Optakt: Real Madrid - Ath. Bilbao, LaLiga, 19. spillerunde
DeLaRed skrev:
JesperThomsen skrev: RM kommer til at lave 100 indlæg nu, hvis man dog bare havde en boksangriber på bænken man kunne smide ind.
Hvorfor er Jovic og Diaz altid ude?!
Havde Jovic spillet havde det jo været 10 mod 10 nu ;-)
Vinicius spiller, så det er skam 10 mod 10.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Der er meget få tilfælde, hvor Vinicius kan være brugbar, men når modstanderen har alle mand med tilbage, som Bilbao har lige nu, efter det røde kort, så hører han ikke til på banen. Det eneste den knægt har, er fart, og den kan han ikke bruge, når der ikke er plads.
Rodrygo ind.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Donde está la biblioteca?
Kiwes skrev: Vi ser vildt ukoncentreret ud defensivt. Er det virkelig fordi vi mangler Casemiro.
Synes Dani og Varane har været super stærke, Mendy er dig en smule ude af position i visse situationer.
Og Ja, uden Casemiro mangler der en til at bryde Athletic’s angreb før de når til boksen.
Donde está la biblioteca?
Jeg er godt nok glad for af du ikke er træner for Real Madrid.
Så havde flyvende Lucas aldrig spillet igen efter at have været elendig (pga dårlig selvtillid) i hele efteråret.
Det er genialt af Zidane at spille med Vini igen. Og det betaler sig. Efter et par kampe uden selvtillid, så viser Vini atter energien. Og den får vi brug for, hvis vi skal vinde dette mesterskab igen.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Kontrol og godt vi får målet, Kroos, Vini med assist, ja og så blev han helt klart snydt for straffe, der vat bare så meget hands så det er utroligt.
Nu skal vi få 4 mål til, så er jeg glad!
Vinicius i denne halvleg: 3 meter foran målet formår han at skyde den lige ind på målmanden. Kort tid efter modtager han et perfekt indlæg i en rigtig god position, men selvfølgelig header han den så dårligt, at den ville være endt ved hjørneflaget, hvis ikke den ramte Valverde ..
Det er en kæmpe skamplet på denne klubs historie, at den knægt spiller her. 300-400 millioner kroner for ham ...
På papiret synes jeg vores højre side ser mere farlig ud end venstre. Lucas erer bedre end Vini, Carvajal bedre end Mendy. Men 1) synes det virker som om vi angriber meget mere i venstre side 2) Når vi angriber i venstre side er både Modric og Kroos tit ude og hjælpe og er meget spilbare. Når vi angriber i højre side synes jeg tit Lucas og Carvajal er ladt til dem selv, og så hjælper Valverde eller Modric meget sporadisk.
Den eneste logiske forklaring jeg umiddelbart kan finde er Ramos. For det første er han en bedre spilstation, og hvis vi mister den kan han booste op og prøve at vinde den hurtig, hvor Varane kan bruge sin hurtighed til at dække af for ham.
Ser jeg spøgelser? Eller har jeg ret i at vi angriber meget mere i venstre side og at vi bringer flere mænd til at hjælpe? Og hvis ja, hvorfor tror i at det er sådan?