Truppen mod Betis, LaLiga, 3. spillerunde

3 uger 2 dage siden #145 af Steen

Ramos4 skrev: Det er meget godt gået at have folk som Modric og Isco på bænken og derudover være uden vores bedste fløje i Asensio og Hazard. Det vidner om en bred trup.

Zidane reagerer godt i dag til forskel fra seneste kamp.

Jovic bør sendes væk på den ene eller den anden måde. Og så synes jeg også godt man kan hente Cavani for Benzema har ved gud også lange periode, hvor han er helt Higuain-agtig uskarp. Som i dag f.eks.

I hvilken verden er Hazard vores bedste fløj? Hvis man vurderer ham på hans præstationer i Madrid trøjen, og ikke Chelseas, så konkurrerer han da med Vinicius om at være den værste fløj i klubben
Sidste redigering: 3 uger 2 dage siden ved Steen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 2 dage siden #146 af madrid2000
Man kan overhovedet ikke sige, at Benzema har været dårlig idag. Han styrer jo hele vores offensiv. Jovist skal han scorer et par mål, men at sige han har været dårlig er direkte dumt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, andreashn, Bismo

3 uger 2 dage siden #147 af RGBlanco
Mit take:
- Valverde er helt klar bedst som falsk højre kant, hvilket ses i dag i 2. Halvleg. Det er nok vores stærkeste opstilling med ham der, hvilket undrer mig ikke er blevet omtalt i podcasten.
- Modric har fortsat en kæmpe rolle på det her hold.
- jovic hænger med næbet, og ligner en spiller uden selvtillid. Jeg ønsker det går ham godt, for hans første berøringer understreget jo klassen imellem ham og mayoral. God detalje ledende op til udvisningen.
- opløftende spil efter pausen, hvor vi dominerer. Dejligt at Zidane reagerer på seneste kamp, og prøver en ny opstilling også. Stor forbedring at spore i skarpheden omkring afleveringer og berøringer.
- fantastisk med en sejr :)

3 uger 2 dage siden #148 af Ramos4

Steen skrev:

Ramos4 skrev: Det er meget godt gået at have folk som Modric og Isco på bænken og derudover være uden vores bedste fløje i Asensio og Hazard. Det vidner om en bred trup.

Zidane reagerer godt i dag til forskel fra seneste kamp.

Jovic bør sendes væk på den ene eller den anden måde. Og så synes jeg også godt man kan hente Cavani for Benzema har ved gud også lange periode, hvor han er helt Higuain-agtig uskarp. Som i dag f.eks.

I hvilken verden er Hazard vores bedste fløj? Hvis man vurderer ham på hans præstationer i Madrid trøjen, og ikke Chelseas, så konkurrerer han da med Vinicius om at være den værste fløj i klubben

Så er det nok...ikke hans præstationer i Madrid-trøjen jeg kigger på ;) Nej jeg synes faktisk at de 6-7 kampe han havde inden skaden mod PSG var hans bedste, og der var han vores klart bedste fløj.

Sue me.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Bismo

3 uger 2 dage siden #149 af Kiwes
Hvis Valverde ikke starter næste kamp er Zidane en hat!
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, firkant

3 uger 2 dage siden #150 af firkant
Har du set kampen....han er komplet uduelig

3 uger 2 dage siden #151 af Ramos4

madrid2000 skrev: Man kan overhovedet ikke sige, at Benzema har været dårlig idag. Han styrer jo hele vores offensiv. Jovist skal han scorer et par mål, men at sige han har været dårlig er direkte dumt.

Tjah, en angribers vigtigste formål er at score mål. Hvis en målmand laver ét drop så bliver han også slagtet. Så er det ligegyldigt hvor god han er med fødderne.

Sue me.

3 uger 2 dage siden #152 af Dios

Ramos4 skrev:

madrid2000 skrev: Man kan overhovedet ikke sige, at Benzema har været dårlig idag. Han styrer jo hele vores offensiv. Jovist skal han scorer et par mål, men at sige han har været dårlig er direkte dumt.

Tjah, en angribers vigtigste formål er at score mål. Hvis en målmand laver ét drop så bliver han også slagtet. Så er det ligegyldigt hvor god han er med fødderne.

Kan du så ikke definere hvad en midtbanes rolle er? :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

3 uger 2 dage siden #153 af Ramos4

Dios skrev:

Ramos4 skrev:

Primært at undgå at løbe ind i Benzema, når han er nede og lege playmaker.

Sue me.

3 uger 2 dage siden #154 af DeLaRed

Dios skrev:

Ramos4 skrev:

Nogen der kan definere hvad Jovic's rolle er? Det ser ud som om han har sin helt egent specielle rolle, og at doemme ud fra de karaktere der er blevet givet til ham af gruppen her, saa er hans rolle aabenbart at han skal loebe mindre end alle sine medspillere, ikke deltage i pres-spillet, have de faereste beroering paa bolden, og saa skal han krydse finger for at der er en modstander der laver frispark paa ham som udloeser et roedt kort... er der noget jeg har glemt? Er nemlig super interesseret i at forstaa hvordan Jovic's rolle fungere, for taenker det er en rolle paa Madrids hold, jeg potentielt ogsaa kan spille hvis det er, og mig kan de bare betale i hotdogs ;-)

Hov jeg glemte lige at han ogsaa skal lave en enkelt god bryst taemning per kamp...saa den vil jeg igang med at oeve mig paa imorgen!

Donde está la biblioteca?
Sidste redigering: 3 uger 2 dage siden ved DeLaRed.

3 uger 2 dage siden #155 af elle44

DeLaRed skrev:

Dios skrev:

Ramos4 skrev:

Nogen der kan definere hvad Jovic's rolle er? Det ser ud som om han har sin helt egent specielle rolle, og at doemme ud fra de karaktere der er blevet givet til ham af gruppen her, saa er hans rolle aabenbart at han skal loebe mindre end alle sine medspillere, ikke deltage i pres-spillet, have de faereste beroering paa bolden, og saa skal han krydse finger for at der er en modstander der laver frispark paa ham som udloeser et roedt kort... er der noget jeg har glemt? Er nemlig super interesseret i at forstaa hvordan Jovic's rolle fungere, for taenker det er en rolle paa Madrids hold, jeg potentielt ogsaa kan spille hvis det er, og mig kan de bare betale i hotdogs ;-)

Hov jeg glemte lige at han ogsaa skal lave en enkelt god bryst taemning per kamp...saa den vil jeg igang med at oeve mig paa imorgen!

Hans nye rolle er at agere James i dine øjne
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, DeLaRed

3 uger 2 dage siden #156 af doven

DeLaRed skrev:

Dios skrev:

Ramos4 skrev:

Jovic spillede ikke godt, men man skal også huske på, at han før aftenens kamp havde spillet sammenlagt 30 minutter de sidste 7 måneder. Med det taget i betragtning synes jeg egentligt ikke man kan forlange meget mere, og specielt ikke når han trods alt fremtvinger et rødt kort ved en chance, der ellers sandsynligvis havde resulteret i en scoring.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.