Truppen mod Betis, LaLiga, 3. spillerunde

5 år 10 måneder siden #157 af Real HWL
Jovic lignede et decideret fremmedlegeme på holdet igår. Det var som om vi spillede 10 mod 11 hele første halvleg. Han var total usynlig. Oven i det ser han bare tung og langsom ud, hans teknik ser heller ikke særlig skarp ud. Ved ikke om Zidane startede med ham for at vise omverden at han bare ikke er god nok til Real Madrid. Næste gang vi spiller 4-4-2, kunne det være sjovt at se Rodrygo oppe ved siden af Benzema. Tror han ville kunne gøre det rigtig godt som angriber fremfor højrekanten han altid bliver præcenteret for.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 10 måneder siden #158 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen mod Betis, LaLiga, 3. spillerunde
Jeg tror den virkelig store hæmsko for Real Madrids angreb er Benzema.

5 år 10 måneder siden #159 af Real HWL
Benzema var uskarp igår. Men jeg syntes angribere skal måles på andet end mål. Den arbejdsindsats han lægger for dagen er jo vanvittig. Han arbejder altid sten hårdt, det er en fornøjelse at se. Jeg ville ikke bytte Benzema for nogen anden angriber i hele verden.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, ElMadrid, Chamartin, Sahinovic, mohbar, Fondo_Sur, DeLaRed

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 10 måneder siden #160 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen mod Betis, LaLiga, 3. spillerunde
Men nu er vi mere end et hold der skal arbejde sig til en sejr i samtlige kampe. Benzema bidrager ikke med det han skal oppe foran og det er på tide at prøve noget nyt på netop hans plads.
Sidste redigering: 5 år 10 måneder siden ved 9eren.

5 år 10 måneder siden #161 af Real HWL

9eren skrev: Men nu er vi mere end et hold der skal arbejde sig til en sejr i samtlige kampe. Benzema bidrager ikke med det han skal oppe foran og det er på tide at prøve noget nyt på netop hans plads.

Han score for lidt mål, men udover det bidrager han med alt det en rigtig angriber skal bidrage med. Kan se i en anden tråd at du ønsker Benzema skadet, du må da få for lidt ilt til hjernen.
Sidste redigering: 5 år 10 måneder siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Sahinovic, mohbar

5 år 10 måneder siden #162 af Dios

Ramos4 skrev:

Dios skrev:

Ramos4 skrev:

madrid2000 skrev: Man kan overhovedet ikke sige, at Benzema har været dårlig idag. Han styrer jo hele vores offensiv. Jovist skal han scorer et par mål, men at sige han har været dårlig er direkte dumt.

Tjah, en angribers vigtigste formål er at score mål. Hvis en målmand laver ét drop så bliver han også slagtet. Så er det ligegyldigt hvor god han er med fødderne.

Kan du så ikke definere hvad en midtbanes rolle er? :D

Primært at undgå at løbe ind i Benzema, når han er nede og lege playmaker.

Lege? Hahaha :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

5 år 10 måneder siden #163 af Dios

Real HWL skrev: Benzema var uskarp igår. Men jeg syntes angribere skal måles på andet end mål. Den arbejdsindsats han lægger for dagen er jo vanvittig. Han arbejder altid sten hårdt, det er en fornøjelse at se. Jeg ville ikke bytte Benzema for nogen anden angriber i hele verden.

Der er heller ikke nogen angriber som er bedre end ham, så det er jo rimelig lige til :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, ElMadrid, Sahinovic

5 år 10 måneder siden #164 af Real HWL

Dios skrev:

Real HWL skrev: Benzema var uskarp igår. Men jeg syntes angribere skal måles på andet end mål. Den arbejdsindsats han lægger for dagen er jo vanvittig. Han arbejder altid sten hårdt, det er en fornøjelse at se. Jeg ville ikke bytte Benzema for nogen anden angriber i hele verden.

Der er heller ikke nogen angriber som er bedre end ham, så det er jo rimelig lige til :)

Nej lige præcis :)

5 år 10 måneder siden #165 af Sahinovic

9eren skrev: Benzema bidrager ikke med det han skal oppe foran og det er på tide at prøve noget nyt på netop hans plads.

Og hvad er det så? Du bliver ved med intetsigende oneliners, uden at bygge videre på dem - så nu får du chancen, hvad er det Zidane skal gøre?

Berig os med din viden.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, ElMadrid

5 år 10 måneder siden #166 af El Siete

Real HWL skrev: Jovic lignede et decideret fremmedlegeme på holdet igår. Det var som om vi spillede 10 mod 11 hele første halvleg. Han var total usynlig. Oven i det ser han bare tung og langsom ud, hans teknik ser heller ikke særlig skarp ud. Ved ikke om Zidane startede med ham for at vise omverden at han bare ikke er god nok til Real Madrid. Næste gang vi spiller 4-4-2, kunne det være sjovt at se Rodrygo oppe ved siden af Benzema. Tror han ville kunne gøre det rigtig godt som angriber fremfor højrekanten han altid bliver præcenteret for.

En del af forklaringen er vel også at Jovic ER fremmed for holdet. Ca. 500 minutter i La Liga i de 16 måneder han har været i klubben er vel ikke ligefrem noget der gør underværker for hans selvtillid og vej ind på holdet.
Når det så er sagt så skal han helt sikkert forbedre sig, men jeg mener bare ikke han har fået en kontinuerlig chance. Det er selvfølgelig også svært i Real Madrid, hvor man skal gribe sine chancer, men stadig.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

5 år 10 måneder siden #167 af Steen

Jeg er som sådan enig, for jeg foretrækker angribere som Benzema, men desværre er truppen bygget op på sådan en måde, at det er vores 9'er der skal score alle målene, da midtbanen og kanterne ikke kan finde ud af at score mål, og kun er i stand til at skabe chancer (hvilket de i øvrigt ikke er særlig gode til). Når du har 5 midtbanespillere på banen, så har man sgu da ikke brug for en 9'er der befinder sig på midten af banen for at søge ned mod bolden. Nej, man skal have en der er klar i boksen. Lewandowski har scoret +40 mål 5 år i træk! (55 mål i sidste sæson).

Til gengæld har Benzema vel været den bedste Real Madrid spiller i de sidste to år, så jeg synes ikke man kan kritisere ham. Han har jo altid spillet på denne måde, så kritikken skal rettes mod dem, der har stået for planlægningen af truppen.

5 år 10 måneder siden #168 af DeLaRed

El Siete skrev:

Real HWL skrev: Jovic lignede et decideret fremmedlegeme på holdet igår. Det var som om vi spillede 10 mod 11 hele første halvleg. Han var total usynlig. Oven i det ser han bare tung og langsom ud, hans teknik ser heller ikke særlig skarp ud. Ved ikke om Zidane startede med ham for at vise omverden at han bare ikke er god nok til Real Madrid. Næste gang vi spiller 4-4-2, kunne det være sjovt at se Rodrygo oppe ved siden af Benzema. Tror han ville kunne gøre det rigtig godt som angriber fremfor højrekanten han altid bliver præcenteret for.

En del af forklaringen er vel også at Jovic ER fremmed for holdet. Ca. 500 minutter i La Liga i de 16 måneder han har været i klubben er vel ikke ligefrem noget der gør underværker for hans selvtillid og vej ind på holdet.
Når det så er sagt så skal han helt sikkert forbedre sig, men jeg mener bare ikke han har fået en kontinuerlig chance. Det er selvfølgelig også svært i Real Madrid, hvor man skal gribe sine chancer, men stadig.

Men lad mig så spørge, hvornår mener du han har fået nok kontinuerligt spilletid, hvor meget skal der til? Er det 3 kampe i træk, 8 kampe i træk....

Hvis vi tæller 16 måneder han har været i klubben, bliver vi også nød til at tælle alle turneringer med, og her har han været på banen 877 minutter (inkl igår), det er fordelt på 28 kampe, hvoraf han har startet 9 af kampene, det betyder han i gennemsnit får 31minutter Per kamp, som jeg er enig i ikke er meget, men det er dog stadig 31 minutter 28 gange på 10 måneder (hvis vi trækker sommer pausen og Corona pausen fra), dvs han gennemsnitlig er på banen næste 3 kampe hver måned. Og her kommer problemet så, det vi så fra ham igår er jo en tro kopi at det vi har set fra ham i de resterende 27 kampe han har været på banen, og det lugter også lidt af at det er hvad ZZ ser dag ind og dag ud i træning, så hvordan kan man forsvare at give ham kontinuerlig spilletid, det kan jo resultere i at vi smider point i flere kampe i streg, for han var sku på ingen måde med til at vinde kampen igår, IMO spillede vi med en mand i undertal i 71 minutter. (Og spar mig for at han træk et rødt kort, det var jo ikke noget han gjorde, det var mega kluntet forsvars spil)

Og fair nok hvis man brugte selvtillid kortet hvis Jovic kom frem til en masse chancer igår og bare ramte forbi, men han kommer jo kun frem til en enkelt (ved det røde kort), hvordan kan mangle selvtillid i pres-spillet? Hvordan kan man mangle selvtillid ved at tilbyde sig? Hvordan kan man mangle selvtillid ved at løve mange meter? Jeg forstår det ikke...Og hvis i så i ramme alvor mener at han mangler alle de ovenstående kvaliteter pga selvtillid, jamen så skal han jo ikke på banen før han finder den selvtillid, det nytter jo ikke noget.

Og jeg forstår godt man kigger efter et alternativ til Benzema, men det er fandme ikke Jovic, han har været i klubben i 16 måneder, han har været på banen 28 gange og har ikke spillet godt en enkelt gang, selv de 2 kampe hvor han har scoret var han ikke med som en del af holdet, OG så holder den heller ikke helt at sige at han ikke er spillet ind på holdet, for ud over Ødegaard har han haft 16 måneder til st lærer sine medspillere at kende, hvis han ikke på nuværende tidspunkt er begyndt at forstå Benzema’s løve mønster, eller hvordan Kroos ligger sine indlæg, så er der da intet der tyder på han nogensinde lærer det!!! Og Mayoral kunne da på 20 minutter formå at have “selvtillid” nok til at komme frem til en stor chance, arbejde ræven ud af bukserne i pres-spiller og så var han også modtager af en bold i feltet, sendt op fra Ramos af, hvordan kan Mayoral, sol ikke har spillet sammen med nogle af disse spillere i mange måneder, pludselig klare det Jovic ikke kan???

Han var god i Tyskland, men det er immervæk 16 måneder siden, så hvor meget tid er det i mener han skal have?

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

Leveret af Kunena Forum