Optakt: Barcelona - Real Madrid, Spansk Super Cup, semifinale

5 måneder 2 uger siden #25 af Kiwes
​Vi kan lige så godt lade Valverde og Camavinga komme ind - det ligner virkelig ikke at nogen gider spille. Benzema synes jeg har set VIRKELIG sløv ud. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 2 uger siden #26 af Kratmus

longwind post=144766 skrev: Man kan virkelig se Xavis indflydelse når de bare står og spiller den i trekanter uden at komme fremad

Med det spillermateriale gør Xavi det godt. Ærligt, der er virkelig ikke meget kvalitet udover Dembele på det hold. Braithwaite går direkte ind i startopstillingen, når han er tilbage.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

5 måneder 2 uger siden #27 af Jon
​Klassisk madrids overlegenhed bare at gå ned i kadence når man er foran
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4, DeLaRed

5 måneder 2 uger siden #28 af Lars1991
​Ja det ligner lidt at man er tvunget til at spille i stærkeste, men så bare slapper af. Hvis det her er vores niveau er det i hvert fald skræmmende og så har vi selvfølgelig ingen chance i Champions League. Og jeg tror egentlig lidt at det er vores niveau desværre.

5 måneder 2 uger siden #29 af Kiwes

Lars1991 post=144770 skrev: ​Ja det ligner lidt at man er tvunget til at spille i stærkeste, men så bare slapper af. Hvis det her er vores niveau er det i hvert fald skræmmende og så har vi selvfølgelig ingen chance i Champions League. Og jeg tror egentlig lidt at det er vores niveau desværre.

​Jeg er helt med på at vi ofte i kampe ligner et hold uden intensitet - men det her slår alligevel alt jeg har set denne sæson. Det MÅ simpelthen være tourneringen.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

5 måneder 2 uger siden #30 af henrikcomn
Wow en dårlig kamp. Særlig fra midtbanen.

Modric har smidt bolden væk 6 gange!!

Skræmmende lavt niveau, egentlig fra begge sider

5 måneder 2 uger siden #31 af Kratmus

Kiwes post=144771 skrev:

Lars1991 post=144770 skrev: ​Ja det ligner lidt at man er tvunget til at spille i stærkeste, men så bare slapper af. Hvis det her er vores niveau er det i hvert fald skræmmende og så har vi selvfølgelig ingen chance i Champions League. Og jeg tror egentlig lidt at det er vores niveau desværre.

​Jeg er helt med på at vi ofte i kampe ligner et hold uden intensitet - men det her slår alligevel alt jeg har set denne sæson. Det MÅ simpelthen være tourneringen.

Der er 2 træningsturneringer: Audi Cup om sommeren, og så Saudi Cup om vinteren ;)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

5 måneder 2 uger siden #32 af Lars1991

Kiwes post=144771 skrev:

Det kan sgu godt være. Jeg håber det!

5 måneder 2 uger siden #33 af Kiwes

Lars1991 post=144774 skrev:

Kiwes post=144771 skrev:

Det kan sgu godt være. Jeg håber det!

​Men vi finder nok aldrig ud af det, for Ancelotti MÅ på ingen måde sige at vi spillede fordi vi skulle. Så bliver han slagtet af Tebas.

5 måneder 2 uger siden #34 af Dios
​Det her El Clasico er under al kritik. Et Real hold som ikke tør at spille, fordi Ancelotti mener vi har bedst chance for at vinde kampen på omstillinger, ingen intensitet og vilje og et Barca hold jeg ikke kan sige et eneste pænt ord om, hvor kvalitet er det man ikke går efter. 

Det er jo slet ikke ufortjent den står 1-1. De seneste mange måneder er jeg kommet i tanke om hvorfor jeg brød mig så lidt om Ancelotti’s stil. Det er godt nok ikke kønt det vi er vidne til. 

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

5 måneder 2 uger siden #35 af Ramos4

Dios post=144776 skrev: ​Det her El Clasico er under al kritik. Et Real hold som ikke tør at spille, fordi Ancelotti mener vi har bedst chance for at vinde kampen på omstillinger, ingen intensitet og vilje og et Barca hold jeg ikke kan sige et eneste pænt ord om, hvor kvalitet er det man ikke går efter. 

Det er jo slet ikke ufortjent den står 1-1. De seneste mange måneder er jeg kommet i tanke om hvorfor jeg brød mig så lidt om Ancelotti’s stil. Det er godt nok ikke kønt det vi er vidne til. 

Men vi er enige om at vi spiller bedre under Ancelotti end under Zidane, ikk'? ​ZZ kørte også altid kontra mod Barca.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

5 måneder 2 uger siden #36 af DeLaRed
Kroos er ogsaa en af dem der har set skidt ud idag, han blir konstant fanget sovende med bolden i foedderne, Barca skal bare loebe i ryggen paa ham saa er der et garanteret boldtab, han ligner slet ikke en spiller der har hovedet i kampen. Vi mangler intensitet og vilje fra stort set hele holdet.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, Lars1991, Dragam

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.