Marca: Real Madrid har mistet tålmodigheden med Hazard - overvejer salg

5 år 2 måneder siden #13 af El Siete

9eren post=137230 skrev: Der er billeder fra omklædningsrummet i Chelsea hvor der gøres grin med Hazards vægt. Og jo han var skadet i Chelsea med sin ankel

​Du har ret, han havde en ankelskade i sommeren '17. Ved du om det var samme ankel? 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #14 af Estadio Santiago Bernabéu
​For lige at sætte det i perspektiv, så var Hazard skadet i sammenlagt 20 spilledage i sine 7 år i Chelsea. Det er færre dage end Cristiano Ronaldo.

madridista.dk/index.php/artikler/15191-h...i-syv-ar-hos-chelsea

www.transfermarkt.com/eden-hazard/verletzungen/spieler/50202

Til brugeren, der mener at han kunne forudse at Hazard ville være meget skadet i Real Madrid.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 2 måneder siden #15 af 9eren
Han var ude i 80 dage med en ankel skade. Bare lige for at sige at hans ankler ikke er lavet af carbon

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 2 måneder siden #16 af 9eren

El Siete post=137235 skrev:

9eren post=137230 skrev: Der er billeder fra omklædningsrummet i Chelsea hvor der gøres grin med Hazards vægt. Og jo han var skadet i Chelsea med sin ankel

​Du har ret, han havde en ankelskade i sommeren '17. Ved du om det var samme ankel? 

​det var i højre ankel

5 år 2 måneder siden #17 af Estadio Santiago Bernabéu
​I alt var han ude 20 kampe på 7 år.
Det er færre kampe end Cristiano Ronaldo.

Det er nemt at være bagklog.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 2 måneder siden #18 af 9eren
Hazards 7 år i Chelsea kan ikke engang nå Cristiano til benskinne højde. Og hans 7 år har intet at skulle ha sagt her! Real Madrid har dummede sig og det handler ikke om antallet af skader, men hvilken form spilleren var i og ift hans skades historik/kontra vægt. Men det kan du måske få vendt til lidt sunk cost!

Alle der har talt med mig i mens Hazard var i Chelsea kendte min holdning omkring indkøbet af ham. Det har altid været no go !
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved 9eren.

5 år 2 måneder siden #19 af Estadio Santiago Bernabéu
​Hold nu kæft 9'eren :) Du er en plage her på siden!

Altid bagklog. Aldrig klog.

Man kunne naturligvis ikke forudse at han ville løbe ind i næsten-kroniske skader når han næsten aldrig var skadet i Chelsea.

/samtale afsluttet
Følgende bruger(e) sagde tak: Jelle, Jbner

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 2 måneder siden #20 af 9eren
Det er nu ikke hans ankelskade der har plaget ham på trods af man godr vidste at han har brækket en ankel før. Men igen, det er jo sunk kost i mavsen der afgjorde det hele for alle hans skader.
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved 9eren.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
5 år 2 måneder siden #21 af Madridista02
" Hazard leverede sin hidtil største individuelle præstation i sin Real Madrid-karriere mod Chelsea, da han utroligt nok var den Real Madrid-spiller, der løb flest kilometer"
Undskyld mig men hvordan kan det blive takseret som hans hidtil bedste individuelle præstation, blot fordi han har løbet 10km??? Han spillede jo ikke bestemt godt, selvom det var fint han viste vilje og løb meget, så er det vel ikke dét der gør at han leverer sin bedste individuelle præstation i sin Real karriere.

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

5 år 2 måneder siden #22 af DeLaRed

Madridista02 post=137260 skrev: " Hazard leverede sin hidtil største individuelle præstation i sin Real Madrid-karriere mod Chelsea, da han utroligt nok var den Real Madrid-spiller, der løb flest kilometer"
Undskyld mig men hvordan kan det blive takseret som hans hidtil bedste individuelle præstation, blot fordi han har løbet 10km??? Han spillede jo ikke bestemt godt, selvom det var fint han viste vilje og løb meget, så er det vel ikke dét der gør at han leverer sin bedste individuelle præstation i sin Real karriere.

​Jeg læste det som en sarkastisk kommentar, måske jeg tager fejl, men som jeg læser det blir der jo netop gjort grin med at hans største præstation var at løbe 10km :-)
(correct me if I’m wrong)

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

5 år 2 måneder siden #23 af Thomaskjensen
Ja det er helt fantastisk, 4 km mere end normalt :)

5 år 2 måneder siden #24 af Daniel

DeLaRed post=137264 skrev:

Madridista02 post=137260 skrev: " Hazard leverede sin hidtil største individuelle præstation i sin Real Madrid-karriere mod Chelsea, da han utroligt nok var den Real Madrid-spiller, der løb flest kilometer"

​Jeg læste det som en sarkastisk kommentar, måske jeg tager fejl, men som jeg læser det blir der jo netop gjort grin med at hans største præstation var at løbe 10km :-)
(correct me if I’m wrong)

Du fangede den, men jeg havde heller ikke forventet andet af Helgueras fan numero uno! ;-)

Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Evden, DeLaRed

Leveret af Kunena Forum