre på om en retur vil give dem chancen eller om de rådner på bænken som en Mariano eller Llorente. Men det er selvfølgelig også nemmere bare at sælge spillere eller sende dem ud på lån igen, da man jo så slipper for nogensinde at skulle tage nogle voksne beslutninger omkring de gamle, fastgroede spillere med de store, forkromede navne - og det er jo også lettere bare at sætte dem på holdet år ud og år ind.

Og så lige for at gøre det helt klart - alt ovenstående er IKKE kun Zidanes skyld. Og nogle af valgene kan helt sikkert forsvares i større eller mindre grad. MEN, jeg undrer mig bare når der indimellem tales om hvor god en mandskabsbehandler han er - for det er imo ikke sandt. Javel, han holder Ramos og de andre store navne glade fordi de jo har deres job ligegyldigt hvad, men imo er han direkte udygtig.
Der er selvfølgelig enkelte eksempler på noget der ER lykkedes. At få Valverde ind har været positivt. Og så er det også gået ok med Mendy som alternativ (også selv om han desværre er ret ordinær offensivt og kun gør vores tandløse offensiv endnu mere tandløs).

Jeg er klar over der er forskellige holdninger, men jeg har altså svært ved at få øje på hvordan det er Zidane får noget ekstra ud af spillerne og gør dem bedre som hold
Sidste redigering: 4 år 1 måned siden ved Siempre fiel.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen, Kialpe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #128 af ElMadrid
Nu ved jeg godt at vi allesammen er skuffede og frustreret. Kritikken er også på mange områder også berettig. Men er det seriøst ikke snart på tide at vi hæver niveauet lidt herinde?

Der bliver jo snakket alt om fra at fyre Zidane til at Hazard er det største flop nogensinde og jeg ved ikke hvad.

Nuvel så må der gerne rettes en kritik af, hvordan tingene har kørt de sidste par måneder og hvordan vi er gået fra selvtillidsfulde og næsten overvindelige til forvirrede hønse, men meget af det der bliver skrevet, er jo på børnehave niveau.

Det hjælper heller ikke at der er visse brugere, som man ikke ser skyggen af når RM vinder, men som skal skrive lange romaner om, hvor elendigt det hele er. Det værste er, at det er det samme som skrevet før. Absolut ingen ting nyt.

Jeg har savnet nogle indlæg fra folk, der adresserer vores udfordringer og mulige løsninger. #7 og Ramos4 har været ind på nogle af dem. Men det virker som om at siden her er blevet et sted, hvor man skal lufte ud, når kæresten har banket en med gryden eller lign. Og dette sker efter hvert pointtab.

Håber ikke at nogen vil opfatte dette som angreb. Det er bare min holdning.

Lad os håbe på at vores kære RM rejser sig på onsdag og giver City en lektion i god fodbold. Ved godt at det ser sort ud, men vi har tidligere set hvad CHL kan gøre ved RM.
Sidste redigering: 4 år 1 måned siden ved ElMadrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Zyconith, Sahinovic

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
4 år 1 måned siden #129 af 9eren

ElMadrid skrev: Nu ved jeg godt at vi allesammen er skuffede og frustreret. Kritikken er også på mange områder berettig. Men er det seriøst ikke snart på tide at vi hæver niveauet lidt herinde?

Der bliver jo snakket alt om fra at fyre Zidane til at Hazard er det største flop nogen sinde og jeg ved ikke hvad.

Nuvel så må der gerne rettes en kritik af, hvordan tingene har kørt de sidste par måneder og hvordan vi er gået fra selvtillidsfulde og næsten overvindelige til forvirrede hønse, men meget af det der bliver skrevet, er jo på børnehave niveau.

Det hjælper heller ikke at der er visse brugere, som man ikke ser skyggen af når RM vinder, men som skal skrive lange romaner om, hvor elendigt det hele er. Det værste er, at det er det samme som skrevet før. Absolut ingen ting nyt.

Jeg har savnet nogle indlæg fra folk, der adresserer vores udfordringer og mulige løsninger. #7 og Ramos 4 har været ind på nogle af dem. Men det virker som om at siden her er blevet et sted, hvor man skal lufte ud, når kæresten har banket en med gryden eller lign. Og dette sket efter hvert pointtab.

Håber ikke at nogen vil opfatte dette som angreb. Det er bare min holdning.

Lad os håbe på at vores kære RM rejser sig på onsdag og giver City en lektion i god fodbold. Ved godt at det ser sort ud, men vi har tidligere set hvad CHL kan gøre ved RM.


Løsningen er at Vinicius, Jovic og Rodrygo spiller fremme fast og at man satser på ligaen resten af sæsonen. Det kunne også være en anden løsning, men det jeg i bund og grund savner er en offensiv som kender hinandens løb og kan finde sammen uden at skulle kigge sig selv over skulderen. En offensiv som giver mening ift nutidens fodbold for Benzema er ikke en 9er og forstår sjælden at løbe korrekt helt fremme.

Men tror du at denne løsning nogensinde kommer frem til Zidanes taktik tavle hjemme på kontoret ?

Vi kommer til at møde et lidt såret Manchester City hold, men det er et City hold som har et spillekoncept. Vi har svært ved at møde hold som har et meget fasttømret koncept uanset niveau, fordi vi spiller på for få strenge under Zidanes Real Madrid.

En ting vi mangler og som kom tit til syne igår er fart i offensiven og gennembrud på kanterne. For der er ikke fart i den offensiv overhovedet. Men det vil der komme med min løsning!

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #130 af ElMadrid

9eren skrev:

ElMadrid skrev: Nu ved jeg godt at vi allesammen er skuffede og frustreret. Kritikken er også på mange områder berettig. Men er det seriøst ikke snart på tide at vi hæver niveauet lidt herinde?

Der bliver jo snakket alt om fra at fyre Zidane til at Hazard er det største flop nogen sinde og jeg ved ikke hvad.

Nuvel så må der gerne rettes en kritik af, hvordan tingene har kørt de sidste par måneder og hvordan vi er gået fra selvtillidsfulde og næsten overvindelige til forvirrede hønse, men meget af det der bliver skrevet, er jo på børnehave niveau.

Det hjælper heller ikke at der er visse brugere, som man ikke ser skyggen af når RM vinder, men som skal skrive lange romaner om, hvor elendigt det hele er. Det værste er, at det er det samme som skrevet før. Absolut ingen ting nyt.

Jeg har savnet nogle indlæg fra folk, der adresserer vores udfordringer og mulige løsninger. #7 og Ramos 4 har været ind på nogle af dem. Men det virker som om at siden her er blevet et sted, hvor man skal lufte ud, når kæresten har banket en med gryden eller lign. Og dette sket efter hvert pointtab.

Håber ikke at nogen vil opfatte dette som angreb. Det er bare min holdning.

Lad os håbe på at vores kære RM rejser sig på onsdag og giver City en lektion i god fodbold. Ved godt at det ser sort ud, men vi har tidligere set hvad CHL kan gøre ved RM.


Løsningen er at Vinicius, Jovic og Rodrygo spiller fremme fast og at man satser på ligaen resten af sæsonen. Det kunne også være en anden løsning, men det jeg i bund og grund savner er en offensiv som kender hinandens løb og kan finde sammen uden at skulle kigge sig selv over skulderen. En offensiv som giver mening ift nutidens fodbold for Benzema er ikke en 9er og forstår sjælden at løbe korrekt helt fremme.

Men tror du at denne løsning nogensinde kommer frem til Zidanes taktik tavle hjemme på kontoret ?

Vi kommer til at møde et lidt såret Manchester City hold, men det er et City hold som har et spillekoncept. Vi har svært ved at møde hold som har et meget fasttømret koncept uanset niveau, fordi vi spiller på for få strenge under Zidanes Real Madrid.

En ting vi mangler og som kom tit til syne igår er fart i offensiven og gennembrud på kanterne. For der er ikke fart i den offensiv overhovedet. Men det vil der komme med min løsning!


Fint spørgsmål du stiller. Jeg er dog bange for at din opstilling mangler erfaring nu hvor vi går ind i den afgørende fase i sæsonen.

Jeg tror ikke at det er en god idé at lade et så stort pres lægge på så unge talenter. Det vil knække dem fuldstændig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #131 af Zyconith

ElMadrid skrev: Nu ved jeg godt at vi allesammen er skuffede og frustreret. Kritikken er også på mange områder også berettig. Men er det seriøst ikke snart på tide at vi hæver niveauet lidt herinde?
Og
Der bliver jo snakket alt om fra at fyre Zidane til at Hazard er det største flop nogensinde og jeg ved ikke hvad.

Nuvel så må der gerne rettes en kritik af, hvordan tingene har kørt de sidste par måneder og hvordan vi er gået fra selvtillidsfulde og næsten overvindelige til forvirrede hønse, men meget af det der bliver skrevet, er jo på børnehave niveau.

Det hjælper heller ikke at der er visse brugere, som man ikke ser skyggen af når RM vinder, men som skal skrive lange romaner om, hvor elendigt det hele er. Det værste er, at det er det samme som skrevet før. Absolut ingen ting nyt.

Jeg har savnet nogle indlæg fra folk, der adresserer vores udfordringer og mulige løsninger. #7 og Ramos4 har været ind på nogle af dem. Men det virker som om at siden her er blevet et sted, hvor man skal lufte ud, når kæresten har banket en med gryden eller lign. Og dette sker efter hvert pointtab.

Håber ikke at nogen vil opfatte dette som angreb. Det er bare min holdning.

Lad os håbe på at vores kære RM rejser sig på onsdag og giver City en lektion i god fodbold. Ved godt at det ser sort ud, men vi har tidligere set hvad CHL kan gøre ved RM.


Du beder om at niveauet hæves og så liker du er indlæg der kræver at Jovic spiller istedet for Benz?!?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
4 år 1 måned siden #132 af 9eren

ElMadrid skrev:

9eren skrev:

ElMadrid skrev: Nu ved jeg godt at vi allesammen er skuffede og frustreret. Kritikken er også på mange områder berettig. Men er det seriøst ikke snart på tide at vi hæver niveauet lidt herinde?

Der bliver jo snakket alt om fra at fyre Zidane til at Hazard er det største flop nogen sinde og jeg ved ikke hvad.

Nuvel så må der gerne rettes en kritik af, hvordan tingene har kørt de sidste par måneder og hvordan vi er gået fra selvtillidsfulde og næsten overvindelige til forvirrede hønse, men meget af det der bliver skrevet, er jo på børnehave niveau.

Det hjælper heller ikke at der er visse brugere, som man ikke ser skyggen af når RM vinder, men som skal skrive lange romaner om, hvor elendigt det hele er. Det værste er, at det er det samme som skrevet før. Absolut ingen ting nyt.

Jeg har savnet nogle indlæg fra folk, der adresserer vores udfordringer og mulige løsninger. #7 og Ramos 4 har været ind på nogle af dem. Men det virker som om at siden her er blevet et sted, hvor man skal lufte ud, når kæresten har banket en med gryden eller lign. Og dette sket efter hvert pointtab.

Håber ikke at nogen vil opfatte dette som angreb. Det er bare min holdning.

Lad os håbe på at vores kære RM rejser sig på onsdag og giver City en lektion i god fodbold. Ved godt at det ser sort ud, men vi har tidligere set hvad CHL kan gøre ved RM.


Løsningen er at Vinicius, Jovic og Rodrygo spiller fremme fast og at man satser på ligaen resten af sæsonen. Det kunne også være en anden løsning, men det jeg i bund og grund savner er en offensiv som kender hinandens løb og kan finde sammen uden at skulle kigge sig selv over skulderen. En offensiv som giver mening ift nutidens fodbold for Benzema er ikke en 9er og forstår sjælden at løbe korrekt helt fremme.

Men tror du at denne løsning nogensinde kommer frem til Zidanes taktik tavle hjemme på kontoret ?

Vi kommer til at møde et lidt såret Manchester City hold, men det er et City hold som har et spillekoncept. Vi har svært ved at møde hold som har et meget fasttømret koncept uanset niveau, fordi vi spiller på for få strenge under Zidanes Real Madrid.

En ting vi mangler og som kom tit til syne igår er fart i offensiven og gennembrud på kanterne. For der er ikke fart i den offensiv overhovedet. Men det vil der komme med min løsning!


Fint spørgsmål du stiller. Jeg er dog bange for at din opstilling mangler erfaring nu hvor vi går ind i den afgørende fase i sæsonen.

Jeg tror ikke at det er en god idé at lade et så stort pres lægge på så unge talenter. Det vil knække dem fuldstændig.


Det er et pres de erfarene spillere åbenbart heller ikke kan håndtere siden 5 points tabes
Inden et vigtigt møde mod Barcelona. Tænker at den afgørende fase næsten er afgjort, hvis vi skulle tabe mod Catalanerne.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce