Optakt: Atalanta - Real Madrid, CL, ottendedelsfinale 1. kamp

1 måned 2 uger siden #61 af henrikcomn
Hold nu K*** Preben er dum at høre på i aften!!!
Én ting er at han ikke kan se skyggen af det røde kort, men så siger han at "man kan diskutere om Real er en stor klub mere, når der er så mange B-spillere på bænken".
Intet hold kan da undgå at have B-spillere på bænken når man har 9 (!!) Spillere ude med skader.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 uger siden #62 af Thomaskjensen

1 måned 2 uger siden #63 af Fondo_Sur

henrikcomn skrev: Hold nu K*** Preben er dum at høre på i aften!!!
Én ting er at han ikke kan se skyggen af det røde kort, men så siger han at "man kan diskutere om Real er en stor klub mere, når der er så mange B-spillere på bænken".
Intet hold kan da undgå at have B-spillere på bænken når man har 9 (!!) Spillere ude med skader.

De skal jo have noget at snakke om. Det er bare ærgerligt, at det kommer til at gå ud over folk, der rent faktisk har sat sig ind i tingene.

1 måned 2 uger siden #64 af Dios
Synes godt nok den er svær i øjeblikket. Skal man juble over vores "succes" på det seneste, og håbe på vi vinder mesterskabet og i hvertfald slår Atalanta ud. For at vide Zidane fortsætter, og han stadig tror på holdets spillere? Eller skal man håbe på, at Real Madrid taber alt, for at Zidane forhåbentlig ikke er træner til næste sæson, og der kommer et opgør med spillertruppen?

Jeg hader og tabe, men skal være mere end ærlig og indrømme, at jeg virkelig håber vi intet vinder, hvis det betyder ny træner og nye spillere. For det her er jo ikke sjovt. 9 spillere ude eller ej, så havde vi stadig set et Atalanta hold shine, hvis ikke de fejlagtigt får smidt en mand ud. Hold kæft hvor er det trist det her.
Zidane har stille og roligt dræbt sjælen i holdet. Det har vel aldrig været mere kedeligt end det er lige nu.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

1 måned 2 uger siden #65 af Brylle

Thomaskjensen skrev: @Brylle, du er kongen :)

Åh nej, hvad har jeg nu gjort? :D

1 måned 2 uger siden #66 af Macon

Dios skrev: Synes godt nok den er svær i øjeblikket. Skal man juble over vores "succes" på det seneste, og håbe på vi vinder mesterskabet og i hvertfald slår Atalanta ud. For at vide Zidane fortsætter, og han stadig tror på holdets spillere? Eller skal man håbe på, at Real Madrid taber alt, for at Zidane forhåbentlig ikke er træner til næste sæson, og der kommer et opgør med spillertruppen?

Jeg hader og tabe, men skal være mere end ærlig og indrømme, at jeg virkelig håber vi intet vinder, hvis det betyder ny træner og nye spillere. For det her er jo ikke sjovt. 9 spillere ude eller ej, så havde vi stadig set et Atalanta hold shine, hvis ikke de fejlagtigt får smidt en mand ud. Hold kæft hvor er det trist det her.
Zidane har stille og roligt dræbt sjælen i holdet. Det har vel aldrig været mere kedeligt end det er lige nu.

Om vi så vinder eller taber alt, så tror jeg ikke vi kommer at se de store ændringer, det bliver det samme hold og spillere i næste sæson, skal man grine eller græde? stort set samme hold i 7-8-9 år?

Håber vi for en del nyt ind, det skal vi, hvis vi skal havde nogen chance for CL og guld i ligaen.

1 måned 2 uger siden #67 af Dybbøl
Kan se der er stor debat omkring det røde kort til Atalanta.

Men er der forskel på den vi ser idag og bl.a. den vi så Valverde lavede tilbage på Morata i en finale.

Sidste mand er vel sidste mand og der skal vel ikke være forskel på kortest farve om det sker i det 17. min. eller det 90. min?

1 måned 2 uger siden #68 af Bismo

Dios skrev: Synes godt nok den er svær i øjeblikket. Skal man juble over vores "succes" på det seneste, og håbe på vi vinder mesterskabet og i hvertfald slår Atalanta ud. For at vide Zidane fortsætter, og han stadig tror på holdets spillere? Eller skal man håbe på, at Real Madrid taber alt, for at Zidane forhåbentlig ikke er træner til næste sæson, og der kommer et opgør med spillertruppen?

Det er første gang siden slut 90'erne, at jeg frivilligt ikke har set Madrid spille (hverken CL eller ligaen). Jeg har ikke set dem spille siden november. Jeg kan bare ikke få mig selv til det.

Det er direkte deprimerede, det som vi er vidne til for tiden. Og ja, jeg er én af dem, der håber, at vi ikke vinder en skid i år og endda bliver slået ud på ydmygende vis i CL, hvis det betyder, at ledelsen endeligt vågner op og indser, at det her bare ikke kan fortsætte i endnu en sæson. Der er brug for friske idéer, nye impulser.. bare.. fornyelse!
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Steen

1 måned 2 uger siden #69 af Steen

De sidste mange år har vist, at der skal en kæmpe fiasko til, før Perez reagerer. Derfor er det absolut bedste udfald, at man intet vinder. I CL bliver det ikke et problem, for man bliver tæsket så snart man møder et hold som Bayern, Liverpool eller City, men ligaen kan man godt frygte, at Atletico smider væk.
Så er der selvfølgelig enkelte der mener, at man er en falsk fan, hvis man tænker sådan, men det er langt fra sandheden. En ægte fan vil det bedste for klubben, og det bedste vil ikke være, at man vinder ligaen på en billig baggrund igen, og så ikke forbedrer truppen. Det er tortur at se dette Madrid hold spille, og det har det været meget længe. Det er nået det punkt, hvor man begynder at frygte, om de bedste spillere overhovedet vil hertil.

Der skal investeres i truppen, og i forhold til Zidane .. Ja, jeg synes han skal væk, men jeg kan til gengæld ikke sige, hvem man skal erstatte ham med. Allegri spiller også kedeligt fodbold, og jeg ved ikke helt, om Nagelsmann er manden man skal satse på. Hvis valget står mellem Raul og Zidane, så er det lige før, jeg hellere vil have endnu en sæson med Zidane.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

1 måned 2 uger siden #70 af DeLaRed

Dybbøl skrev: Kan se der er stor debat omkring det røde kort til Atalanta.

Men er der forskel på den vi ser idag og bl.a. den vi så Valverde lavede tilbage på Morata i en finale.

Sidste mand er vel sidste mand og der skal vel ikke være forskel på kortest farve om det sker i det 17. min. eller det 90. min?

Enig, for ej at glemme det roede kort Militao fik i Januar. Problemet er som altid at dommerne er for daarlige til at ligge en linje, for i Barca's kamp mod sociedad i denne season, var det samme situation hvor en Sociedad angriber bliver nedlagt i frit loeb mod maalet, men der bliver intet doemt, og det er grunden til at alle disse situationer kan diskuteres. Forestil jer at dette ikke var Mendy der var blevet nedlagt, men istedet Ronaldo eller Messi (som begge med stor sansynlighed ville have scoret fra den vinkel) ville diskutionen saa maaske have vaeret anderledes???

Og man skal heller ikke glemme Atalanta's karate spark paa Vinicius i 1. halvej, farligt spil og direkte roedt kort er blevet doemt for meget mindre. Jeg er personligt saa traet af denne diskution, fordi det er holdenen der faar skylden, isetdet for at stille soergsmaals tegn ved den boelgede linje dommerne baade i liaegen og i europa ligger, nu da man har VAR burde det ikke vaere nemmere at lave de samme domme i de samme situationer???

Situationen igaar kan efter bogen sagtens doemmes, men jeg har det fint med hvis den ikke var blevet det(tror faktisk kampen ville have ligget bedre til Real med 11 atalanata spillere paa banen), men i saa fald skulle Militao jo bare heller ikke have haft et roedt kort i Januar, og det er der filmen knaekker!!!

Donde está la biblioteca?

1 måned 2 uger siden #71 af DeLaRed
Vildt nok at saa mange herinde er enige om at Real bare skal tabe alt i denne season...

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: RGBlanco

1 måned 2 uger siden #72 af Estadio Santiago Bernabéu
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved Estadio Santiago Bernabéu.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.