Optakt: Barcelona - Real Madrid, Spansk Super Cup, semifinale

5 måneder 2 uger siden #109 af Elto92
Barca kan godt have et godt hold om nogle år med de talenter der. frygter lidt det sagtens kan ske.
de er lovende

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 2 uger siden #110 af Kiwes
​Casemiro: "Our plan in the 2nd half was to give them the ball and hurt them with the counter-attack." Så det er tydeligt at det er sådan Ancelotti gerne vil spille mod dem og derfor vores midtbane måske ikke sad mere på bolden i 2.

5 måneder 2 uger siden #111 af henrikcomn

Kiwes post=144855 skrev: ​Casemiro: "Our plan in the 2nd half was to give them the ball and hurt them with the counter-attack." Så det er tydeligt at det er sådan Ancelotti gerne vil spille mod dem og derfor vores midtbane måske ikke sad mere på bolden i 2.

det vil også være en god plan mod Barca, for 8 år siden!!!! Det her Brca hold skal simpelthen kunne domineres mere
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Kiwes, JesperThomsen, Dragam, Ramos4

5 måneder 2 uger siden #112 af Ramos4

Elto92 post=144854 skrev: Barca kan godt have et godt hold om nogle år med de talenter der. frygter lidt det sagtens kan ske.
de er lovende

​Om et par år? Det er ikke noget at frygte. Ja der skulle Barcelona da gerne være oppe at køre igen. Ellers er La Liga da helt død. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

5 måneder 2 uger siden #113 af Ramos4

henrikcomn post=144857 skrev:

Kiwes post=144855 skrev: ​Casemiro: "Our plan in the 2nd half was to give them the ball and hurt them with the counter-attack." Så det er tydeligt at det er sådan Ancelotti gerne vil spille mod dem og derfor vores midtbane måske ikke sad mere på bolden i 2.

det vil også være en god plan mod Barca, for 8 år siden!!!! Det her Brca hold skal simpelthen kunne domineres mere

​Det er klart at vi er gode på kontra og det lykkes jo at slå Barca for tiden - men det er fandme også dumt at spille Barcelona så gode ved at lade dem have bolden hele tiden. Det bliver ikke ved med at gå godt, når de lige får stablet et godt hold på benene igen.

Lad os nu prøve at dominere dem ligesom Bayern gør det. Vi behøver jo ikke presse hele tiden, mene at stå dybt så snart man fører er sgu for kujon-agtigt. Og Barca scorede jo hver gang vi gik ned og pakkede os. De skabte kun noget når vi gav dem bolden og lod dem spille. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

5 måneder 2 uger siden #114 af Ramos4

Jeg elsker at Real Madrids officielle kanal tager mange af Barca's svinestreger med i deres highlights.

Dommertække mig i røven. Pisseringe dommer som vanligt.

Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, Dragam

5 måneder 2 uger siden #115 af Fondo_Sur
Real Madrid går aldrig efter at dominere El Clasico. Altid en meget afslappet indstilling til kampene, der passer dårligt til Barcas intense fodbold. Og Ancelotti laver nok ikke nogen taktiske revolutioner på den front.

Barcas spillere virker til at tage El Clasico meget mere seriøst af en eller anden grund, og det kom også til udtryk i kampen. Men man må også bare nyde de fem sejre i træk mod katalanerne, selvom det var i overtiden denne gang.

5 måneder 2 uger siden #116 af Brylle
​En sejr over Barcelona og 3 dåser er altid dejligt. Deres første mål er bare heldigt. Måske Militao skal være lidt mere aggressiv men føj det var lotto. Jeg elsker det første mål. Benzemas tackling og så går det ellers bare stærkt indtil Vinicius smadrer den op i nettaget med venstre. 

Hvor jeg dog håber, at den her sæson ender i en kæmpe succes og med en europæisk titel samt et mesterskab. Det er selvfølgelig åbenlyst, men også for Benzema som bliver ved med at dukke op og gøre SÅ meget godt for holdet. Igen i dag med virkelig mange vigtige aktioner. Han har vundet det hele før, men jeg synes at han har fortjent en sæson, hvor alt er vundet og hvor det i høj grad handler om ham. Så får han også sat den sidste store fede streg under en legendestatus som der ikke bør være tvivl om.

5 måneder 2 uger siden #117 af nono
Vi har vundet 5 el clasicos i træk. Det er fantastisk og vidner om vores dominans og Barcelonas deroute. Når det er sagt så sidder Barcelonas tid på tronen stadig frisk i min erindring og det piner mig at vi aldrig har fået kvitteret for 5-0 eller 6-2 ydmygelsen. Vi har haft flere chancer, men af en eller anden grund besidder Real Madrid ikke samme blodtørst som Barcelona. Hvor Barcelona ved enhver formmæssig fordel synes at hige efter at ydmygelsen, nedsablingen lader Real Madrid til at tage foden af speederen når sejren og kontrollen med kampen synes intakt. Det irriterer mig - jeg savner en gengældelse og det ville være et stykke rå fodboldpoesi, hvis det var netop Xavi der skulle spise en 5-0 snitte mod Real Madrid.
Sidste redigering: 5 måneder 2 uger siden ved nono.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, El Siete, Kimbo, Elto92

5 måneder 2 uger siden #118 af 9eren
Jeg synes det er vigtigere at vi sørger for at Barcelonas børn ikke får en sejr at føle før de bliver en 20-25 år gamle end at vinde 5-0

Madridista desde 1989
Yo no cumplo años, cumplo temporadas!
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

5 måneder 2 uger siden #119 af Fondo_Sur
Altså bare mod Valencia blev der spillet i et meget højere tempo. Men så skruede man lige ned mod barca. Det er vel også en form for overlegenhed.
Sidste redigering: 5 måneder 2 uger siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, JesperThomsen

5 måneder 2 uger siden #120 af Ramos4
Både Carlo og Casemiro udtalte at vi gik tilbage i 2. halvleg med vilje.

Hvorfor vi gjorde det allerede ved 1-1 er mig en gåde. Det er sgu lidt fesent.

På Bernabéu forventer jeg noget andet. Vi skal have en storsejr på et tidspunkt, om det så kun er 3-0 eller 4-0.

Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.