Marca: Real Madrid har mistet tålmodigheden med Hazard - overvejer salg

5 år 2 måneder siden #25 af BBB

9eren post=137213 skrev: Sælg sælg sælg sælg sælg sælg. Skulle aldrig have købt, og jeg var den eneste som i den eneste derog sagde at Hazard ikke skulle købes.

Hvis du vitterligt tror på den, så har du ikke været her på forum de sidste 3-4 år. Velkommen til.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #26 af Lukita
Slet

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved Lukita.

5 år 2 måneder siden #27 af Lukita

9eren post=137246 skrev: Hazards 7 år i Chelsea kan ikke engang nå Cristiano til benskinne højde. Og hans 7 år har intet at skulle ha sagt her! Real Madrid har dummede sig og det handler ikke om antallet af skader, men hvilken form spilleren var i og ift hans skades historik/kontra vægt. Men det kan du måske få vendt til lidt sunk cost!

Alle der har talt med mig i mens Hazard var i Chelsea kendte min holdning omkring indkøbet af ham. Det har altid været no go !

​Det er jo snothamrende dumt skrevet. Du snakker som om at han var overvægtig og skadet op til hans skifte til Real Madrid. Det er blevet pointeret flere gange at han missede 20 kampe på 7 år i Chelsea, der er ingen der siger at han var bedre end Cristiano, det var for at sætte tingene i relief. I hans sidste sæson i Chelsea var han en af de bedste spillere i Premier League, og førte Chelsea til sejr i Europa League som en af de bærende spillere. Der har været lidt historier om at han skulle have mødt op efter sommerferier i Chelsea med lidt ekstra kilo på sidebenene, men det har åbenlyst aldrig været et større problem end at han har været Chelseas bedste spiller i den periode han var i klubben, og der var absolut INTET der tydede på at det ville gå som det har gjort i Real Madrid, så gas ned med at være så bagklog og smart, det var sgu da utroligt at skulle være vidne til.

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Lars1991, Madrid1998, Rasmus75, Jbner, Estadio Santiago Bernabéu

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 2 måneder siden #28 af 9eren

BBB post=137275 skrev:

9eren post=137213 skrev: Sælg sælg sælg sælg sælg sælg. Skulle aldrig have købt, og jeg var den eneste som i den eneste derog sagde at Hazard ikke skulle købes.

Hvis du vitterligt tror på den, så har du ikke været her på forum de sidste 3-4 år. Velkommen til.

​det er kun en sejr for mig hvis du har haft samme holdning til Hazard.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 2 måneder siden #29 af 9eren

Lukita post=137277 skrev:

9eren post=137246 skrev: Hazards 7 år i Chelsea kan ikke engang nå Cristiano til benskinne højde. Og hans 7 år har intet at skulle ha sagt her! Real Madrid har dummede sig og det handler ikke om antallet af skader, men hvilken form spilleren var i og ift hans skades historik/kontra vægt. Men det kan du måske få vendt til lidt sunk cost!

Alle der har talt med mig i mens Hazard var i Chelsea kendte min holdning omkring indkøbet af ham. Det har altid været no go !

​Det er jo snothamrende dumt skrevet. Du snakker som om at han var overvægtig og skadet op til hans skifte til Real Madrid. Det er blevet pointeret flere gange at han missede 20 kampe på 7 år i Chelsea, der er ingen der siger at han var bedre end Cristiano, det var for at sætte tingene i relief. I hans sidste sæson i Chelsea var han en af de bedste spillere i Premier League, og førte Chelsea til sejr i Europa League som en af de bærende spillere. Der har været lidt historier om at han skulle have mødt op efter sommerferier i Chelsea med lidt ekstra kilo på sidebenene, men det har åbenlyst aldrig været et større problem end at han har været Chelseas bedste spiller i den periode han var i klubben, og der var absolut INTET der tydede på at det ville gå som det har gjort i Real Madrid, så gas ned med at være så bagklog og smart, det var sgu da utroligt at skulle være vidne til.

​når du har ekstra kilo på sidebenene og det er jo ikke noget du bare tager på og smider igen som 28 årig. Så er det helt klart en grund til at tro på at spilleren ikke har det der skal til for at spille i verdens bedste klub. Og hans skader kom helt klart af, at han var overvægtig. Hans ankel skade kunne man ikke vide noget om, men den anden kunne man godt. En brækket ankel plus at spilleren ikke har været god i et træningsrum, plus at vægten stiger. Det siger sig selv!

edit, jo der er brugere som mener at de kan tabe de kilo snildt. Men Hazard ligner stadig en som går rundt med for meget om livet. 
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved 9eren.

5 år 2 måneder siden #30 af Dios
​@ Det er så sørgeligt, at du gør dig så meget dummere end du egentlig er. Stop nu med det pis! Du aner absolut intet om kroppens anatomi. Hvorfor bliver du ved med at ytre dig som om du har forstand? :D

Det du siger er, at hele truppen må være overvægtige. Vi er jo den klub i verden med flest muskelskader. Ergo må det være overvægt for alle? Det er det jo med stats garanti, for nu når du skriver det, så minder det mig om, at jeg engang blev undervist i, at det kun kan være det på sidebenene som er decideret skyld i de skader kun Hazard har haft. 

Alle kan tabe og tage på rigtig hurtigt. Det er sådan noget man ved, hvis man kender til kroppens funktioner ;D Personligt ligger min kampvægt og svinger 10kg. 

Det er fair du hader Hazard, og det er jeg egentlig ligeglad med, men alt det der lort du altid fyrer af. Kan du ikke please stoppe med at gøre folk dummere? For det her handler ikke om subjektive ting. Det handler simpelthen om faktuelle ting, som du tydeligvis ikke har forstand på overhovedet.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 2 måneder siden #31 af 9eren
Hahahah Dios

Nu er der andre årsager til at man kan få muskelskader, men Hazards er selvfølgelig også kommet pga den vægt han har. Så du får lige smurt godt på der. Det er flot !

når du ligger ord i munden på mig så er det ikke nødvendigt at du giver et svar! Hold dig til Hazard og hans vægt hvis du vil debattere med mig og ikke klubbens generelle skadesproblem, der i øvrigt var et problem før Hazard kom til Madrid. Hvor er du henne???

overvægt skaber selvfølgelig skader når man spiller på eliteplan. Det er hverdags viden. Det burde du også vide !!!
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved 9eren.

5 år 2 måneder siden #32 af Estadio Santiago Bernabéu
​Så vidt jeg husker er Dios uddannet indenfor lægevidenskaben. Jeg kan ikke huske hvilken retning og på hvilket niveau. Måske fysioterapeut?

Men det slår til hver en tid 'hverdags viden' som er kodesprog for "Jeg ved ikke noget. Jeg tror."
Det er den klassiske "Jeg har lavet min egen research" eller "Det er almen viden" som er kodeord for "Jeg har ikke lavet research og jeg ved faktisk ikke noget om emnet men jeg har stærke følelser om emnet."

5 år 2 måneder siden #33 af BBB

9eren post=137279 skrev:

BBB post=137275 skrev:

​det er kun en sejr for mig hvis du har haft samme holdning til Hazard.

​Jeg ved ikke, hvordan det er en sejr for dig. Vi har haft vidt forskellige bekymringer.

5 år 2 måneder siden #34 af Dios
Jeg er ikke uddannet, selvom jeg i teorien kan kalde mig personlig træner, da jeg for 15 år siden ca. tog kurset ligesom 91% af befolkningen også har gjort siden :D 

Der er få ting der virkelig interesse mig, og de få ting ved jeg til gengæld stort set alt om. En af dem er kost og træning, og derfor ved jeg også med 99% sikkerhed, at det helvede Hazard har været igennem intet har at gøre med hans overvægt. 
Han kom til den perfekte klub, hvis man vil have skader. Zidane har jo selv lige sagt, at Ramos var 100% fit, så han forstår slet ikke hvorfor han blev skadet igen. Ifølge 9'eren, så er Hazard's muskelskader selvforskyldt på grund af overvægt, men de andre 53 muskelskader til resten af Real spillerne ikke skyldes overvægt. 

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved Dios.

5 år 2 måneder siden #35 af Estadio Santiago Bernabéu
​Tak for uddybelse, Dios.

Jeg vil gerne officielt melde ud at jeg aldrig igen lytter til 9'eren. Jeg har erfaret, at livet er for kort. Der kommer ikke til at være flere problemer med mig og 9'eren, fordi han vil blive ignoreret. Forhåbentlig gør han det samme med mig.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 2 måneder siden #36 af 9eren

Dios post=137308 skrev: Jeg er ikke uddannet, selvom jeg i teorien kan kalde mig personlig træner, da jeg for 15 år siden ca. tog kurset ligesom 91% af befolkningen også har gjort siden :D 

Der er få ting der virkelig interesse mig, og de få ting ved jeg til gengæld stort set alt om. En af dem er kost og træning, og derfor ved jeg også med 99% sikkerhed, at det helvede Hazard har været igennem intet har at gøre med hans overvægt. 
Han kom til den perfekte klub, hvis man vil have skader. Zidane har jo selv lige sagt, at Ramos var 100% fit, så han forstår slet ikke hvorfor han blev skadet igen. Ifølge 9'eren, så er Hazard's muskelskader selvforskyldt på grund af overvægt, men de andre 53 muskelskader til resten af Real spillerne ikke skyldes overvægt. 

​men du ved godt at overvægt belaster og når du vejer op til 6-8 kilo for meget og skal udfører samme stykke arbejde, som du gjorde med normal vægt, så kan du nemmere blive skadet. 

og i Hazards tilfælde så har han ikke været god nok til at passe på sin krop. Det var han heller ikke i Chelsea. Når alderen så begynder at trykke “i sportens øjne” så kommer skaderne også nemmere. 

Jeg er i øvrigt også ret overbevist om at Hazard har vejet mere end hvad Real Madrid og medierne har meldt ud. 

Der er masser af materiale der fortæller at overvægt er lig med skader og overbelastning. Det har jeg også læst en del om. 

Leveret af Kunena Forum