Truppen mod Betis, LaLiga, 3. spillerunde

3 år 6 måneder siden #85 af Ramos4

Bismo skrev:

Ramos4 skrev:

Bismo skrev:

Real HWL skrev:

Ramos4 skrev:

Real HWL skrev:

mohbar skrev:

Real HWL skrev: De river os midt over!! Det fungere ikke Zidane, find på noget nyt.


Jeg mener virkelig vi bør stærkt overveje at skrive under med Cavani. Det l@rt her virker bare ikke.

Og Benz burde sagtens kunne være på banen samtidig med Cavani.


Ja Cavani på en etårig kontrakt lyder fint i mine øre. Jovic er i hvertfald lige til at lukke op og skide i. Hvem fanden har anbefalet ham.


Mon ikke det er Calafat og hans geniale øje for talenter? ;)


Tror kun Calafat er til brasiliansk ;) Der må være en anden klovn i talentspejderstaben der er helt væk.


Jovic blev købt på baggrund af en fænomenal sæson, hvor det halve Europa var efter ham. Der var ingen tvivl om hans kvaliteter som angriber på det tidspunkt. Der var lige så meget hype omkring ham, som der er om Haaland eller Werner.

Shit happens... Især når man satser på en ung og relativt uprøvet angriber. Tror bare ikke at Jovic som type passer til en klub som Madrid. I Frankfurt blev han hele tiden søgt af sine medspilllere, det bliver han i hvert fald ikke i Madrid. At han så ikke kan finde ud af at tilpasse sit spil og søge bolden mere aktivt er selvfølgeligt et problem og tyder på et attitude- eller selvtillidsproblem.


Det er sgu også modig at købe en spiller på baggrund af 1 god sæson (i Frankfurt endda) og til DE penge vi har givet. Ikke at jeg vidste det dengang, men det er altså Real Madrid det her. Han får eftersigende også en kæmpe løn. Werner har da i det mindste vist det i længere tid + på landsholdet.

Jeg ville også være imod at købe Haaland på baggrund af 1 sæson. Det ville jeg faktisk være med alle spillere. Man kan intet se ud fra en enkelt god sæson.

Vi har vel "spildt" en milliard på Rodrygo, Vini og Jovic? Okay, vi kan selvfølgelig få noget af det igen hvis vi sælger dem :)


Sådan som markedet ser ud i dag og ser ud til at udvikle sig i fremtiden, nu hvor FFP har vist sig at være en kæmpe joke, er man desværre nødsaget til at satse på unge og relativt uprøvede spillere. Vi har simpelthen ikke midlerne til på langt sigt at konkurrere med Arabiske oliestater, russiske oligarker m.fl. sæson efter sæson :)


Joh, men den milliard (det er ok mange penge) vi har brugt på ligegyldige brasilianere og Jovic kunne vi også have brugt på én god spiller. Så jeg er ikke sikker på at der kun er en vej at gå.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 6 måneder siden #86 af madrid2000
Nogen der ved, hvorfor Ødegaard er udskiftet for Isco?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 6 måneder siden #87 af DeLaRed
Var der ikke hånd på i feltet???

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 6 måneder siden #88 af Ramos4

DeLaRed skrev: Var der ikke hånd på i feltet???


Man må gerne heade den ned på sin egen hånd.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 6 måneder siden #89 af elle44
Det simpelthen rødt kort det der. Han kan ikke dømme andet
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 6 måneder siden #90 af longwind

elle44 skrev: Det simpelthen rødt kort det der. Han kan ikke dømme andet


Det er sådan en der er indiskutabelt rødt, men som der sker i hver eneste serie 5-kamp uden konsekvenser :D
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 6 måneder siden #91 af madrid2000

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 6 måneder siden #92 af Kiwes
Klokkeklar rødt! Kom nu med det mål!
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 6 måneder siden #93 af madrid2000
Emmerson selvmål og rødt kort. Man kan roligt sige, at det ikke er hans dag idag.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 6 måneder siden #94 af Bismo
Jovic alligevel med til at definere kampen :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 6 måneder siden #95 af longwind
Jovic trækker rødt! Det har instantly gjort dette til hans bedste kamp i trøjen.

The sky's the limit now
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 6 måneder siden #96 af Kiwes
Og nu skal Ramos lege angriber......LAD NU VÆR!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce