Optakt: Barcelona - Real Madrid, Spansk Super Cup, semifinale

5 måneder 2 uger siden #37 af longwind

Dios post=144776 skrev: ​Det her El Clasico er under al kritik. Et Real hold som ikke tør at spille, fordi Ancelotti mener vi har bedst chance for at vinde kampen på omstillinger, ingen intensitet og vilje og et Barca hold jeg ikke kan sige et eneste pænt ord om, hvor kvalitet er det man ikke går efter. 

Det er jo slet ikke ufortjent den står 1-1. De seneste mange måneder er jeg kommet i tanke om hvorfor jeg brød mig så lidt om Ancelotti’s stil. Det er godt nok ikke kønt det vi er vidne til. 

​Eller kunne man forestille sig, at spillerne måske ikke er super motiverede af at blive fragtet over Middelhavet for at danse fandango for en saudi-arabisk prins og hans forretningskammerater? Det er super cup-format er det mest kunstige makværk jeg endnu har set, og mon ikke spillerne også ved det.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 2 uger siden #38 af Lars1991

Ramos4 post=144777 skrev:

Dios post=144776 skrev: ​Det her El Clasico er under al kritik. Et Real hold som ikke tør at spille, fordi Ancelotti mener vi har bedst chance for at vinde kampen på omstillinger, ingen intensitet og vilje og et Barca hold jeg ikke kan sige et eneste pænt ord om, hvor kvalitet er det man ikke går efter. 

Det er jo slet ikke ufortjent den står 1-1. De seneste mange måneder er jeg kommet i tanke om hvorfor jeg brød mig så lidt om Ancelotti’s stil. Det er godt nok ikke kønt det vi er vidne til. 

Men vi er enige om at vi spiller bedre under Ancelotti end under Zidane, ikk'? ​ZZ kørte også altid kontra mod Barca.

Marginalt bedre. Vi har kampe hvor vi ser ret gode ud - det gjorde vi sjældent under Zidane i hans sidste periode haha. Men vi har også kampe, størstedelen af dem for at være ærlig, hvor alt ligner det samme. Eneste forskel er at Vini er blevet god. Og hvis det Ancelotti's værk så skal han da også have fuld kredit for det.

5 måneder 2 uger siden #39 af Dybbøl
Synes at det er en god og “gratis” mulighed for at give Camavinga en god oplevelse til et CLASICO. 

5 måneder 2 uger siden #40 af Dios

Ramos4 post=144777 skrev:

Men vi er enige om at vi spiller bedre under Ancelotti end under Zidane, ikk'? ​ZZ kørte også altid kontra mod Barca.

Min gejst var rigtig høj de første måneder under Ancelotti - lige indtil han fastlagde sig på 4-3-3 med Casemiro, Modric, Kroos og den evige kedelige Asensio og Rodrygo på kanten.
Alt var bedre end Zidane, men det her er minimalt over på sjovheds-skalaen for mig.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

5 måneder 2 uger siden #41 af Ramos4
Men det her med at overlade AL spillet til Barca, det gør vi stadig. Det skal Carlo ikke have ros for.

Det er riiimelig svært at slå en god kontra, når den skal startes fra egen straffesparksfelt hver gang.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

5 måneder 2 uger siden #42 af Kiwes
Asensio skal ud og Rodrygo ind. Valverde eller Cama burde også komme ind.

5 måneder 2 uger siden #43 af NadaMás
​Tror at Valverde ville være klogere at få banen. Han skaber noget mere dynamik og bevægelse på den her midtbane, der i dag har set meget statisk ud.

5 måneder 2 uger siden #44 af Kratmus
Ikke gult? WOW!
​Den var mindst orange. Det så intentionelt ud. Måske rødt.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 5 måneder 2 uger siden ved Kratmus.

5 måneder 2 uger siden #45 af longwind
Asensio arbejder fint defensivt. Det er et eneste positive jeg har at sige om anden halvleg
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

5 måneder 2 uger siden #46 af Lars1991
​Ja nu må den aftale med sponsorene være overholdt, lad nogle der gider at spille komme ind nu :D Det gør ondt at se det her hold spille uden nogen som helst vilje eller gejst.
Følgende bruger(e) sagde tak: longwind

5 måneder 2 uger siden #47 af longwind
Er dommeren faret vild på vej til AFCON eller hvad?
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4, DeLaRed

5 måneder 2 uger siden #48 af madrid2000
I skulle ikke have brokket jer over 1. halvleg. Det er blevet endnu værre nu her i 2. halvleg. 
Vores midtbane er så langsom.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.