Optakt: Real Betis - Real Madrid, LaLiga, 3. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Imo er “fantastisk” for meget af det gode, han havde pænt store problemer med defensiven i stort set hele 1. halvej, men uden tvivl mere end godkendt af en Castilla spiller.Fondo_Sur post=141149 skrev: Miguel Gutierrez er et talent, som fodboldeuropa ikke kender endnu. Fantastisk præstation, endda i en svær udebanekamp.
Donde está la biblioteca?
Han er registreret hos Castilla. Kun førsteholdstruppen der er 1-25.Jona post=141151 skrev: Forstår overhovedet ikke kritikken af guti og carvajal men især guti. Har han overhovedet lavet 1 fejlaflevering? Er han overhovedet blevet afdriblet? Syntes han spiller sikkert og enkelt. nej han er ikke lige så god som mendy defensivt men mendy er vel også verdens bedste back defensivt så mindre kan vel også gøre det.
Men lige et spørgsmål nogen måske kan svare mig på. Syntes jeg har hørt en gang eller to om at man i Spanien kun registre trøjenumre mellem 1-25 så hvorfor må guti spille med 35?
Ja, og det var det eneste han virkelig havde kørende for sig - nu er han helt igennem ordinær.longwind post=141148 skrev: Kan I huske dengang Asensios skud var godt?
Guti har spillet en meget fin anden halvleg. Indrømmer gerne at jeg var lidt for hurtigt ude med min kritik. Han virkede forvirret og uselvsikker i starten af kampen.Jona post=141151 skrev: Forstår overhovedet ikke kritikken af guti og carvajal men især guti. Har han overhovedet lavet 1 fejlaflevering? Er han overhovedet blevet afdriblet? Syntes han spiller sikkert og enkelt. nej han er ikke lige så god som mendy defensivt men mendy er vel også verdens bedste back defensivt så mindre kan vel også gøre det.
Men lige et spørgsmål nogen måske kan svare mig på. Syntes jeg har hørt en gang eller to om at man i Spanien kun registre trøjenumre mellem 1-25 så hvorfor må guti spille med 35?
Han har også været en mur rent defensivt idag, med masser af vigtige tacklinger og clearinger!longwind post=141153 skrev: Casemiros bolde ud ad forsvaret er så sindssygt gode. Hans afleveringer er virkelig undervurderede. Tror han har lagt 3-4 svære afleveringer i dag, der direkte har resulteret i kontraangreb. Han er simpelthen så god.
Forstår slet ikke at der er brugere herinde, der ikke mener, at han er verdens bedste defensive midt. Der er længder ned til nr. 2DeLaRed post=141158 skrev:
Han har også været en mur rent defensivt idag, med masser af vigtige tacklinger og clearinger!longwind post=141153 skrev: Casemiros bolde ud ad forsvaret er så sindssygt gode. Hans afleveringer er virkelig undervurderede. Tror han har lagt 3-4 svære afleveringer i dag, der direkte har resulteret i kontraangreb. Han er simpelthen så god.
Fordi han er registreret hos Castilla - det kan man med spillere under 21.Jona post=141151 skrev: Forstår overhovedet ikke kritikken af guti og carvajal men især guti. Har han overhovedet lavet 1 fejlaflevering? Er han overhovedet blevet afdriblet? Syntes han spiller sikkert og enkelt. nej han er ikke lige så god som mendy defensivt men mendy er vel også verdens bedste back defensivt så mindre kan vel også gøre det.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Han har jo ikke haft nogen decideret fremragende redninger???? Betis har slet ikke været farlige bortset fra sidste sekund.DeLaRed post=141159 skrev: Courtois har fandme stået godt iaften nærmer sig en MOTM!
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Ja det er duKiwes post=141161 skrev: Er jeg den eneste der synes at vores central forsvar totalt sejler? Jeg er SLET ikke tryk ved Militao.