Optakt: Real Betis - Real Madrid, LaLiga, 3. spillerunde

11 måneder 3 uger siden #13 af nono
Carvajal er snart ligeså meget en skygge af sig selv som Marcelo. Kæft han er ringe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 3 uger siden #14 af Dragam

nono post=141093 skrev: Carvajal er snart ligeså meget en skygge af sig selv som Marcelo. Kæft han er ringe.

​Stadig bedre end lucas.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar, DeLaRed

11 måneder 3 uger siden #15 af elle44

Dragam post=141092 skrev: Endelig ligger kommentatorne også mærke til, hvad jeg har lagt mærke til hver kamp bale har spillet for rm de seneste år - han tager en masse gode løb, men bliver aldrig spillet på dem.

​Det har da aldrig skrevet noget om? 

11 måneder 3 uger siden #16 af Ramos4

nono post=141093 skrev: Carvajal er snart ligeså meget en skygge af sig selv som Marcelo. Kæft han er ringe.

​Det er hans første start siden april. Lad ham nu lige...

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

11 måneder 3 uger siden #17 af Dragam

elle44 post=141095 skrev:

Dragam post=141092 skrev: Endelig ligger kommentatorne også mærke til, hvad jeg har lagt mærke til hver kamp bale har spillet for rm de seneste år - han tager en masse gode løb, men bliver aldrig spillet på dem.

​Det har da aldrig skrevet noget om? 

​Ahva?

11 måneder 3 uger siden #18 af -#7-
​Det går meget langsomt, men ser banen ikke også helt utrolig tung ud, eller er det bare mig? 

Vores midtbane skal have bedre fat, ellers bliver det godt nok en lang kamp. 

LJ16

11 måneder 3 uger siden #19 af Kiwes
​Der skal ske et eller andet på den midtbane, vi presser dem jo overhovedet ikke. Måske vi skal have Blanco ind og Isco ud.

11 måneder 3 uger siden #20 af Cristiano7

Ramos4 post=141096 skrev:

​Carvajal har faktisk ikke været rigtig god de sidste par år. Han er ikke længere i top 3 eller 5 over de bedste højreback.  
Følgende bruger(e) sagde tak: nono

11 måneder 3 uger siden #21 af DeLaRed

Kiwes post=141099 skrev: ​Der skal ske et eller andet på den midtbane, vi presser dem jo overhovedet ikke. Måske vi skal have Blanco ind og Isco ud.

​Isco ud lyder som en fantastisk ide, det er helt vildt hvor langt der er fra hans top niveau til hans bund niveau, hold kæft hvor han sejler idag, han smider alt væk og kan slet ikke klare den fysik Betis spiller med!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

11 måneder 3 uger siden #22 af Ramos4

Cristiano7 post=141100 skrev:

Ramos4 post=141096 skrev:

​Carvajal har faktisk ikke været rigtig god de sidste par år. Han er ikke længere i top 3 eller 5 over de bedste højreback.  

​Jeg tror vi overlever at han ikke er top 3. Mindre kan også gøre det.

Han har jo ikke spillet konsistent pga. skader, så jeg synes det er lidt hårdt at dømme ham.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

11 måneder 3 uger siden #23 af mohbar
​Isco er simpelthen alt alt for langsom i handling, beslutninger,  fart, pres, løb mm. Og så virker han sgu som om han allerede har opgivet på forhånd.

Hvorfor ikke forsøge med enten Blanco eller Hazard på den plads??
Sidste redigering: 11 måneder 3 uger siden ved mohbar.

11 måneder 3 uger siden #24 af elle44
Synes egentlig Isco har spillet sig ok op efter en dårlig start. Det samme med Carvajal.

Edit. Sagde jeg måske lidt for hurtigt. 
Sidste redigering: 11 måneder 3 uger siden ved elle44.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.