Marca: Real Madrid har mistet tålmodigheden med Hazard - overvejer salg
Du har ret, han havde en ankelskade i sommeren '17. Ved du om det var samme ankel?9eren post=137230 skrev: Der er billeder fra omklædningsrummet i Chelsea hvor der gøres grin med Hazards vægt. Og jo han var skadet i Chelsea med sin ankel
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
madridista.dk/index.php/artikler/15191-h...i-syv-ar-hos-chelsea
www.transfermarkt.com/eden-hazard/verletzungen/spieler/50202
Til brugeren, der mener at han kunne forudse at Hazard ville være meget skadet i Real Madrid.
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
det var i højre ankelEl Siete post=137235 skrev:
Du har ret, han havde en ankelskade i sommeren '17. Ved du om det var samme ankel?9eren post=137230 skrev: Der er billeder fra omklædningsrummet i Chelsea hvor der gøres grin med Hazards vægt. Og jo han var skadet i Chelsea med sin ankel
- Platin bruger
-
Det er færre kampe end Cristiano Ronaldo.
Det er nemt at være bagklog.
- 9eren
- Gæst
-
Alle der har talt med mig i mens Hazard var i Chelsea kendte min holdning omkring indkøbet af ham. Det har altid været no go !
- Platin bruger
-
Altid bagklog. Aldrig klog.
Man kunne naturligvis ikke forudse at han ville løbe ind i næsten-kroniske skader når han næsten aldrig var skadet i Chelsea.
/samtale afsluttet
- 9eren
- Gæst
-
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Undskyld mig men hvordan kan det blive takseret som hans hidtil bedste individuelle præstation, blot fordi han har løbet 10km??? Han spillede jo ikke bestemt godt, selvom det var fint han viste vilje og løb meget, så er det vel ikke dét der gør at han leverer sin bedste individuelle præstation i sin Real karriere.
Jeg savner Pepe :(
Jeg læste det som en sarkastisk kommentar, måske jeg tager fejl, men som jeg læser det blir der jo netop gjort grin med at hans største præstation var at løbe 10km :-)Madridista02 post=137260 skrev: " Hazard leverede sin hidtil største individuelle præstation i sin Real Madrid-karriere mod Chelsea, da han utroligt nok var den Real Madrid-spiller, der løb flest kilometer"
Undskyld mig men hvordan kan det blive takseret som hans hidtil bedste individuelle præstation, blot fordi han har løbet 10km??? Han spillede jo ikke bestemt godt, selvom det var fint han viste vilje og løb meget, så er det vel ikke dét der gør at han leverer sin bedste individuelle præstation i sin Real karriere.
(correct me if I’m wrong)
Donde está la biblioteca?
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
DeLaRed post=137264 skrev:
Jeg læste det som en sarkastisk kommentar, måske jeg tager fejl, men som jeg læser det blir der jo netop gjort grin med at hans største præstation var at løbe 10km :-)Madridista02 post=137260 skrev: " Hazard leverede sin hidtil største individuelle præstation i sin Real Madrid-karriere mod Chelsea, da han utroligt nok var den Real Madrid-spiller, der løb flest kilometer"
(correct me if I’m wrong)
Du fangede den, men jeg havde heller ikke forventet andet af Helgueras fan numero uno! ;-)