Marca: Real Madrid har mistet tålmodigheden med Hazard - overvejer salg
Real Madrid har angiveligt mistet tålmodigheden med Eden Hazard, hvorfor belgieren skulle være havnet på transferlisten i den spanske hovedstad, ligesom mange andre spillere i den nuværende trup.
Hazard blev købt ind som Real Madrids nye superstjerne i sommeren 2019, og forventningerne var enorme til den belgiske stjerne, men skader, dårlig form og "andre omstændigheder", som den spanske sportsavis Marca formulerer det, har fået bægret af tålmodighed med belgieren til at flyde over på direktionsgangene i Real Madrid.
Det kommer et eventuelt spansk mesterskab efter sigende ikke til at ændre på, hvis man skal stole på bulletinerne i den spanske presse.
Den 30-årige belgier var så sent som efter nederlaget til Chelsea i onsdags i vælten i den spanske presse, da han efter kampen blev fanget i at more sig ret så gevaldigt med sine tidligere holdkammerater, og det kan sagtens være tilfælde som disse, spansk presse kategoriserer som "andre omstændigheder".
Ret skal dog være ret. Hazard leverede sin hidtil største individuelle præstation i sin Real Madrid-karriere mod Chelsea, da han utroligt nok var den Real Madrid-spiller, der løb flest kilometer i madrilenernes blamage mod englænderne onsdag aften. Det kan meget vel være dette faktum, der fik det store smil frem på belgierens læber.
Hazard har stadig tre år tilbage på sin kontrakt, og Real Madrid afskriver i tillæg fortsat på de 100 millioner euro, som man betalte Chelsea for ham i 2019. Herudover er belgierens markedsværdi, ifølge Transfermarkt, styrtdykket. Han var således vurderet til 150 millioner euro, da han skiftede til spansk fodbold og lige nu er belgierens værdi helt nede på 40 millioner euro.
Derfor bliver det da også en rigtig svær manøvre for Real Madrid at få afhændet Hazard, hvis rygterne fra Marca har hold i virkeligheden, ligesom Zidane fortsat ser ud til at nære stor tillid til belgieren. Det lader derfor til at være mere sandsynligt, at Hazard også er Real Madrid-spiller, når sommerens transfervindue er smækket i.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det ville være et kæmpe skridt baglæns i forhold til vores planer om at genopbygge.mohbar post=137210 skrev: Personligt drømmescenarie for at redde den situation: en eller anden form for byttehandel med Juventus og Ronaldo.
- 9eren
- Gæst
-
Donde está la biblioteca?
Den eneste ligefrem :D9eren post=137213 skrev: Sælg sælg sælg sælg sælg sælg. Skulle aldrig have købt, og jeg var den eneste som i den eneste der sagde at Hazard ikke skulle købes.
Men det var vel fordi du følte han ikke passede ind eller vi var dækket nok ind, ikke at du havde spået 2 års skadeshelvede :)
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Vi kan stå i en situation hvor Chelsea har købt fornuftigt ind for pengene tjent på Hazard, og så lige køber ham tilbage for en slik. Årtiets kup. Ikke at jeg tror det kommer til at ske.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
9eren post=137213 skrev: Sælg sælg sælg sælg sælg sælg. Skulle aldrig have købt, og jeg var den eneste som i den eneste der sagde at Hazard ikke skulle købes.
Du havde alligevel forudset denne her tackling?
Vildt nok!
Fordi havde vi fået Hazard, som han var i Chelsea, så var det et mega godt køb. Potentialet er der stadig.
- 9eren
- Gæst
-
nej simpelthen fordi han var overvægtig i Chelsea og viste manglende diciplin. Det forsatte i Real Madrid og endnu. Skader er lettere at påtage sig når man har mere vægt. Og så er det jo ikke første gang han havde fået skade i anklen og har været ude med dette. Real Madrid gjorde ikke deres forarbejde godt nok. Der er jo slet ikke brug for en sports direktør!El Siete post=137219 skrev:
Den eneste ligefrem :D9eren post=137213 skrev: Sælg sælg sælg sælg sælg sælg. Skulle aldrig have købt, og jeg var den eneste som i den eneste der sagde at Hazard ikke skulle købes.
Men det var vel fordi du følte han ikke passede ind eller vi var dækket nok ind, ikke at du havde spået 2 års skadeshelvede :)
Men han var aldrig skadet i Chelsea og jeg har aldrig hørt om, eller nogen omtale, at han skulle være overvægtig eller mangle disciplin, mens han var i Chelsea. Der var trods alt et knap toårigt forløb hvor parterne flirtede med hinanden og debaterne foregik på diverse fora og i podcasts.9eren post=137228 skrev:
nej simpelthen fordi han var overvægtig i Chelsea og viste manglende diciplin. Det forsatte i Real Madrid og endnu. Skader er lettere at påtage sig når man har mere vægt. Og så er det jo ikke første gang han havde fået skade i anklen og har været ude med dette. Real Madrid gjorde ikke deres forarbejde godt nok. Der er jo slet ikke brug for en sports direktør!El Siete post=137219 skrev:
Men det kan jeg da sagtens have misset, hans ankomst og mangel på professionalisme overrasker mig i hvert fald nu.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
- 9eren
- Gæst
-
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-