Optakt: Atalanta - Real Madrid, CL, ottendedelsfinale 1. kamp

1 måned 2 uger siden #25 af Kiwes
Verdens mest ligegyldige offensive vi har. Dem alle 3 kan intet. Ind med Mariano.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 uger siden #26 af henrikcomn
Tænk at man kan se så forskelligt på samme kamp.

Nydelig halvleg fra Vinicius ,der er kilden til alt uro. Viser mere frækhed i dag
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Brylle, Madridista02

1 måned 2 uger siden #27 af Dios
Helt seriøst. Hvordan fanden kan Asensio være fast mand på holdet? Ja ja, så er Vinicius ikke den bedste, men jeg vil da langt hellere se på en spiller som vil ha bolden i stedet for at have en type som Asensio, som lever på sin 5 fremragende indhop for 7 år siden. Der findes vel ikke en mere ligegyldig spiller i verden end ham.
Mendy og Nacho har skabt og været langt farligere i offensiven end ham. Der må være en forbandelse over vores højrekant, for det er sjældent jeg savner Bale, men det gør jeg fandeme når jeg kamp efter kamp skal se så meget alibi-bold fra hans side af.

Modric virker fuldstændig overmatchet idag. Han kan slet ikke komme ind i kampen, og bliver bare pillet fysisk. Synes det fungere rigtig fint med Isco, Vinicius, Kroos, Mendy og Nacho. Specielt sidstnævne er vanvittig indtil videre.

Den her kamp skal lukkes. Håber virkelig vi får Arribas ind på den højrekant. Han er langt mere livlig og spændende.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes, Fondo_Sur

1 måned 2 uger siden #28 af Brylle

Steen skrev: Er det Mendy, der ikke er alt for skarp, eller er det Zidane, som giver ham frihed til at lege højre kant, på trods af, at han er venstreback?

Det giver da fin mening, synes jeg. Vinicius står for bredden, for han har ikke meget at bidrage med centralt. Så ham ser du hele tiden ligge derude så højt som muligt. Det giver Atalanta en del at tænke over, for hvem samler lige en venstre back op? Og mens de finder ud af det, så kan Kroos fylde rummet i venstre side hvor han får så meget plads han vil til at kunne sætte spillet derfra :-)

Selvom Zidane er helt på månen, så har han da forsøgt at lave noget taktisk af en eller anden art.

1 måned 2 uger siden #29 af Thomaskjensen
Ja, det var faktisk Vini der skabte det røde kort, men nej angrebet er kaos, ud med Isco og Assensio det kan bare gå for langsomt, men igen, hvem fanden skal lave mål?????????
Modric, please, kom nu :)

Kroos er genial.

1 måned 2 uger siden #30 af Fondo_Sur
Den kamp skal vindes. En frisk Mariano fra bænken vil nok komme frem til gode chancer.

1 måned 2 uger siden #31 af Doc.juego

Steen skrev:

DeLaRed skrev:

Steen skrev: Asensio foretager sig intet, Vinicius ødelægger næsten alt, hvad han foretager sig. Som sædvanligt.

Men Isco er det største problem, det fungere slet ikke med ham som falsk 9er, der er ingen spillere i boksen og han har set skidt ud med bolden i fødderne!

En falsk 9er fungerer kun, hvis man har to gode offensive kanter. Det er jo meningen, at han skal servicere dem. Det har man så ikke, da Vinicius og Asensio er to omvandrende jokes.

Ind med Mariano ja.

jeg er tilbøjelig til at give dig ret, dog vil jeg mene at Isco ikke er en supergod falsk 9'er, men han er ikke fuldstændig elendig.
Men med 2 kanter som er så ufarlige som vores giver konceptet simpelthen ikke mening.

Vi har alt for mange af samme type spiller på banen.
På midten har vi 3 boldflyttere i Modric, Kroos og Isco, fint til at holde på bolden, men det rykker ikke det vilde. en wing og back på hver side som er god til at løbe rundt på kanten, men kommer ikke rigtig i feltet, og ligger ikke rigtig farlige indlæg (ikke at der er nogen i feltet at ramme)

Det er så åndsvagt at se isco vende på midten, og sende vini afsted, eller asensio. For at de kommer op på siden af feltet.. og der er vitterligt ingen at sende bolden ind til, hverken i eller lige ude for feltet.
Derfor har man brug for en angriber type, fordi hvis man skal spille det her koncept, skal man have nogle meget mere mobile spillere, og det har vi ikke aktuelt.

Vores chancer nu er 1) dødbolde, 2) langskud 3) Modric gør noget genialt.
Selv om Modric er fantastisk synes jeg ikke ovenstående er en tilfredsstillende strategi, især ikke når vi er en mand i overtal.
Vi må simpelthen kunne styre og dominere kampen.

1 måned 2 uger siden #32 af Sahinovic
At de får smidt en mand ud er ikke ensbetydende med at kampen bliver nemmere for offensiven - just sayin’.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Guld bruger
  • Guld bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlindspillere.
1 måned 2 uger siden #33 af Madridista02
Real virker langt mere tændte end de plejer - det er fedt at se. Nacho spiller bare klasse, ham kommer vi til at savne når han en dag er væk. Sjældent man ser en backup spiller, der ALTID leverer varen, uanset hvor han bliver spillet. Ret imponerende.
Isco har overrasket mig positivt, det minder en smule om 17/18 Isco-udgaven.
Så forstår jeg ikke kritikken af Vini. Han har vundet tre frispark i dag, alle tre i direkte udfordringer, hvor han sætter Toloi. Han gør det godt.

1 måned 2 uger siden #34 af Daniel

Steen skrev: Asensio foretager sig intet, Vinicius ødelægger næsten alt, hvad han foretager sig. Som sædvanligt.

Stop nu. Vinícius har været en af Real Madrids bedste i dag.

Edit: Nacho selvfølgelig den bedste. Det er klart.
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, Nada mas, Madridista02

1 måned 2 uger siden #35 af Henke

Daniel skrev: Stop nu. Vinícius har været en af Real Madrids bedste i dag.

Ja, det var rent uheld, at den afslutning ikke røg op i nettaget.

1 måned 2 uger siden #36 af Daniel

Henke skrev:

Daniel skrev: Stop nu. Vinícius har været en af Real Madrids bedste i dag.

Ja, det var rent uheld, at den afslutning ikke røg op i nettaget.

Så du mig referere til Vinis afslutningsevner? Dem ved vi alle er elendige. Alt andet har været nærmest fejlfrit i dag.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.