Truppen mod Betis, LaLiga, 3. spillerunde

5 år 10 måneder siden #61 af Doc.juego
Kroos, casemiro, ramos og jovic har været helt forfærdelige denne halvleg.
Samtidig har benzema også været svingende til middelmådig at best.
Gode takter igen for ødegaard, men er bare ikke rigtig integreret på holdet endnu, ham tager tit gode positioner og får så ikke bolden fordi holdet hellere vil spille bredt.

Idéen om benzema + en ekstra angriber der bliver fremme er god. Men det ligner altså bare ikke at det bør være Jovic.
Endelig får han gos bold mod slutningen af første, og så laller han bare bolden væk.. Han er ikke hurtig nok, han er ikke aggressiv nok, han er ikke god nok til at holde på bolden.
Han går ikke i dybden, og kan ikke være en god target man. Jeg har svært ved at se hvad han gavner holdet lige nu.
Jeg så meget hellere Mariano inde. I det mindste kæmper han for det. Omend det ikke altid er teknisk flot.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 10 måneder siden #62 af -#7-
Det er godt nok svært at se hvordan det her hold skal score to mål på 45 minutter.

Tænk at man skulle sige det om Real Madrid, men ja..

DC19

5 år 10 måneder siden #63 af Ramos4

Cristiano7 skrev: Det er vildt hvor meget I kritiserer Jovic, når vores midtbane bliver løbet over og vi styrer ikke kampen og der er ikke mange chancer til angrebet.

Hvis vi styrer kampen, fører 4-0 og Jovic laver ingenting - så forstår jeg godt kritikken.

Qué? Er det ikke netop når man er bagud at man skal løbe røven ud af bukserne? Hvis vi fører 4-0 må de sgu alle sammen gå rundt for min skyld.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

5 år 10 måneder siden #64 af DeLaRed

Steen skrev: Altså, Jovic er bedst når han får en chance til at skyde mod mål. Og her må man bare erkende, at Zidanes hold aldrig er i stand til at skabe chancer. MEN, når det er sagt, så er det skræmmende, hvor ringe han er til alt andet. Han har jo problemer med at lave en simpel aflevering der skal til en holdkammerat der er 2 meter væk fra ham? Hans presspil er lige så pinlig, det er som om han bare ikke gider at løbe. Alt i alt er det pinligt ringe, det han viser. Han er jo som et fremmedlegeme i dette hold.

Derudover er Casemiro og Ramos også virkelig ringe. Casemiro ligner jo nærmest Hazard? Han kan knap nok løbe. Jeg ville forstå det hvis det var midt i sæsonen, for klubben henter af en eller anden idiotisk grund ikke en back-up til ham, så man presser sgu al energien ud af ham. Men dette er hans første kamp i denne sæson ..

Måske vi skulle prøve kun at give Jovic spilletid i pausen, så får han rig mulighed for at skyde mod mål imens alle spillerne er i omklæderen...For når der er andre spillere på banen har Jovic jo ikke en chance!

Donde está la biblioteca?

5 år 10 måneder siden #65 af Dios
Jeg er kæmpe fan af Ramos. Det har bare ikke været af hans forsvarspil de sidste 3-4 år. Han må jo være den mest overvurderet forsvarspiller nogensinde! Jeg elsker Mads Junker som kommentator. For han kan nemlig se det kæmpe problem i, at Ramos elsker at forsvarer elendigt ude af position.
Desværre har han taget sin gode ven Casemiro med under armen idag, for det de 2 har leveret er jo under al kritik!

Jeg elsker Zidane for igen, at spille med Ødegaard. Han er en fornøjelse at se spille. Ikke fordi der er meget kvalitet over hans spil indtil videre, men de rum han søger har jeg efterspurgt side Özil forlod klubben. Nu skal der bare mere kvalitet på, men det er immervæk også svært med en Jovic i front. Han ligner desværre endnu et kæmpe fejlcast til den spanske liga. Hans teknik er jo desværre på et rigtig lavt niveu, hvor han alt for ofte kommer ud i presset situationer.
Han får ikke meget at arbejde med, men jeg har til gengæld heller ikke set ham lave et løb endnu.

Valverde skal starte inde. Han giver noget helt andet, som vi har brug for. Lækkert løb i feltet, og lækkert sparket ind.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

5 år 10 måneder siden #66 af Ramos4
Når vi spiller med fløje har vi ingen mand i feltet og når vi spiller diamanten har vi ingen bredde oppe foran. Phew, det er ikke nemt. Men lige meget hvordan vi spiller, så er det ulideligt at se på.

Og det der med at vi trækker os helt ned efter vi er kommet foran, det har simpelthen også stået på i for mange år nu. Vi parkerer simpelthen ikke bussen ved 1-0...det er Real Madrid det her...

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 10 måneder siden #67 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen mod Betis, LaLiga, 3. spillerunde

Bismo skrev:

9eren skrev: Så må jeg sige at krisen er i sin begyndelse. Når man ikke formår at anerkende at man har et scorings issue så kommer den!!!

Krise ligefrem... efter to kampe..

Du synes ikke, at det er en smule hysterisk?

Nej Corona er hysterisk.

Vi har jo et åbenlyst offensivt problem som er spillet og de manglene mål. Det er jo ikke anderledes for sidste sæson.

5 år 10 måneder siden #68 af Steen

-#7- skrev: Det er godt nok svært at se hvordan det her hold skal score to mål på 45 minutter.

Tænk at man skulle sige det om Real Madrid, men ja..

Det har været tilfældet siden vi solgte CR7 - det overrasker ikke længere. Zidanes fuldstændige tilfældige fodbold kan ikke skabe chancer medmindre vi slår en masse indlæg ind i feltet - og selv det er vi nærmest stoppet med.

5 år 10 måneder siden #69 af Raul7-2880
Fatter seriøst ikke hvorfor Perez og resten af ledelse har valgt at pisse på denne sæson ved at nægte at bruge én eneste øre på forbedring. Hvad nytter det, at spare en lønning (eksempelvis afvisning af en gratis Cavani), når dette forøger risikoen for at ryge hurtigere ud af CHL og dermed miste præmiepenge (der er netop betinget af præstation) ....

5 år 10 måneder siden #70 af Real HWL
Jamen forhelved til jer der forsvare Jovic, manden laver jo ikke en skid. Se på Benzema, han løber solen sort. Han er her, der og alle vegne. Tænk hvis vi havde to angriber der gad arbejde når vi ikke har bolden, så kunne det være vi ville stresse dem lidt mere. Jeg syntes godt nok han er tung i røven. Han får jo Hazard til at se fit ud.

5 år 10 måneder siden #71 af elle44
Synes godt nok også det er vildt at det er ham der får tur. Vores midtbane smider bolden væk 30 min i streg. Jovic er bokspiller. Faktum er at han trækker en mand til sig ved benzemas mål, Han trækker en mand til sig ved Valverdes mål og han trækker en mand til sig ved Ramos’ gigant chance. Hvis midtbanen kunne få bolden op til boksen mere end 4 gange i løbet af kampen ville vi måske kunne se nogle af hans kvaliteter.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, andreashn

5 år 10 måneder siden #72 af Steen

Raul7-2880 skrev: Fatter seriøst ikke hvorfor Perez og resten af ledelse har valgt at pisse på denne sæson ved at nægte at bruge én eneste øre på forbedring. Hvad nytter det, at spare en lønning (eksempelvis afvisning af en gratis Cavani), når dette forøger risikoen for at ryge hurtigere ud af CHL og dermed miste præmiepenge (der er netop betinget af præstation) ....

Men hvordan ville en Cavani hjælpe? Cavani dur heller ikke til andet end at sparke chancer ind, og i dag har man netop ikke skabt en eneste chance. Det ville være helt samme møg om igen. Det er Zidane, der snart må begynde at ændre sin offensive strategi
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Leveret af Kunena Forum