Truppen mod Betis, LaLiga, 3. spillerunde
elle44 skrev: Casemiro er til gengæld helt væk idag.
Han virker lidt småskadet. Han skal ud.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Donde está la biblioteca?
DeLaRed skrev: Han har 8 minutter til at vise et eller andet, ellers skal han ud(som i helt ud af klubben) Hold kæft en alibi præstation indtil videre...
Og jeg glæder mig til st hører hvordan hans fans vil forsvare ham idag, i kommer bare med teorier om at hans langsomme løb giver mere plads til Carvajal eller hvad i nu har i posen???
Donde está la biblioteca?
Real HWL skrev: De river os midt over!! Det fungere ikke Zidane, find på noget nyt.
Jeg mener virkelig vi bør stærkt overveje at skrive under med Cavani. Det l@rt her virker bare ikke.
Og Benz burde sagtens kunne være på banen samtidig med Cavani.
DeLaRed skrev: Han har 8 minutter til at vise et eller andet, ellers skal han ud(som i helt ud af klubben) Hold kæft en alibi præstation indtil videre...
Det er den defensive midtbane, der er åben som en ladeport og er skyld i at Betis har overtaget. Jovic får jo intet at arbejde med for tiden.
Det er for nemt at gøre ham til syndebuk.
- 9eren
- Gæst
-
DeLaRed skrev:
9eren skrev: De La Red, sidder du i Madrid med en Lenovo computer fra IBM? Undskyld off topic men det minder mig om mine gode år dernede :)
Haha, det var overraskende tæt på, du ramte rigtigt på Lenovo’en (det var fandme godt skudt) og jeg sidder også i udlandet, men det er ikke Spanien men derimod Malta der pt kaldes hjem ;-) Men sku imponerende godt ramt med halvdelen af svarende...Er der mulighed for at du også kan give os 50% af næste uges lottotal? ;-)
Jeg har selv været der med Lenovoen :)
- 9eren
- Gæst
-
- madrid2000
-
- Platin bruger
-