Optakt: Chelsea - Real Madrid, CL, semfinale, 2. kamp

3 år 1 uge siden #133 af Ramos4
Realistisk set havde ingen træner kunne få mere ud af det her materiale. Der er mange trætte ben, gamle ben, skader og mangler i truppen.

Zidane er pragmatiker og det kan man mene om hvad man vil. Vi kan sagtens spille flottere under en anden træner. Men at vi står i en semi og med mulighed for back-to-back mesterskaber er altså stadigvæk vildt.

Vi har ikke haft en god fløj i to hele sæsoner nu. Intet. Truppen er alt for smal og lægestaben eller træningsmetoderne er vanvittige.

Tak for alt, Zidane. Kæmpe legende. Vilde præstationer. Lad os slutte på toppen, med et mesterskab.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, ElMadrid, elle44, Fondo_Sur, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 uge siden #134 af Dios
​Lad os alle rejse os fra sofaen og hylde den kæmpe træner Real Madrid desværre ikke har. Føj hvor er det uværdigt på alle måder, at Real Madrid skal nøjes med en så ligegyldig træner uden taktisk forståelse og glæde for spillet. Det er så ulækkert at være vidne til den mand har ødelagt al glæde ved at se Real Madrid spille fodbold. 

Det er jo ikke engang løgn hvis jeg påstår, at Chelsea på 2 kampe har skabt flere og større chancer end Zidane's tamme hold har hele denne sæson. Faktisk mindes jeg slet ikke en decideret friløber under Zidane, for han vil jo helst ikke have nogle spillere tager det løb for boldholder. 

Det er simpelthen under al kritik det Zidane levere for Real Madrid. Skader han selv er skyld i kan og skal aldrig bruges som undskyldning. Forfærdeligt Perez lige har reddet hans røv offentligt, for det der burde kræve en fyreseddel alle dage. 

Fuera! Fuera! Fuera!

EDIT: Det er simpelthen så uværdigt, hvis man prøver at give nogle af spillerne skylden for de ikke præsterede idag. Hvad skulle Hazard dog have gjort idag? Drible de første 4 aggressive Chelsea spillere for at spille den til hvem? Vinicius var jo bagerste mand for at følge med Chelsea backen. Det her er alene Zidane's værk. Endelig og jeg mener endelig bliver han taktisk udspillet UDEN at have resultatet med sig, for det har været hans held i Real Madrid, at han har en spiller som Modric eller Benzema eller Ronaldo som reddet hans røv. Nu blev ilden slukket, og nu ser vi hvor dårlig en træner han egentlig er.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 3 år 1 uge siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Madrid1998, Rasmus75, JesperThomsen, Jbner, Henke

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 uge siden #135 af Mølbat
​Der kan ikke være nogen som helst tvivl om, at Zidane er skyld i aftenens nederlag. Man var spillet ud af banen i store dele af kampen i Madrid, men han vælger sgu den samme formation igen, som fuldstændig neutraliserer den offensive trussel, som Los Blancos kunne have. Samtidig tager det ham 60 minutter at lave en udskiftning, selvom enhver kunne se, at Chelsea var bedst i 1. halvleg. Og det var endda en 1:1 udskiftning! Han ændrede først formationen i det 75. minut, hvor alle spillerne var udmattede, fordi de konstant skulle spurte hjem for at forsvare, når Chelsea kontraangreb. Horrible dispositioner af Zizou, som koster det her exit.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, Bismo, JesperThomsen, Cristiano7, Henke

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 uge siden #136 af Realmadrid94
Jeg har ventet på at skrive den her besked siden 2018:

Allerede dengang skulle man have startet en naturlig udskiftning i truppen, og med Corona rammer det Real Madrid endnu hårdere nu.

Ramos, Marcelo, Odriozola, Isco, Diaz og Hazard skal sælges eller ikke forlænges ved kontraktudløb. Hvis Marcelo kan acceptere en sekundær rolle er han en fin mentor, men resten er simpelthen ikke gode nok længere. Hazard har været skadet og er nok den bedste skilling Chelsea har lavet.

Når det er sagt er jeg imponeret over at det dårligste Real Madrid hold siden 2008/2009, er nået så langt. Jeg ved godt Zidane kritiseres meget, men hold kæft det er imponerende han nåede CHL semifinale og stadig er med omkring mesterskabet med den trup. Overvej lige vores 2. angriber er Diaz. Altså helt seriøst. Jeg misunder Chelsea endte med Havertz, som jeg ville ønske Real hentede for 2 år siden. Kigger man tilbage gav vores uventede succes helt frem til 2018 en for sen udrensning i truppen - og den er nødt til at komme meget snart.

Og det var nok mit første post i dette årti, eller måske nr. 2 siden 2015 eller lignende :-P
Sidste redigering: 3 år 1 uge siden ved Realmadrid94. Begrundelse: Stavefejl
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, firkant, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 uge siden #137 af firkant
Kæmpe forskel at kunne handle for +200mil og skulle sælge for +100 mil fordi vores klub ikke har et russisk pengetræ så ja der var sku forskel på niveauet men vi kommer tilbage vi er trods alt Real Madrid 
Hala Madrid 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 uge siden #138 af Petroleum
​jeg synes vi taber på, at vi forsøger at lukke Chelsea ned. Vi skal i stedet forsøge at vinde på, at spille vores egen fodbold. Det gør vi sgu ikke i en 5-3-2. Hazard er ikke god idag, fordi hver eneste fang han får bolden, så har han ryggen til mål. Det fungerer ikke, han er ikke Giroud. 

det virker som om, at Zidane ikke stoler på vores forsvar i en 4-3-3, hvorfor han vil have flere mand derned. Det ser ud som om, at der er for mange kokke i køkkenet og de ikke er helt klare på hvem de skal markere. 

jeg er ked af den her. Chelsea var pisse gode, ja, men vi ryger ud fordi vi reelt set kun går efter at stå godt defensivt... som vi ender med ikke at gøre.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 uge siden #139 af Kiwes

Dios post=137097 skrev: ​Lad os alle rejse os fra sofaen og hylde den kæmpe træner Real Madrid desværre ikke har. Føj hvor er det uværdigt på alle måder, at Real Madrid skal nøjes med en så ligegyldig træner uden taktisk forståelse og glæde for spillet. Det er så ulækkert at være vidne til den mand har ødelagt al glæde ved at se Real Madrid spille fodbold. 

Det er jo ikke engang løgn hvis jeg påstår, at Chelsea på 2 kampe har skabt flere og større chancer end Zidane's tamme hold har hele denne sæson. Faktisk mindes jeg slet ikke en decideret friløber under Zidane, for han vil jo helst ikke have nogle spillere tager det løb for boldholder. 

Det er simpelthen under al kritik det Zidane levere for Real Madrid. Skader han selv er skyld i kan og skal aldrig bruges som undskyldning. Forfærdeligt Perez lige har reddet hans røv offentligt, for det der burde kræve en fyreseddel alle dage. 

Fuera! Fuera! Fuera!

​Jeg er selv i tvivl om min holdning til Zidane og vi har spillet noget lorte bold længe. Men hvem skal vi hente ind som træner? Jeg synes heller ikke lige frem at der er de mest interresante trænere på markedet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 uge siden #140 af Madrid1998
Sagde det for flere måneder siden, Zidane skal væk uanset hvad. Han har presset det sidste ud af fantastiske spillere og tidligere træners arbejde.

Vi skal have et system og flot fodbold! Er der ikke andre interessante trænere, så lad os prøve Raul af. IKKE MERE ZIDANE
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 uge siden #141 af Mølbat
​Toni Kroos vælger desuden en rigtig skidt dag at spille sin værste kamp for Real Madrid i den her sæson. Han tabte bolden flere gange, løb stort set aldrig med hjem, hvilket gav Chelsea-spillerne en motorvej mod Los Merengues' mål og så ramte han ukarakteristisk få lange afleveringer rigtigt.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 uge siden #142 af DeLaRed

Realmadrid94 post=137099 skrev: Jeg har ventet på at skrive den her besked siden 2018:

Allerede dengang skulle man have startet en naturlig udskiftning i truppen, og med Corona rammer det Real Madrid endnu hårdere nu.

Ramos, Marcelo, Odriozola, Isco, Diaz og Hazard skal sælges eller ikke forlænges ved kontraktudløb. Hvis Marcelo kan acceptere en sekundær rolle er han en fin mentor, men resten er simpelthen ikke gode nok længere. Hazard har været skadet og er nok den bedste skilling Chelsea har lavet.

Når det er sagt er jeg imponeret over at det dårligste Real Madrid hold siden 2008/2009, er nået så langt. Jeg ved godt Zidane kritiseres meget, men hold kæft det er imponerende han nåede CHL semifinale og stadig er med omkring mesterskabet med den trup. Overvej lige vores 2. angriber er Diaz. Altså helt seriøst. Jeg misunder Chelsea endte med Havertz, som jeg ville ønske Real hentede for 2 år siden. Kigger man tilbage gav vores uventede succes helt frem til 2018 en for sen udrensning i truppen - og den er nødt til at komme meget snart.

Og det var nok mit første post i dette årti, eller måske nr. 2 siden 2015 eller lignende :-P

​Skal Marcelo laere de unge spillere at loebe langsommere, eller hvordan skal det forstaaes? Han er klart en af truppens 3 svageste kort, og hvis man kan komme af med ham skal man det, der er ikke plads til en mentor rolle i en 25 mands trup, ellers maa han blive en del af traener staben! Vi skal bruge 25 spillere der kan goere en positiv forskel paa banen, vores bredde samt skaderner har vaeret vores stoerste problem i denne season!

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 uge siden #143 af Taxii89

DeLaRed post=137105 skrev:

Realmadrid94 post=137099 skrev: Jeg har ventet på at skrive den her besked siden 2018:

Allerede dengang skulle man have startet en naturlig udskiftning i truppen, og med Corona rammer det Real Madrid endnu hårdere nu.

Ramos, Marcelo, Odriozola, Isco, Diaz og Hazard skal sælges eller ikke forlænges ved kontraktudløb. Hvis Marcelo kan acceptere en sekundær rolle er han en fin mentor, men resten er simpelthen ikke gode nok længere. Hazard har været skadet og er nok den bedste skilling Chelsea har lavet.

Når det er sagt er jeg imponeret over at det dårligste Real Madrid hold siden 2008/2009, er nået så langt. Jeg ved godt Zidane kritiseres meget, men hold kæft det er imponerende han nåede CHL semifinale og stadig er med omkring mesterskabet med den trup. Overvej lige vores 2. angriber er Diaz. Altså helt seriøst. Jeg misunder Chelsea endte med Havertz, som jeg ville ønske Real hentede for 2 år siden. Kigger man tilbage gav vores uventede succes helt frem til 2018 en for sen udrensning i truppen - og den er nødt til at komme meget snart.

Og det var nok mit første post i dette årti, eller måske nr. 2 siden 2015 eller lignende :-P

​Skal Marcelo laere de unge spillere at loebe langsommere, eller hvordan skal det forstaaes? Han er klart en af truppens 3 svageste kort, og hvis man kan komme af med ham skal man det, der er ikke plads til en mentor rolle i en 25 mands trup, ellers maa han blive en del af traener staben! Vi skal bruge 25 spillere der kan goere en positiv forskel paa banen, vores bredde samt skaderner har vaeret vores stoerste problem i denne season!

​Det der svarer jo til at sige at Zidane skulle lære at nikke skaller, hvis han var mentor. Marcelo har været en fantastisk back og kan helt sikkert lærer en del fra sig 
Følgende bruger(e) sagde tak: Realmadrid94

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 uge siden #144 af Realmadrid94

DeLaRed post=137105 skrev:

Realmadrid94 post=137099 skrev: Jeg har ventet på at skrive den her besked siden 2018:

Allerede dengang skulle man have startet en naturlig udskiftning i truppen, og med Corona rammer det Real Madrid endnu hårdere nu.

Ramos, Marcelo, Odriozola, Isco, Diaz og Hazard skal sælges eller ikke forlænges ved kontraktudløb. Hvis Marcelo kan acceptere en sekundær rolle er han en fin mentor, men resten er simpelthen ikke gode nok længere. Hazard har været skadet og er nok den bedste skilling Chelsea har lavet.

Når det er sagt er jeg imponeret over at det dårligste Real Madrid hold siden 2008/2009, er nået så langt. Jeg ved godt Zidane kritiseres meget, men hold kæft det er imponerende han nåede CHL semifinale og stadig er med omkring mesterskabet med den trup. Overvej lige vores 2. angriber er Diaz. Altså helt seriøst. Jeg misunder Chelsea endte med Havertz, som jeg ville ønske Real hentede for 2 år siden. Kigger man tilbage gav vores uventede succes helt frem til 2018 en for sen udrensning i truppen - og den er nødt til at komme meget snart.

Og det var nok mit første post i dette årti, eller måske nr. 2 siden 2015 eller lignende :-P

​Skal Marcelo laere de unge spillere at loebe langsommere, eller hvordan skal det forstaaes? Han er klart en af truppens 3 svageste kort, og hvis man kan komme af med ham skal man det, der er ikke plads til en mentor rolle i en 25 mands trup, ellers maa han blive en del af traener staben! Vi skal bruge 25 spillere der kan goere en positiv forskel paa banen, vores bredde samt skaderner har vaeret vores stoerste problem i denne season!

​Han skal have en rolle som mange andre tidligere spillere har haft - igennem årene har alle holdkammerater - nuværende som tidligere, nævnt at han er en kæmpe joker for holdet. Godt humør hele vejen rundt, og en rigtig god mentor for de sydamerikanske spillere. Lidt ligesom Roberto Carlos, Drogba, Materazzi, Puyol og andre tidligere spillere har været i deres klubber. At spille på topniveau handler også om teamspirit, og hvis Marcelo giver holdånden et nøk opad i et internationalt miljø er jeg kæmpe fan af mentor rollen. Også ærgerligt at en af de bedste venstre backs i historien (og nok i top 3 i RM i hvert fald) får så lidt kredit, men fair nok vi er nok forskellige.
Sidste redigering: 3 år 1 uge siden ved Realmadrid94.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum