Optakt: Real Betis - Real Madrid, LaLiga, 3. spillerunde

11 måneder 3 uger siden #25 af Cristiano7

Ramos4 post=141102 skrev:

Cristiano7 post=141100 skrev:

Ramos4 post=141096 skrev:

nono post=141093 skrev: Carvajal er snart ligeså meget en skygge af sig selv som Marcelo. Kæft han er ringe.

​Det er hans første start siden april. Lad ham nu lige...

​Carvajal har faktisk ikke været rigtig god de sidste par år. Han er ikke længere i top 3 eller 5 over de bedste højreback.  

​Jeg tror vi overlever at han ikke er top 3. Mindre kan også gøre det.

Han har jo ikke spillet konsistent pga. skader, så jeg synes det er lidt hårdt at dømme ham.

​Det synes jeg ikke. Han har spillet 21+ kampe de sidste par år udover sidste sæson. Hans bedste sæson i forhold til fx assists var 2019 hvor han lavede 5 assists i ligaen. Ellers er det max 1-2 assists per sæson. Ikke særlig imponerende for en højreback. Jeg kan godt huske at jeg har altid brokket mig over hans sparketeknik ift. indlæg fra kanten. Han arbejder hårdt i defensiven - men hans indlægs er til grin. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 3 uger siden #26 af Ramos4

Cristiano7 post=141105 skrev:

nono post=141093 skrev: Carvajal er snart ligeså meget en skygge af sig selv som Marcelo. Kæft han er ringe.

​Carvajal har faktisk ikke været rigtig god de sidste par år. Han er ikke længere i top 3 eller 5 over de bedste højreback.  

Han har jo ikke spillet konsistent pga. skader, så jeg synes det er lidt hårdt at dømme ham.

​Det synes jeg ikke. Han har spillet 21+ kampe de sidste par år udover sidste sæson. Hans bedste sæson i forhold til fx assists var 2019 hvor han lavede 5 assists i ligaen. Ellers er det max 1-2 assists per sæson. Ikke særlig imponerende for en højreback. Jeg kan godt huske at jeg har altid brokket mig over hans sparketeknik ift. indlæg fra kanten. Han arbejder hårdt i defensiven - men hans indlægs er til grin. 

​21 ud af 38 er vel også kun lidt over 50% af kampene. 

Men nej, han har desværre ikke Lucas' indlægsfod. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

11 måneder 3 uger siden #27 af Bismo
Vi skal have Mendy klar ASAP. Guti er slet ikke klar til det her niveau.

11 måneder 3 uger siden #28 af mohbar
​der burde jo falde et rødt for hævnakt

11 måneder 3 uger siden #29 af Ramos4
Dommerstandarden er SÅ fking lav i Spanien. My God.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Bismo, JesperThomsen

11 måneder 3 uger siden #30 af Kiwes
​Vi skal have Isco ud og Blanco ind. Vi mangler fart og press på midten.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

11 måneder 3 uger siden #31 af elle44
Virkelig underholdende første halvleg. Massere af tænding, så mangler vi bare spillet :D

11 måneder 3 uger siden #32 af Cristiano7

Ramos4 post=141106 skrev:

Cristiano7 post=141105 skrev:

​21 ud af 38 er vel også kun lidt over 50% af kampene. 

Men nej, han har desværre ikke Lucas' indlægsfod. 

21+ skrev jeg. 

Carvajal har kun spillet to sæsoner med 31 kampe fra start i ligaen. I 2019 med Real og 2013 med Leverkusen. 

11 måneder 3 uger siden #33 af Dragam
Super frustreret på Bales vegne, som også slog armene ud over det - der er kommet én høj ballon bold på et af hans mange løb... og der har været god plads og tid til at få slået de bolde i dybden.

Sidder squ helt og drømmer mig tilbage til guti dagene, som med stats garanti havde set løbene.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

11 måneder 3 uger siden #34 af Ramos4

Dragam post=141113 skrev: Super frustreret på Bales vegne, som også slog armene ud over det - der er kommet én høj ballon bold på et af hans mange løb... og der har været god plads og tid til at få slået de bolde i dybden.

Sidder squ helt og drømmer mig tilbage til guti dagene, som med stats garanti havde set løbene.

​Vi har ikke man idéer i spillet generelt. Det er altid noget med at sætte Vini op på kanten.  

11 måneder 3 uger siden #35 af Lars1991
​En svær udebane, men stadig en skuffende indsats nærmest fra alle spillere. Lad os håbe vi kommer bedre ud til anden halvleg.

11 måneder 3 uger siden #36 af Cristiano7
Alternativer til midtbanen er Asensio, Blanco eller Vasquez… ikke særlig imponerende.

Blanco ville jeg ikke satse på denne kamp mod fysiske stærke Betis.

…ind med vallejo og frem med Alaba på midtbanen?

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.