Optakt: Real Madrid - Ath. Bilbao, LaLiga, 19. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ramos4 skrev:
Fondo_Sur skrev:
Ramos4 skrev: Det eneste positive man kan sige om Vini er vel, at vi formentlig kan tjene vores penge ind igen.
Hvad med den assist eller det straffespark han fremtvang, der skulle dømmes?
Den guddommelige assist vil jeg altid have med mig i hjertet. Længe efter han er væk og Mbappe huserer.
Vi kan i hvert fald ikke bruge Mbappé til noget som helst i denne sæson, da han har valgt at spille for PSG. Det er ikke engang sikkert, at han kommer til klubben. Så værdsæt vores bedste alternativ på venstrekanten, der er til rådighed for at skaffe trofæer i denne sæson.
Man taber ikke ved ikke have så meget som rivalerne, men på at man giver op. Og det gør den gode brasilianer ikke. Og derfor scorer han på afrettede skud og får tilkæmpet sig straffespark. Fordi heldet tilsmiler den, der aldrig giver op.
Donde está la biblioteca?
Fondo_Sur skrev:
Ramos4 skrev:
Fondo_Sur skrev:
Ramos4 skrev: Det eneste positive man kan sige om Vini er vel, at vi formentlig kan tjene vores penge ind igen.
Den guddommelige assist vil jeg altid have med mig i hjertet. Længe efter han er væk og Mbappe huserer.
Vi kan i hvert fald ikke bruge Mbappé til noget som helst i denne sæson, da han har valgt at spille for PSG. Det er ikke engang sikkert, at han kommer til klubben. Så værdsæt vores bedste alternativ på venstrekanten, der er til rådighed for at skaffe trofæer i denne sæson.
Man taber ikke ved ikke have så meget som rivalerne, men på at man giver op. Og det gør den gode brasilianer ikke. Og derfor scorer han på afrettede skud og får tilkæmpet sig straffespark. Fordi heldet tilsmiler den, der aldrig giver op.
Jeg tror nu heller ikke jeg har foreslået at vi ikke skal bruge ham, eller forsøge at sælge ham uden for vinduet.
Det eneste positive jeg kan se er at vi kan sælge ham for en god sum - tror jeg. Det er jo kun en tese. Så vi vil ikke have tabt noget på ham.
Hans gå-på-mod er bemærkelsesværdigt, men ikke noget man vinder store point på i min bog. Kvalitet må være det vigtigste i verdens største klub. Jeg kan nu meget godt lide Vinicius. Eller drømmen om, hvad han kunne være eller blive. Men han er ikke god nok.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Er du gal en slatten og sløj indsats. Selv med 10 mand kommer Bilbao nemt til chancer.
Ramos4 skrev: Ramos var skandaløs i dag, det må man bare sige. Kæft han er hovedløs nogen gange. Jeg ville sgu næsten hellere have at han fik et rødt kort en gang imellem, fremfor den her nye idé han har om, at han skal gå alene frem i pres på midtbanen.
Ramos bliver redet af Casemiro når han gør det der. Tror de har en aftale om at når han går frem, så går han tilbage. Men det duer bare ikke når Case ikke er med! Helt hovedløs.
- 9eren
- Gæst
-
Uden Benzema er vi absolut ingenting. Overvej og spille ved siden af Vinicius og Lucas og alligevel spille så overlegent godt samtidig med at banke mål ind.
Han er jo 8’er, 9’er, 10’er og 11’er på samme tid. Fænomenal fodboldspiller. Dybt dybt undervurderet!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Ramos4 skrev:
Fondo_Sur skrev:
Ramos4 skrev:
Fondo_Sur skrev:
Jeg tror nu heller ikke jeg har foreslået at vi ikke skal bruge ham, eller forsøge at sælge ham uden for vinduet.
Det eneste positive jeg kan se er at vi kan sælge ham for en god sum - tror jeg. Det er jo kun en tese. Så vi vil ikke have tabt noget på ham.
Hans gå-på-mod er bemærkelsesværdigt, men ikke noget man vinder store point på i min bog. Kvalitet må være det vigtigste i verdens største klub. Jeg kan nu meget godt lide Vinicius. Eller drømmen om, hvad han kunne være eller blive. Men han er ikke god nok.
Du mener kvalitet som Hazard/Bale?
I mit Real Madrid er der plads til dem der arbejder som heste og konstant er farlige, en assist og et straffe der ikke bliver dømt er godt nok i min bog når man samtidig hjælper i det defensive.