Optakt: Atalanta - Real Madrid, CL, ottendedelsfinale 1. kamp

3 år 1 måned siden #73 af Administrationen

DeLaRed skrev: Vildt nok at saa mange herinde er enige om at Real bare skal tabe alt i denne season...


Det er ikke kun i havet, at der er problemer med plastic.....
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Real HWL, Lars1991, Brylle, Jakobsif555, Fondo_Sur, RGBlanco

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #74 af Thomaskjensen
@Brylle, din kommentar gik rent ind her.
Med en time i overtal mod Atalanta skal en klub som Real Madrid jo lukke opgøret, det kan på ingen måde være rigtigt at det er Mendy med sit totalt ubrugelige højreben skal sikre os en smal sejr.
Nu læser jeg at Nacho siger at det vigtigste var at holde nullet...

Trods sejren som er vigtig er jeg ekstremt skuffet over ZZ-Top igen igen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #75 af RGBlanco
Her dagen derpå så er det svært ikke at være fint tilfreds overordnet. Samtidigt synes jeg det er svært ikke at være tilfreds med Zidane også - og jeg er egentlig rimeligt uforstående overfor dem der rasler med sablen over for "ZZ" hver anden uge.

Vi er blevet ramt af uendeligt mange skader, og alligevel er vi nu i slut februar - og ligger fint til i ligaen, og vi har et ben i kvartfinalen i CL.

Ja, man kan kritisere holdet for at spille mindre underholdende fodbold end tidligere, og man kan kritisere holdet for at have problemer mod de mindre hold. Men sagen er den, at man har vundet alle de kampe i den her sæson som man SKAL vinde. Vundet mod Atletico, mod Barca, mod Sevilla, mod Valenica, og nu i knockout-fasen af CL.

Den periode vi er i nu kommer på ryggen af 2014-2018, hvor Real var det med afstand bedste hold i verden (i hvert fald CL). Og nu skal holdet så restruktureres og genopbygges. Smid en virus-pandemi og relativ svag økonomi i spansk fodbold oven i det --> Så kan man ikke bare gøre noget som i sommeren 2009.

Klubben (Perez, og til dels Zidane) har forsøgt med at lave nogle "kloge køb" de sidste to år. Og ja, det har mislykkedes væsenligt, da det overvejende er den gamle garde der kører videre. Men Zidane har formået at gøre holdet relevant i den periode. Sidste sæson blev man mestre i Spanien. Nu ligger vi igen godt til i ligaen . Og i går vandt vi i første knock-out kamp i Champions league, uden Benzema, uden Ramos, uden Carvajal, og uden noget som helst power fra bænken. Det var ikke kønt. Men vi vandt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #76 af Estadio Santiago Bernabéu
Angående de folk, der foretrækker at Real Madrid taber/bliver ydmyget for at få fornyelse trumfet igennem.

Jeg både tror og forventer at Real Madrids ledelse følger lige så godt med i fodboldafdelingens førstehold som vi gør. At ønske holdet ondt er derfor meningsløst. Hvis du kan se at holdet har brug for fornyelse, så kan ledelsen også se det.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #77 af Thomaskjensen
@Blanco, jeg er ikke uenig med dig, og man kan diskutere hvad ZZ kunne havde gjort bedre/anderledes.

Til kampen i går syntes jeg det skulle havde været ret lækkert at have Ødegaard og Jovic på bænken?
Ja jeg ved godt at det var dem selv der ville væk, at de ikke var tilfredse med tilliden de fik fra træneren. Ingen af dem kunne regne med andet end bænketid og så skulle de ellers spille som Benzema hhv Modric for at zz er tilfreds.
Altså den samme gamle skive jeg kommer med at ZZ ikke sætter op spillerne til succes. Ingen plan.

Vi er ikke Lazio, hvor en 1-0 sejr er det bedste der findes, vi er faktisk Real Madrid,

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #78 af Fondo_Sur
“En los buenos y en los malas”

Real Madrid kan ikke peake i al evighed. Tålmodighed...
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #79 af Brylle

DeLaRed skrev: Vildt nok at saa mange herinde er enige om at Real bare skal tabe alt i denne season...

Jeg brækker mig. Det er en ulækker holdning til noget man holder af. Hovedrystende...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #80 af Cristiano7

Estadio Santiago Bernabéu skrev: Angående de folk, der foretrækker at Real Madrid taber/bliver ydmyget for at få fornyelse trumfet igennem.

Jeg både tror og forventer at Real Madrids ledelse følger lige så godt med i fodboldafdelingens førstehold som vi gør. At ønske holdet ondt er derfor meningsløst. Hvis du kan se at holdet har brug for fornyelse, så kan ledelsen også se det.


Jeg er selv træt at se på den nuværende Real Madrids spillestil under Zidane, men ønsker selvfølgelig ikke at vi skal tabe hele tiden eller vinder intet.

Jeg er dog bekymret om ledelsen alligevel synes at vi har en stærk trup som kan harme op med de allerbedste. Zidane kritiserer jo sjældent hans trup.

Perez gav jo en vanvittig forlængelse til Bale for nogle år siden - selvom han var på vej nedad.

Vinicius fortæller i et interview at Perez har sagt til ham at han er hans næststørste fan efter hans familie.

Så øhmm.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #81 af Estadio Santiago Bernabéu

Cristiano7 skrev: Jeg er dog bekymret om ledelsen alligevel synes at vi har en stærk trup som kan harme op med de allerbedste. Zidane kritiserer jo sjældent hans trup.

Perez gav jo en vanvittig forlængelse til Bale for nogle år siden - selvom han var på vej nedad.

Vinicius fortæller i et interview at Perez har sagt til ham at han er hans næststørste fan efter hans familie.

Så øhmm.


Kan du uddybe, hvad det er, du tænker?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #82 af PMO

Estadio Santiago Bernabéu skrev:

Cristiano7 skrev: Jeg er dog bekymret om ledelsen alligevel synes at vi har en stærk trup som kan harme op med de allerbedste. Zidane kritiserer jo sjældent hans trup.

Perez gav jo en vanvittig forlængelse til Bale for nogle år siden - selvom han var på vej nedad.

Vinicius fortæller i et interview at Perez har sagt til ham at han er hans næststørste fan efter hans familie.

Så øhmm.


Kan du uddybe, hvad det er, du tænker?


Tænker vi ikke skal så mange sæsoner tilbage for at lignede tendenser, hvor det var klar for langt de fleste at der var brug for nye spillere og en fornyelser af truppen var oppe over. Dog vandt klubben til sidst et trofæ, Zidane blev, der blev forlænget med alt der havde spillet rædderligt i 3/4 af sæsoner. Dette immervæk før Covid-19 havde indflydelse på økonomien.
Det er vel netop præcis samme situation klubben kan ende med at stå i. At. Madrid går i stå, RM vinder La Liga og der bliver forlænget med Modric, Marcelo, Benzema osv. Således den MEGET nødvendige fornyelse af truppe skydes endnu en sæson.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #83 af Sahinovic

Dios skrev: 9 spillere ude eller ej, så havde vi stadig set et Atalanta hold shine, hvis ikke de fejlagtigt får smidt en mand ud. Hold kæft hvor er det trist det her.

At Zidane har stået med et hold der nærmest på et konstant plan har døjet med skader er sjældent en faktor der bliver taget med, når man læser med herinde. Jeg synes det er helt vildt, at man nærmest totalt vælger at se bort fra det, selvom det er en altafgørende faktor.

Jeg nægter at kritisere Zidane for - eksempelvis - manglende koncept/flot spil, når dette skal bygges op omkring en skadet Hazard og en gennemført elendighed i form af Vinicius, og hvad de nu ellers hedder.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 3 år 1 måned siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed, Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #84 af Bismo

Administrationen skrev:

DeLaRed skrev: Vildt nok at saa mange herinde er enige om at Real bare skal tabe alt i denne season...


Det er ikke kun i havet, at der er problemer med plastic.....


Latterlig kommentar fra "Administrationen"

"Plastik fans" er dem, der tænker kortsigtet.

En CL semifinale plads + en liga titel på en ekstremt billig baggrund = mere af det samme i næste sæson. Præcis som det var tilfældet i sidste sæson.

Der er nogen af os, der forventer mere af denne klub, hvis vi skal ofre vores dyrebare tid, energi og penge på at følge den.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum