Optakt: Barcelona - Real Madrid, Spansk Super Cup, semifinale
Eller kunne man forestille sig, at spillerne måske ikke er super motiverede af at blive fragtet over Middelhavet for at danse fandango for en saudi-arabisk prins og hans forretningskammerater? Det er super cup-format er det mest kunstige makværk jeg endnu har set, og mon ikke spillerne også ved det.Dios post=144776 skrev: Det her El Clasico er under al kritik. Et Real hold som ikke tør at spille, fordi Ancelotti mener vi har bedst chance for at vinde kampen på omstillinger, ingen intensitet og vilje og et Barca hold jeg ikke kan sige et eneste pænt ord om, hvor kvalitet er det man ikke går efter.
Det er jo slet ikke ufortjent den står 1-1. De seneste mange måneder er jeg kommet i tanke om hvorfor jeg brød mig så lidt om Ancelotti’s stil. Det er godt nok ikke kønt det vi er vidne til.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ramos4 post=144777 skrev:
Men vi er enige om at vi spiller bedre under Ancelotti end under Zidane, ikk'? ZZ kørte også altid kontra mod Barca.Dios post=144776 skrev: Det her El Clasico er under al kritik. Et Real hold som ikke tør at spille, fordi Ancelotti mener vi har bedst chance for at vinde kampen på omstillinger, ingen intensitet og vilje og et Barca hold jeg ikke kan sige et eneste pænt ord om, hvor kvalitet er det man ikke går efter.
Det er jo slet ikke ufortjent den står 1-1. De seneste mange måneder er jeg kommet i tanke om hvorfor jeg brød mig så lidt om Ancelotti’s stil. Det er godt nok ikke kønt det vi er vidne til.
Marginalt bedre. Vi har kampe hvor vi ser ret gode ud - det gjorde vi sjældent under Zidane i hans sidste periode haha. Men vi har også kampe, størstedelen af dem for at være ærlig, hvor alt ligner det samme. Eneste forskel er at Vini er blevet god. Og hvis det Ancelotti's værk så skal han da også have fuld kredit for det.
Ramos4 post=144777 skrev:
Men vi er enige om at vi spiller bedre under Ancelotti end under Zidane, ikk'? ZZ kørte også altid kontra mod Barca.Dios post=144776 skrev: Det her El Clasico er under al kritik. Et Real hold som ikke tør at spille, fordi Ancelotti mener vi har bedst chance for at vinde kampen på omstillinger, ingen intensitet og vilje og et Barca hold jeg ikke kan sige et eneste pænt ord om, hvor kvalitet er det man ikke går efter.
Min gejst var rigtig høj de første måneder under Ancelotti - lige indtil han fastlagde sig på 4-3-3 med Casemiro, Modric, Kroos og den evige kedelige Asensio og Rodrygo på kanten.
Alt var bedre end Zidane, men det her er minimalt over på sjovheds-skalaen for mig.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Det er riiimelig svært at slå en god kontra, når den skal startes fra egen straffesparksfelt hver gang.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Den var mindst orange. Det så intentionelt ud. Måske rødt.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Vores midtbane er så langsom.