Optakt: Chelsea - Real Madrid, CL, semfinale, 2. kamp

5 år 1 måned siden #181 af -#7-
Det er også en billig undskyldning at bebrejde skader og træthed hos spillerne, for man har 100% selv sørget for at have en uhyggelig smal trup, hvor de bærende spillere altså for længst har rundet de 30 år. Chelsea har altså spillet mindst ligeså kampe i den her sæson som Real Madrid er mit umiddelbare gæt, med de 30+ kampe i PL, samt FA cuppen hvor de skal spille finale mod Leicester, deres trup er så til gengæld meget bedre sat op.

Hvad jeg dog ikke ville give for at kunne sætte en Pulisic, Ziyech eller sågar Giroud ind, istedet for fodboldens svar på en riskiks, Asensio som ved gud ingen spidskompetencer har, og simpelthen er den mest tørre og kedelige fodboldspiller jeg kan huske at have set, eller Rodrygo som engang har scoret 3 mål mod Galatasaray, og stadigvæk lever højt på det, for han har vel dårligt scoret eller lagt op siden, og ligner mest af alt en skræmt lille dreng når han skal på banen. 

Det skriger til himlen når man skal jagte et resultat eller hvile spillerne, og så ser man ud på bænken hvor der sidder offside-magneten og panik-indkøb extraordinaire Mariano, evighedstalentet Asensio, 12-årige Rodrygo og en eller anden tilfældig Castilla spiller som for en uge siden spillede i Spaniens 3. bedste række. Eller også kunne man sætte Isco ind som stoppede karrieren for 3 år siden. Det er på grænsen til deprimerende, og man skulle tro at trupsammensætningen er sket ved at placere spillernes navne på en dartskive, og så har Florentino med bind for øjnene kastet pilene. Håbløst mand.. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Bismo, mohbar, Thomaskjensen, El Siete, Cristiano7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #182 af Dios
​@ Folk uden taktisk forståelse skriver sådan. Jeg forventer absolut ikke, at alle fodboldfans er 100% inde i hvordan det er at være træner. Nu har det altid ligget til mig, da jeg som person elsker at analysere og se ting i et andet lys end den normale fan interesseres vinkel. 
Men det her skal stoppe nu! Stop nu med at skriv, at Zidane gjorde hvad han kunne med det her spillermateriale, for det gjorde han langtfra! Vi ser med Hazard hvor vigtig genoptræning er. Jeg taler ikke om niveau, men at give kroppen tid til at hele. Først da de belgiske læger sætter lys på problemet og virkelig kritisere lægestaben i Real Madrid, så prøver man ændre konceptet. Så kan Zidane sige nok, at han ikke vil force en spiller, men det er lige hvad han har gjort fra start af. Når en spiller bliver ved med at gå ud med en muskelskade, så er det ikke fordi han bare lige skal have 2 ugers pause for at komme tilbage. De mange tilbagevendende skader er selvforskyldte. Carvajal spillede ikke i 2 måneder. Han trænede med holdet 3 gange, og blev skadet igen. Her skal man jo bare have klaret indskoling i folkeren for at forstå hvad problemet er.

Omkring spillermateriale, så har jeg vendt Zidane's manglende forståelse før. Zidane sætter 11 spillere sammen og forventer de skaber magi. De træner sammen hverdag, men ingen kan ramme hinanden medmindre der er blevet taget 10 touches af Modric for at trække tempoet ud. 
Der er ingen løbemønstre indøvet. Der er simpelthen ikke en plan for hver enkelt spiller, og det er et kæmpe problem. Et problem skabt af Zidane, da han vælger at holde på Asensio, som er elendig på den måde Zidane vælger at spille ham på. Asensio er farlig omkring feltet og elendig i det opbyggende spil. Hvorfor skal han så altid isoleres helt ude på kanten? Asensio er jo ikke en spillertype som driver bolden frem længere. Det ser Zidane ikke, for det var han jo for 5 år siden, så det er jo Zidane's opgave at få det bedste ude af hans spillere, og det gør han langtfra! Som i virkelig langtfra. 

Vi har råbt og skreget af vores spillere om at de ikke er gode nok, men alligevel ligger vi altid i toppen. Det er jo ikke en tilfældighed. Det er fordi vores spillere rent faktisk er rigtig gode. Langt de fleste spillere er bare ikke gode nok individuelt til at gøre forskellen, men nogle er og det er dem som redder Zidane's røv hvergang. Det har intet at gøre med Zidane, for han laver sådan set ikke nogle taktiske ændringer i spillets format. Taktisk kan han måske finde på at gå fra 4 til 5 nede bagi, men så stopper det taktiske også der for Zidane. 

Det er det der altid har været med Real Madrid og Zidane. Nogle få spillere gør Zidane til en af de bedste trænere nogensinde. Zidane er den bedste tilfældighedstræner vi nogensinde har set, men i min bog er han ikke engang i top 10. Vil meget gerne se Zidane i en anden klub, hvor han ikke har en Ronaldo, Benzema, Modric ect. som kan redde hans røv. 
Når spilleren i stedet er Bernadechi eller whatever, så bliver hans røv kørt over taktisk.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Madrid1998, Rasmus75, Thomaskjensen, El Siete, Kialpe, Cristiano7, Henke

5 år 1 måned siden #183 af Thomaskjensen
@Dios, du kan jo bare se tilbage på zz og hans tid i Castilla.

Rart at flere er kommet til og med rette kritisere, frygtede at alle skulle være tilfredse med semifinale pladsen, skulde skylden på FFP og skader.

5 år 1 måned siden #184 af Estadio Santiago Bernabéu
​Zidane har set Pep blive kaldt verdens bedste træner år efter år selvom han ikke har vundet Champions League i et årti. Zidane blev misundelig. Zidane stillede op med en mærkelig opstilling for endelig at få sit gennembrud som træneren, der overthinker. Nu er Zidane tilfreds: Ude af CL ligesom Pep er vant til og har overtænkt en taktik. Nu vil han blive kaldt verdens bedste i medierne.

Spøg til side

Set med de store briller på, så ryger vi ud fordi vi igennem 10 år er blevet overhalet økonomisk. Vores trup er blevet smal fordi vi ikke har råd til bredde. Den er blevet gammel fordi vi ikke har råd til fornyelse. Den er blevet sårbar overfor skader fordi vi ikke har råd til bredde. Osv osv. Vi kan stadig vinde fodboldkampe, men det er blevet mere op ad bakke end tidligere. Jeg frygter det bliver meget værre endnu. Nu står Champions League overfor endnu en ren engelsk finale. Det er nok noget vi skal vænne os til at se.

Jeg håber, og ser frem til, en klassisk "Madridista.dk Mener"
Det er ved at være tid

5 år 1 måned siden #185 af Henke

Dios post=137154 skrev: ​@

Folk uden taktisk forståelse skriver sådan. Jeg forventer absolut ikke, at alle fodboldfans er 100% inde i hvordan det er at være træner. Nu har det altid ligget til mig, da jeg som person elsker at analysere og se ting i et andet lys end den normale fan interesseres vinkel. 
Men det her skal stoppe nu! Stop nu med at skriv, at Zidane gjorde hvad han kunne med det her spillermateriale, for det gjorde han langtfra! Vi ser med Hazard hvor vigtig genoptræning er. Jeg taler ikke om niveau, men at give kroppen tid til at hele. Først da de belgiske læger sætter lys på problemet og virkelig kritisere lægestaben i Real Madrid, så prøver man ændre konceptet. Så kan Zidane sige nok, at han ikke vil force en spiller, men det er lige hvad han har gjort fra start af. Når en spiller bliver ved med at gå ud med en muskelskade, så er det ikke fordi han bare lige skal have 2 ugers pause for at komme tilbage. De mange tilbagevendende skader er selvforskyldte. Carvajal spillede ikke i 2 måneder. Han trænede med holdet 3 gange, og blev skadet igen. Her skal man jo bare have klaret indskoling i folkeren for at forstå hvad problemet er.

Omkring spillermateriale, så har jeg vendt Zidane's manglende forståelse før. Zidane sætter 11 spillere sammen og forventer de skaber magi. De træner sammen hverdag, men ingen kan ramme hinanden medmindre der er blevet taget 10 touches af Modric for at trække tempoet ud. 
Der er ingen løbemønstre indøvet. Der er simpelthen ikke en plan for hver enkelt spiller, og det er et kæmpe problem. Et problem skabt af Zidane, da han vælger at holde på Asensio, som er elendig på den måde Zidane vælger at spille ham på. Asensio er farlig omkring feltet og elendig i det opbyggende spil. Hvorfor skal han så altid isoleres helt ude på kanten? Asensio er jo ikke en spillertype som driver bolden frem længere. Det ser Zidane ikke, for det var han jo for 5 år siden, så det er jo Zidane's opgave at få det bedste ude af hans spillere, og det gør han langtfra! Som i virkelig langtfra. 

Vi har råbt og skreget af vores spillere om at de ikke er gode nok, men alligevel ligger vi altid i toppen. Det er jo ikke en tilfældighed. Det er fordi vores spillere rent faktisk er rigtig gode. Langt de fleste spillere er bare ikke gode nok individuelt til at gøre forskellen, men nogle er og det er dem som redder Zidane's røv hvergang. Det har intet at gøre med Zidane, for han laver sådan set ikke nogle taktiske ændringer i spillets format. Taktisk kan han måske finde på at gå fra 4 til 5 nede bagi, men så stopper det taktiske også der for Zidane. 

Det er det der altid har været med Real Madrid og Zidane. Nogle få spillere gør Zidane til en af de bedste trænere nogensinde. Zidane er den bedste tilfældighedstræner vi nogensinde har set, men i min bog er han ikke engang i top 10. Vil meget gerne se Zidane i en anden klub, hvor han ikke har en Ronaldo, Benzema, Modric ect. som kan redde hans røv. 
Når spilleren i stedet er Bernadechi eller whatever, så bliver hans røv kørt over taktisk.

​Jeg kunne ikke være mere enig, og det er præcis de betragtninger jeg også har gjort mig længe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

5 år 1 måned siden #186 af Madrid1998
Hazard må i det mindste snart være 100 % nu. Vi får i hvert fald brug for ham på søndag, og de resterende liga kampe. Vinder vi ligaen ville det være fantastisk, så længe det ikke redder Zidane. Afgøres Zidanes fremtid af om han vinder La liga, så håber jeg ærlig talt, at vi taber. Jeg kan tåle en titel til Atlético, eftersom de var rigtig stærke til at starte med. Jeg kan ikke tåle at se Barca vinde 2 titler når man ser hvor elendige de har været (som os). Dog kan jeg mest af alt ikke tåle endnu en Zidane-sæson. Det er så fandens deprimerende det her, det lorte fodbold vi er vidne til, ingen taktik, ingen gejst. Det værste som Real Madrid må være den her hjælpeløse tilstand vi har siddet i, når vi møder hold der rent faktisk er gode (Chelsea og City sidste år)

Sidste redigering: 5 år 1 måned siden ved Madrid1998.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Bismo, JesperThomsen

5 år 1 måned siden #187 af PMO
Jeg gider næsten ikke skrive det samme som jeg har skrevet i gennem snart 2 sæsoner, men altså. Jeg forventer storspil fra RM i europæiske topkampe, viljen til kæmpe og krydret med verdens bedste spillere. Jeg er skidehamrende ligeglad med om holdet vinder 2-0 over Elche eller hvad de andre ubetydelig hold i Spanien hedder. Der skal de bare vinde og de skal ikke skamroses for en sejer. Måske man burde sørge for at den hjemmelige liga blev stærkere, fremfor at fokusere på en super liga? 

Denne her CL kampagne har været præget af “held”. Ret beset havde et exit mod Atalanta været ok. 
har sagt det igen og igen, men der må virkelig være økonomiske problemer, når man har då ringe en bænk og samtidig kalder sig selv verdens største klub. 

Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
5 år 1 måned siden #188 af Brylle

-#7- post=137153 skrev: Det er også en billig undskyldning at bebrejde skader og træthed hos spillerne, for man har 100% selv sørget for at have en uhyggelig smal trup, hvor de bærende spillere altså for længst har rundet de 30 år. Chelsea har altså spillet mindst ligeså kampe i den her sæson som Real Madrid er mit umiddelbare gæt, med de 30+ kampe i PL, samt FA cuppen hvor de skal spille finale mod Leicester, deres trup er så til gengæld meget bedre sat op.

Hvad jeg dog ikke ville give for at kunne sætte en Pulisic, Ziyech eller sågar Giroud ind, istedet for fodboldens svar på en riskiks, Asensio som ved gud ingen spidskompetencer har, og simpelthen er den mest tørre og kedelige fodboldspiller jeg kan huske at have set, eller Rodrygo som engang har scoret 3 mål mod Galatasaray, og stadigvæk lever højt på det, for han har vel dårligt scoret eller lagt op siden, og ligner mest af alt en skræmt lille dreng når han skal på banen. 

Det skriger til himlen når man skal jagte et resultat eller hvile spillerne, og så ser man ud på bænken hvor der sidder offside-magneten og panik-indkøb extraordinaire Mariano, evighedstalentet Asensio, 12-årige Rodrygo og en eller anden tilfældig Castilla spiller som for en uge siden spillede i Spaniens 3. bedste række. Eller også kunne man sætte Isco ind som stoppede karrieren for 3 år siden. Det er på grænsen til deprimerende, og man skulle tro at trupsammensætningen er sket ved at placere spillernes navne på en dartskive, og så har Florentino med bind for øjnene kastet pilene. Håbløst mand.. 

Nu nævner du Florentino til sidst, men det er vel i den grad også Zidane som skal klandres for at truppen er som den er. Selvfølgelig er det ikke ham der sidder på pengene, men der er jo handlet ind for store beløber stadig med spillere som Zidane nægter at bruge. Det er jo decideret chikane af Jovic at han i sæsonens første kamp lader ham sidde på bænken og skifter to Castilla-spillere ind i stedet for i en kamp hvor vi skal jagte et mål. Ødegaard gad han ikke give den plads som han 100% sikkert skulle have haft. Især når man flår ham hjem et år før tid fra et virkelig succesfuldt lejemål. Der er en del spillere som er solgt eller på udlån som bringer noget, vi kan bruge hvis de får tillid. Derudover kan jeg godt forstå at man ikke vil bruge penge når træneren alligevel vil spille med de samme spillere til de runder 40, og når man endelig bruger mange penge på en superstjerne, så bruger man dem på en som er ligeglad med sin egen karriere og møder op til sæsonen overvægtig og som om han bare er her for at hive den sidste store lønseddel. 

Men du har helt ret. Der er ingen undskyldninger overhovedet. Det handler bare om hvor ansvaret ligger..

5 år 1 måned siden #189 af Dios

Estadio Santiago Bernabéu post=137157 skrev: ​Set med de store briller på, så ryger vi ud fordi vi igennem 10 år er blevet overhalet økonomisk. Vores trup er blevet smal fordi vi ikke har råd til bredde. Den er blevet gammel fordi vi ikke har råd til fornyelse. Den er blevet sårbar overfor skader fordi vi ikke har råd til bredde. Osv osv. Vi kan stadig vinde fodboldkampe, men det er blevet mere op ad bakke end tidligere. Jeg frygter det bliver meget værre endnu. Nu står Champions League overfor endnu en ren engelsk finale. Det er nok noget vi skal vænne os til at se.

Hvor har du været henne de sidste 5 år hvor vi har brugt 3 milliarder, hvis ikke mange flere? Vi har jo netop brugt rigtig mange penge. 1 milliard på Hazard. 1 milliard på vores brasilianere. 1 milliard på alle andre. Hop ud af den offer-rolle med at give de andre økonomisk stærke klubber skylden! Fejlen ligger udelukkende hos Perez. Det er ham som ansætter en træner, hvor spillerne ikke passer ind overhovedet. Det er jo ikke første gang vi ser en spiller som har succes i en anden klub, men overhovedet ikke passer ind i Real Madrid.

Mange vil mene det er godt at have en plan b, men hvis plan a er Benzema, så må plan b sgu da aldrig være Jovic eller Mariano. Intet at sætte på hans kvaliteter, for det havde Jovic. Problemer er, at man aldrig kan sparer Benzema, fordi alternativerne er stik modsatte. Det er fint, at have en Mariano som 7. valg man kan smide ind i de sidste 20 sekunder, hvis der skal jeg spilles dårligt fodbold, hvor man høvler bolden ind som sidste mulighed, men at spille de 2, for at spare Benzema, så har man simpelthen bare ikke forstand på fodbold.

Det er vores problem. Økonomi har vi masser af. Vi har bare haft så mange, at vi har været ligeglade med hvordan vi brugte dem. Nu er vi så blevet overhalet, og har den samme trup, fordi vi har haft en præsident uden forstand, som har ansat en træner som var en her og nu løsning med Ronaldo på toppen.

Vi har masser af bredde. Problemet med den er bare, at Isco f.eks. har fået lov til at være så ligeglad med sig selv, at man ikke kan bringe ham, da niveauet ikke engang rækker til en midterklub i La Liga. Vi havde så meget talent før sæsonen startede, men det har Zidane på ingen måde arbejdet videre på, Vinicius spillede godt nok sin bedste kamp nogensinde imod Liverpool, men han ligner jo en spiller som Isco. Fantastisk lovende i starten, men fuldstændig ligegyldig nu. Rodrygo og Asensio minder om hinanden. Dårlige på kanten, men relativt farlige omkring feltet. Zidane's plan er at spille dem så langt væk fra målet som muligt.

Det her projekt var så lovende, men står og falder fuldstændig på grund af Perez og Zidane. Førstnævnte har absolut intet forstand på fodbold overhovedet. Økonomi er han en sand verdensmester i, men fodbold som helhed er han pinlig! Zidane var i top 3 over de største idoler jeg har haft på en fodboldbane, men som træner ville han få sparket på U10, da det netop her handler om alt det Zidane ikke magter. Nemlig at træne og udvikle, og ikke bare stille de samme 11 spillere og håbe på forskellige resultater.

Real Madrid er blevet overhalet sportsligt, fordi vores sportslige ledelse har været til grin siden 2010.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, KWE, Bismo, Thomaskjensen, Cristiano7

5 år 1 måned siden #190 af Jaken
Jeg kan simpelthen ikke lade være med at sidde og undre mig over taktikken i går. Jeg har stadig ikke kommet mig over det (bliver en lang post)...

Vi taler Ramos som de facto bagerste mand i en 3-mands bagkæde der stod ekstremt spredt ud, hvilket efterlod kæmpe huller i halvrummene, som retteligt blev udnyttet lige fra starten af. Ramos, der tilmed lige var kommet tilbage fra skade (han gjorde det dog OK under omstændighederne, som jeg ser det) og samtidig var oppe mod Havertz, der kunne udfordre ham i luften med sin højde, og lynhurtige Werner og Kanté, der bare konstante kunne tonse igennem de enorme halvrum.

Så var det noget Nacho og Militao som nogle underlige hybrid-midtstoppere/backs, der skulle drive med bolden frem ude på kanterne uden umiddelbar støtte. Og det dur jo slet ikke når man særligt har en Militao, der er så ukomfortabel med bolden. Den manglende støtte de fik derude (grundet Mendy og Vinicius, der stod så højt) og deres utilpashed med at drive med og aflevere bolden, gjorde jo også bare at spillet gik i stå og ledte samtidig også til at de jo på ingen måde kunne nå ordentligt med tilbage defensivt.

Og så var der det nok mest graverende af det hele; de 2 wingbacks der stod enormt højt i banen. Hvor Vinicius tilmed var én af dem. Det behøver for så vidt ikke yderligere kommentarer, men at sætte ham derud på en uvant position med det ansvar og uden støtte når han fik bolden, samt altid at skulle modtage bolden med ryggen til mål med begge fødder plantet på jorden udnytter jo slet, slet ikke hans kvaliteter og er jo helt gak, simpelthen. Men det er jo så åbenlyst. Det andet var så at man skubbede Mendy så højt frem at hans kvaliteter jo heller ikke på nogen måde kom til sin ret. Hans kompetencer ligger jo nærmest udelukkende i det defensive, så at placere ham helt deroppe hæmmer jo både holdet offensivt (Marcelo kunne jo nærmest lige så godt starte i det tilfælde) og defensivt (når Mendy aldrig kunne nå med tilbage og gøre hvad han er bedst til).

Derudover blev Modric, og primært Kroos, nødt til at trække så langt tilbage for at hjælpe i opspillet at de aldrig rigtig kunne få sat deres aftryk på kampen. Når Real Madrid har været bedst over de sidste 5-6 år har det jo netop været når Casemiro, Kroos og Modric har kunne sætte sig på kampen, men i den her kamp stod de så langt fra hinanden at de umuligt kunne spille med hinanden, sætte tempoet, gøre Chelsea trætte og styre kampen. Og så var der også Benzema og Hazard der søgte de præcist samme rum (ned i banen og ned i venstre side). Jeg har svært ved at se berettigelsen i at starte Hazard inde. Igen var han bare en blind passager i et frygteligt taktisk oplæg.

Hele det taktiske oplæg var så åbenlyst forkert, selv efter bare de første 10-15 minutter, at det er helt galimatias at tænke på at Zidane aldrig ændrede på det. Enten kunne han simpelthen ikke selv se de åbenlyse problemer eller også anså han bare sine øvrige muligheder som værende endnu værre alternativer. Det er svært at forstå.

Mit indtryk er at han valgte at skubbe wingbacksene så højt op i et forsøg på at skubbe Chelsea længere tilbage, tage brodden af deres presspil og give opspillet nogle lettere betingelser for at kunne sætte sig mere på kampen. Der var også fin boldbesiddelse i de første 20-30 minutter (modsat første opgørs stormløb), men at han ikke allerede dér kunne se de enorme faresignaler defensivt med de blottede halvrum, samt det skrantende, usikre, ufarlige offensive spil, og at han ikke evnede at ændre på det; det kan jeg simpelthen ikke begribe...

Der var ingen af spillerne der blev bedre af gårsdagens taktik. Alle (på nær Benzema, der altid bare er Benz) blev dårligere.

Chelsea står godt, presser godt, sideforskyder godt, lukker supergodt af inde centralt og tager rigtig mange gode, skarpe dybdeløb, men det er simpelthen så frustrerende at ryge ud med så ufatteligt ringe taktiske oplæg, som der tilmed ikke blev rettet op på løbende…

Gah!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 5 år 1 måned siden ved Jaken.
Følgende bruger(e) sagde tak: Doc.juego, Bismo, Thomaskjensen, Ramos4

5 år 1 måned siden #191 af Ramos4
Ingen tvivl om at det var en mærkelig opstilling i går. Jeg kan kun forestille mig, at det var fordi Zidane så Chelsea som det stærkere hold - med rette.

Vi skal ikke glemme at Mendy lige var kommet tilbage. Ramos havde ikke spillet siden januar. Hazard er på 60%. Vi har ingen højrebacks tilbage. Valverde var ikke klar til at starte.

Vi har set hvad Zidane kan med en nogenlunde ordentlig trup. 3! CL-trofæer på 3 år. Og den første Double i 60 år. Decideret kønt har det aldrig været. Men manden er jo ikke forpligtet over evne.

Det er ikke Zidane der har bedt om uduelige brasilianere for 1 milliard. Det må ligge hos Perez og Calafat. ZZ ville beholde Ronaldo, men Perez ville beholde Bale.

Det må ligge på ledelsen at matche træner og trup. Det er heller ikke Zidanes skyld at vi er i et skadeshelvede hvert år.

Asensio har været en skygge af sig selv siden han kom tilbage fra sin skade. Hazard har været skadet i 2 år. Vinicius kan ikke træffe en beslutning eller ramme målet, om så hans liv afhang af det.

Zidane har klare taktiske mangler. Han har aldrig været en træner til at tage holdet videre på næste del af rejsen. Han blev hentet ind igen 2. gang som en form for Capello-løsning.

Vi *skal* have en ny træner, med større visioner. Men truppen er fandme under al kritik. Der er ingen idé i sammensætningen overhovedet. Zidane fik på en pragmatisk måde holdt os i live, helt indtil slutningen. Ingen anden træner havde gjort det bedre. En anden træner, der havde fået lov at stå for indkøb og guide holdet i et par år? Ja. Men ikke med det materiale her.

Vi har ingen kvalitet på fløjen. Ingen. Benzema er jo hjælpeløst alene. Hvor skal det komme fra? Perez og Calafat og Sanitas må have røde ører.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, Fondo_Sur

5 år 1 måned siden #192 af Sebberg
​Mange tak for indlægget, Jaken. God forklaring og enig hele vejen igennem.

Det er også dét, der gør ondt. For jeg tror virkelig, at kampen havde set helt anderledes ud, hvis vi havde kørt en 4-4-2 to med Nacho på HB, Valverde på midten med de andre tre og Benz + Hazard/Vini. 

Ufatteligt, at Zidane ikke ser det før kampen, eller som minimum laver ændringerne i pausen. 

Leveret af Kunena Forum