Truppen mod Betis, LaLiga, 3. spillerunde
Bismo skrev:
DeLaRed skrev: Han har 8 minutter til at vise et eller andet, ellers skal han ud(som i helt ud af klubben) Hold kæft en alibi præstation indtil videre...
Det er den defensive midtbane, der er åben som en ladeport og er skyld i at Betis har overtaget. Jovic får jo intet at arbejde med for tiden.
Det er for nemt at gøre ham til syndebuk.
Er du serber :D
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Bismo skrev:
DeLaRed skrev: Han har 8 minutter til at vise et eller andet, ellers skal han ud(som i helt ud af klubben) Hold kæft en alibi præstation indtil videre...
Det er den defensive midtbane, der er åben som en ladeport og er skyld i at Betis har overtaget. Jovic får jo intet at arbejde med for tiden.
Men Jovic lunter altså også rundt. Han tager ingen løb hverken for sig selv eller for at give plads til sine holdkammerater.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Bismo skrev:
Det er den defensive midtbane, der er åben som en ladeport. Jovic får jo intet at arbejde med for tiden.
Jeg havde skrevet præcis det samme hvis der stadig stod 0-1, det er ikke hans skyld at vi er bagud, men Benz, Ødegaard, Valverde, Kroos og Mendy Har alke sammen været langt mere aktive i offensiven end Jovic, og når man nu gerne vil have lidt mere spilletid, hvad så med at vise lidt vilje i pres-spillet, han løber jo i samme lunte-tempo hele kampen igennem, han ligner et fremmedlegeme på holdet!
Donde está la biblioteca?
9eren skrev: Så må jeg sige at krisen er i sin begyndelse. Når man ikke formår at anerkende at man har et scorings issue så kommer den!!!
Krise ligefrem... efter to kampe..
Du synes ikke, at det er en smule hysterisk?
mohbar skrev:
Real HWL skrev: De river os midt over!! Det fungere ikke Zidane, find på noget nyt.
Jeg mener virkelig vi bør stærkt overveje at skrive under med Cavani. Det l@rt her virker bare ikke.
Og Benz burde sagtens kunne være på banen samtidig med Cavani.
Ja Cavani på en etårig kontrakt lyder fint i mine øre. Jovic er i hvertfald lige til at lukke op og skide i. Hvem fanden har anbefalet ham.
Real HWL skrev:
mohbar skrev:
Real HWL skrev: De river os midt over!! Det fungere ikke Zidane, find på noget nyt.
Jeg mener virkelig vi bør stærkt overveje at skrive under med Cavani. Det l@rt her virker bare ikke.
Ja Cavani på en etårig kontrakt lyder fint i mine øre. Jovic er i hvertfald lige til at lukke op og skide i. Hvem fanden har anbefalet ham.
Mon ikke det er Calafat og hans geniale øje for talenter? ;)
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
ZZ beholder Jovic på banen resten af kampen for at lukke munden på alle dem der skriger efter at Jovic skal spille, og derefter får Jovic først minutter igen når Copa Del Rey starter op!
Donde está la biblioteca?
Derudover er Casemiro og Ramos også virkelig ringe. Casemiro ligner jo nærmest Hazard? Han kan knap nok løbe. Jeg ville forstå det hvis det var midt i sæsonen, for klubben henter af en eller anden idiotisk grund ikke en back-up til ham, så man presser sgu al energien ud af ham. Men dette er hans første kamp i denne sæson ..
Ramos4 skrev:
Real HWL skrev:
mohbar skrev:
Mon ikke det er Calafat og hans geniale øje for talenter? ;)
Tror kun Calafat er til brasiliansk ;) Der må være en anden klovn i talentspejderstaben der er helt væk.
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Hvis vi styrer kampen, fører 4-0 og Jovic laver ingenting - så forstår jeg godt kritikken.