Optakt: Real Betis - Real Madrid, LaLiga, 3. spillerunde

10 måneder 8 timer siden #61 af longwind

elle44 post=141139 skrev: Det pres omkring deres felt hvor vi bare stod og vandt alle andenbolde og kørte på i 10-15 min. Det er noget jeg virkelig har savnet, den slags har vi ikke set i flere år.

Det er også noget der får mig til at tro at vi godt kan vende kampene selvom vi kommer bagud.

​Den følelse har jeg også savnet. Under Zidane vidste man jo at over 1 mål var en sjældenhed, så var vi bagud var uafgjort det bedste man turde håbe på.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, elle44

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 8 timer siden #62 af Kiwes
​Vi skriger efter en defensiv midtbane mere i truppen - det helt vild!
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul-Madrid

10 måneder 8 timer siden #63 af Elto92
sikke en dejlig og hæsblæsende kamp!

jeg sidder helt ude ved sofa kanten

amen altså.. der er stemning tempo, carvajals jubel! det gav kuldegysninger, Casemiro der tackler dommeren (dagens detalje uanset hvad der sker) haha

vores unge back fra castilla, han spiller også en rigtig god kamp!

10 måneder 8 timer siden #64 af Steen

longwind post=141140 skrev:

Steen post=141136 skrev: Flot mål, som er fuld fortjent. Synes spillet har været fint, bare lidt ærgerligt at de fleste angreb ender i at det er Vinicius som skal afslutte det, for det formår han bare ikke, og det kommer han heller aldrig til. Den skudteknik bliver bare ikke bedre. Han har dog været god i dag, det skal han have ros for.

​Han scorede da ellers to gode mål i sidste kamp? Synes helt klart der er håb for hans sparketeknik. Jeg er på Vini-hype-toget nu.

​Det ene mål var jo et indlæg som han (heldigvis) ramte helt forkert. Synes man kan sammenligne ham med Sterling, som også er god teknisk, men som siden han var ung aldrig rigtig var den skarpeste foran målet. Den dag i dag er han ikke blevet meget bedre til at skyde, selvom han spiller for et hold, hvor der bliver skabt utallige chancer til ham. Enten har man det, eller også har man det ikke - og Vinicius har det ikke. Men han har vist andre positive tegn, og der er da håb hvis han i det mindste formår at blive bedre til at træffe de rigtige beslutninger. Så kan han sagtens ende med at blive en spiller, som skaber en del chancer. Han har været ganske fin indtil videre i denne sæson, så det er da en positiv overraskelse. 

10 måneder 8 timer siden #65 af longwind

Steen post=141144 skrev:

longwind post=141140 skrev:

Steen post=141136 skrev: Flot mål, som er fuld fortjent. Synes spillet har været fint, bare lidt ærgerligt at de fleste angreb ender i at det er Vinicius som skal afslutte det, for det formår han bare ikke, og det kommer han heller aldrig til. Den skudteknik bliver bare ikke bedre. Han har dog været god i dag, det skal han have ros for.

​Han scorede da ellers to gode mål i sidste kamp? Synes helt klart der er håb for hans sparketeknik. Jeg er på Vini-hype-toget nu.

​Det ene mål var jo et indlæg som han (heldigvis) ramte helt forkert. Synes man kan sammenligne ham med Sterling, som også er god teknisk, men som siden han var ung aldrig rigtig var den skarpeste foran målet. Den dag i dag er han ikke blevet meget bedre til at skyde, selvom han spiller for et hold, hvor der bliver skabt utallige chancer til ham. Enten har man det, eller også har man det ikke - og Vinicius har det ikke. Men han har vist andre positive tegn, og der er da håb hvis han i det mindste formår at blive bedre til at træffe de rigtige beslutninger. Så kan han sagtens ende med at blive en spiller, som skaber en del chancer. Han har været ganske fin indtil videre i denne sæson, så det er da en positiv overraskelse. 

​Han bliver aldrig en Håland eller Cristiano foran mål - det kan vi godt blive enige om ;) Sterling scorede 20 basser i forrige sæson, så der er håb for enhver.

Var det virkelig et fejlplaceret indlæg? Jeg synes faktisk det lignede at det var hans intention. Den giver jeg ham gerne.
Sidste redigering: 10 måneder 8 timer siden ved longwind.

10 måneder 8 timer siden #66 af elle44
Hvordan er fekir stadig på banen

10 måneder 8 timer siden #67 af Kiwes
​TA JER NU SAMMEN! 

10 måneder 8 timer siden #68 af longwind
Kan I huske dengang Asensios skud var godt?
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

10 måneder 8 timer siden #69 af Fondo_Sur
Miguel Gutierrez er et talent, som fodboldeuropa ikke kender endnu. Fantastisk præstation, endda i en svær udebanekamp.

10 måneder 8 timer siden #70 af Raul-Madrid
Ej men har vi ikke en eneste spiller der kan forstå at vi også kan holde en føring uden at vi skal angribe hver gang og sætte bolden på spil! Vi skal læse at forsvar os med bolden og bare køre den rundt vi har jo ikke travlt til slut

RAUL!!!!

10 måneder 8 timer siden #71 af Jona
Forstår overhovedet ikke kritikken af guti og carvajal men især guti. Har han overhovedet lavet 1 fejlaflevering? Er han overhovedet blevet afdriblet? Syntes han spiller sikkert og enkelt. nej han er ikke lige så god som mendy defensivt men mendy er vel også verdens bedste back defensivt så mindre kan vel også gøre det.

Men lige et spørgsmål nogen måske kan svare mig på. Syntes jeg har hørt en gang eller to om at man i Spanien kun registre trøjenumre mellem 1-25 så hvorfor må guti spille med 35?

10 måneder 8 timer siden #72 af Bismo
Det har været en lidt rodet kamp. Men Betis er også et besværligt og uskønt hold at spille mod. De er for overtændte og kæmper med næb og klør for hver bold. Fint resultat alt taget i betragtning.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.