Optakt: Barcelona - Real Madrid, Spansk Super Cup, semifinale

5 måneder 2 uger siden #13 af Ramos4
Med venstre endda. Jeg må indrømme at jeg aldrig havde troet Vini ville kunne blive så god til at afslutte. Det må jeg tage på min kappe.

Dejligt at tage fejl i denne sammenhæng.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 2 uger siden #14 af madrid2000

5 måneder 2 uger siden #15 af longwind
Vini er klasse, men please ikke for mange af de der Pogba-fejringer. Der er ikke brug for 4 tiktok-danse efter et mål, og slet ikke et til 1-0

5 måneder 2 uger siden #16 af NadaMás
Speedy González!
Barcelona helt tandløse indtil nu.

5 måneder 2 uger siden #17 af Bismo

Ramos4 post=144755 skrev: Med venstre endda. Jeg må indrømme at jeg aldrig havde troet Vini ville kunne blive så god til at afslutte. Det må jeg tage på min kappe.

Dejligt at tage fejl i denne sammenhæng.

​Hans professionelalisme har generelt været imponerende. Uden den, var han nok endt som endnu en mislykket "brasiliansk sensation". Han har, hvad der skal til, til at blive verdens bedste. 
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

5 måneder 2 uger siden #18 af elle44
Ej hvor ligner det bare en træningskamp… men det kan man vel ikke klandre nogen for.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes, Ramos4, longwind

5 måneder 2 uger siden #19 af Ramos4
Jamen overgiv al spillet og spil på kontra med kun to mand. Det plejer jo at virke.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

5 måneder 2 uger siden #20 af Kratmus

elle44 post=144760 skrev: Ej hvor ligner det bare en træningskamp… men det kan man vel ikke klandre nogen for.

Det er en træningskamp ;)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

5 måneder 2 uger siden #21 af Kiwes
​Jeg kan ikke finde ud af om de ikke gider at spille kampen, eller hvad der lige sker. Der ligner 2 meget dårlige hold.

5 måneder 2 uger siden #22 af Elto92
Det er lidt hips som haps hvad der kan komme ud af den her kamp. ingen intensitet og man venter bare på hvilket angreb der vil lykkes for de to hold inden de score

Vi er blevet lullet lidt i seng de sidste 15 minutter og her straffer de os. lidt heldigt måske

5 måneder 2 uger siden #23 af elle44
Nej der er godt nok Ingen intensitet i aktionerne

5 måneder 2 uger siden #24 af longwind
Man kan virkelig se Xavis indflydelse når de bare står og spiller den i trekanter uden at komme fremad

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.