Marca: Real Madrid har mistet tålmodigheden med Hazard - overvejer salg
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Men er det sådan at man ikke bliver påvirket om man er 93,9999 cm rundt maven vel :)
Så går man fra 70 til 90 så betyder det vel noget, eller er det bare når man kommer over 94. Nej vel.
Så at postulere at det med 99% sikkerhed ikke har noget at gøre med en vægtøgning på 10% er per definition at ta i, visse vil nok sige direkte løgn fra en "fagmand".
Jeg siger ikke at Hazard blev skadet fordi han var "fed", det er indicier, men det er et brugbart argument, noget man IKKE kan afvise.
Thomaskjensen post=137360 skrev: Ikke uenig med dig HWL og det er det jeg bliver irriteret over, jeg ved ikke hvor mange cm han var rundt maven, men det var som du skriver mere end normalt.
Men er det sådan at man ikke bliver påvirket om man er 93,9999 cm rundt maven vel :)
Så går man fra 70 til 90 så betyder det vel noget, eller er det bare når man kommer over 94. Nej vel.
Så at postulere at det med 99% sikkerhed ikke har noget at gøre med en vægtøgning på 10% er per definition at ta i, visse vil nok sige direkte løgn fra en "fagmand".
Jeg siger ikke at Hazard blev skadet fordi han var "fed", det er indicier, men det er et brugbart argument, noget man IKKE kan afvise
Altså jeg ved det ikke, hørte bare en af de der ernæringseksperter i go morgen danmark der sagde det. Så jeg tænker det er rigtigt. Min livvide er på ca 98 på nuværende tidspunkt. Og jeg er altså i rimelig god form hvis jeg selv skal sige det. Træner Crossfit 4 gange om ugen. så i følge hende eksperten, så har jeg for meget fedt omkring maven. Så det jeg vil frem til er, at Hazard ikke på noget tidspunkt har været overvægtig, bare i mindre god form.
Thomaskjensen post=137360 skrev: Ikke uenig med dig HWL og det er det jeg bliver irriteret over, jeg ved ikke hvor mange cm han var rundt maven, men det var som du skriver mere end normalt.
slet
Jeg siger ikke at Hazard blev skadet fordi han var "fed", det er indicier, men det er et brugbart argument, noget man IKKE kan afvise.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Du giver en god vinkling til denne i grunden idiotiske diskussion.
Jeg står fast i min argumentering/bevisføring at fedme og skader har en direkte relation. Som andre mener er sludder.
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Thomaskjensen post=137365 skrev: @Lars, Du har jo ret, han var vel ikke fed da han blev skadet, men kan det have påvirket?
Du giver en god vinkling til denne i grunden idiotiske diskussion.
Jeg står fast i min argumentering/bevisføring at fedme og skader har en direkte relation. Som andre mener er sludder.
Men du kan ikke bruge fedme og Hazard i samme sætning. Hazard er en top atlet.
her kan du læse lidt om fedme
www.sundhed.dk/borger/patienthaandbogen/.../overvaegt-og-fedme/
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
rundt 2 om man er fed :)
1 om man har tendenser til fedme.
0,5 om man spiller fodboldt generelt.
At der ikke er en sammenhæng er hvad jeg diskutere, ved ikke hvad andre diskutere :)
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Jeg siger ikke Hazard er fed, men han er ikke i topform når han kommer til RM.
Implicit de ekstra kilo ""KAN"" have medført at han blev skadet.
Er dette et urimeligt argument?
Et ikke svar tolker jeg som, ja du har jo ret, men jeg er ikke enig.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Kan vi blive enige om at Hazard ikke har været overvægtig i 99 % af sin Real Madrid karriere? Han skulle bruge 3 uger på at tabe sig til sin nuværende vægt.
Og dermed har det ikke særlig meget med hans vægt at gøre. Der er så mange andre faktorer. Eksempelvis er han formentlig blevet forceret. Han har også været uheldig. Han er også blevet sparket ned. Han er også blevet ældre og dermed mindre mobil. Og meget mere. Vægt er en mikro del af dette eftersom han ligger i det område han skal for at have optimale forhold.
Det her emne er uddebateret.