Optakt: Barcelona - Real Madrid, Spansk Super Cup, semifinale

5 måneder 2 uger siden #85 af Lars1991

henrikcomn post=144829 skrev: Seriøst, prøv og læs inde på Barcelona forummet. De hylder deres hold for at spille op imod det her piv elendige Real hold, som jo nærmest ikke gider spille

Jeg kan da godt forstå dem. Vi skulle forestille os at være milevidt foran dem. Men det er vi jo tydeligvist ikke. Vi har bare noget kynisme oppe foran med Benzema og Vini.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 2 uger siden #86 af NadaMás

henrikcomn post=144829 skrev: Seriøst, prøv og læs inde på Barcelona forummet. De hylder deres hold for at spille op imod det her piv elendige Real hold, som jo nærmest ikke gider spille

​Der udover er de heller ikke helt tilfredse med at vi tillod os at score på en kontra. Det hører simpelthen heller ikke hjemme i fodbold, jeg er selv rystet.

5 måneder 2 uger siden #87 af Bismo

Lars1991 post=144830 skrev:

Jeg kan da godt forstå dem. Vi skulle forestille os at være milevidt foran dem. Men det er vi jo tydeligvist ikke. Vi har bare noget kynisme oppe foran med Benzema og Vini.

​Vi er langt bedre end dem set over hele sæsonen. Vi spiller dårligt i aften. 
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

5 måneder 2 uger siden #88 af NadaMás
​Men kan nu godt forstå deres optimisme.
Hvis spillere som Pedri, Fati, Gavi og Araujo kan holde sig skadesfri, skal de nok få et fint forår. Pedri specielt har imponeret mig. 

5 måneder 2 uger siden #89 af henrikcomn

​nej, men prøv at se kampen lidt i perspektiv. De spiller jo på 60% Real
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Kiwes, El Siete, SeQueda, longwind

5 måneder 2 uger siden #90 af Bismo
Man må konstatere at Ancelotti ingen tiltro har til Hazard.

5 måneder 2 uger siden #91 af DeLaRed
Det er meget meget meget sjældent vi ser det, men Vazquez spiller fortrinligt på den defensive del idag!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, Kiwes

5 måneder 2 uger siden #92 af DeLaRed

Bismo post=144835 skrev: Man må konstatere at Ancelotti ingen tiltro har til Hazard.

​Men hvorfor skulle han dog også have det? Hazard havde intet ændret i denne kamp!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Dragam

5 måneder 2 uger siden #93 af elle44
Jeg kan nu også godt forstå det. Det har været en håbløs sæson for dem, så det at de spiller op med os i den her kamp er rigtig godt for moralen og det giver dem lidt håb for foråret og de næste sæsoner.

5 måneder 2 uger siden #94 af longwind
Benzema ligner sgu en gammel mand lige nu :D

5 måneder 2 uger siden #95 af NadaMás
​Rodrygo har da vidst lånt Vini´s gamle støvler
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Dragam

5 måneder 2 uger siden #96 af Lars1991

henrikcomn post=144834 skrev:

​nej, men prøv at se kampen lidt i perspektiv. De spiller jo på 60% Real

Tja, lyder lidt som wishful thinking for mig. Men håber da det rigtigt :)

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.