Optakt: Real Betis - Real Madrid, LaLiga, 3. spillerunde

11 måneder 3 uger siden #73 af longwind
Casemiros bolde ud ad forsvaret er så sindssygt gode. Hans afleveringer er virkelig undervurderede. Tror han har lagt 3-4 svære afleveringer i dag, der direkte har resulteret i kontraangreb. Han er simpelthen så god.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44, Fondo_Sur, Ramos4, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 3 uger siden #74 af DeLaRed

Fondo_Sur post=141149 skrev: Miguel Gutierrez er et talent, som fodboldeuropa ikke kender endnu. Fantastisk præstation, endda i en svær udebanekamp.

​Imo er “fantastisk” for meget af det gode, han havde pænt store problemer med defensiven i stort set hele 1. halvej, men uden tvivl mere end godkendt af en Castilla spiller.

Donde está la biblioteca?

11 måneder 3 uger siden #75 af longwind

Jona post=141151 skrev: Forstår overhovedet ikke kritikken af guti og carvajal men især guti. Har han overhovedet lavet 1 fejlaflevering? Er han overhovedet blevet afdriblet? Syntes han spiller sikkert og enkelt. nej han er ikke lige så god som mendy defensivt men mendy er vel også verdens bedste back defensivt så mindre kan vel også gøre det.

Men lige et spørgsmål nogen måske kan svare mig på. Syntes jeg har hørt en gang eller to om at man i Spanien kun registre trøjenumre mellem 1-25 så hvorfor må guti spille med 35?

​Han er registreret hos Castilla. Kun førsteholdstruppen der er 1-25.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jona

11 måneder 3 uger siden #76 af Dragam

longwind post=141148 skrev: Kan I huske dengang Asensios skud var godt?

​Ja, og det var det eneste han virkelig havde kørende for sig - nu er han helt igennem ordinær.

11 måneder 3 uger siden #77 af Bismo

Jona post=141151 skrev: Forstår overhovedet ikke kritikken af guti og carvajal men især guti. Har han overhovedet lavet 1 fejlaflevering? Er han overhovedet blevet afdriblet? Syntes han spiller sikkert og enkelt. nej han er ikke lige så god som mendy defensivt men mendy er vel også verdens bedste back defensivt så mindre kan vel også gøre det.

Men lige et spørgsmål nogen måske kan svare mig på. Syntes jeg har hørt en gang eller to om at man i Spanien kun registre trøjenumre mellem 1-25 så hvorfor må guti spille med 35?

​Guti har spillet en meget fin anden halvleg. Indrømmer gerne at jeg var lidt for hurtigt ude med min kritik. Han virkede forvirret og uselvsikker i starten af kampen. 
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

11 måneder 3 uger siden #78 af DeLaRed

longwind post=141153 skrev: Casemiros bolde ud ad forsvaret er så sindssygt gode. Hans afleveringer er virkelig undervurderede. Tror han har lagt 3-4 svære afleveringer i dag, der direkte har resulteret i kontraangreb. Han er simpelthen så god.

​Han har også været en mur rent defensivt idag, med masser af vigtige tacklinger og clearinger!

11 måneder 3 uger siden #79 af DeLaRed
Courtois har fandme stået godt iaften nærmer sig en MOTM!

11 måneder 3 uger siden #80 af longwind

DeLaRed post=141158 skrev:

longwind post=141153 skrev: Casemiros bolde ud ad forsvaret er så sindssygt gode. Hans afleveringer er virkelig undervurderede. Tror han har lagt 3-4 svære afleveringer i dag, der direkte har resulteret i kontraangreb. Han er simpelthen så god.

​Han har også været en mur rent defensivt idag, med masser af vigtige tacklinger og clearinger!

​Forstår slet ikke at der er brugere herinde, der ikke mener, at han er verdens bedste defensive midt. Der er længder ned til nr. 2
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin, DeLaRed

11 måneder 3 uger siden #81 af Kiwes
​Er jeg den eneste der synes at vores central forsvar totalt sejler? Jeg er SLET ikke tryk ved Militao.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

11 måneder 3 uger siden #82 af Ramos4

​Fordi han er registreret hos Castilla - det kan man med spillere under 21. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: Jona

11 måneder 3 uger siden #83 af henrikcomn

DeLaRed post=141159 skrev: Courtois har fandme stået godt iaften nærmer sig en MOTM!

​Han har jo ikke haft nogen decideret fremragende redninger???? Betis har slet ikke været farlige bortset fra sidste sekund.

11 måneder 3 uger siden #84 af henrikcomn

Kiwes post=141161 skrev: ​Er jeg den eneste der synes at vores central forsvar totalt sejler? Jeg er SLET ikke tryk ved Militao.

​Ja det er du

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.