Optakt: Paris Saint-Germain - Real Madrid, Champions League, ottendedelsfinaler

4 år 5 måneder siden #121 af Real HWL

longwind post=145861 skrev:

Ramos4 post=145855 skrev:

longwind post=145849 skrev: Haha, sker der for folk herinde? Hvis spillerne havde samme mentalitet så havde vi aldrig set en remontada i vores livstid.

Tror på holdet i returen. Vi spillede tydeligvis for 0-0 her, men holdet har kvaliteten til at komme igen. PSG så ikke skræmmende ud.

​Bruh.

En remontada kræver stadig at vi har kvaliteten til det. 

​Og det har vi. Har folk fuldstændig glemt at Benzema slet ikke var klar til denne kamp? Det er jo helt tydeligt at bevidst valg Ancelotti tager om at forsøge at "udskyde" den reelle kamp til om 2 uger. 0-0 havde været et fremragende resultat her.

Jeg forstår slet ikke folks negativitet. Holdet kan spille meget bedre end hvad de viste i dag, og jeg tror vi får det at se i returen.

Selvom jeg sidder med følelsen af at jeg har lyst til at smadre min computer igennem min fladskærm efter aftenens kamp, så giver jeg dig ret i at 90min på et top tændt bernabeu kan være en grim oplevelse.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #122 af Lars1991

longwind post=145849 skrev: Haha, sker der for folk herinde? Hvis spillerne havde samme mentalitet så havde vi aldrig set en remontada i vores livstid.

Tror på holdet i returen. Vi spillede tydeligvis for 0-0 her, men holdet har kvaliteten til at komme igen. PSG så ikke skræmmende ud.

​Bruh.

​Og det har vi. Har folk fuldstændig glemt at Benzema slet ikke var klar til denne kamp? Det er jo helt tydeligt at bevidst valg Ancelotti tager om at forsøge at "udskyde" den reelle kamp til om 2 uger. 0-0 havde været et fremragende resultat her.

Jeg forstår slet ikke folks negativitet. Holdet kan spille meget bedre end hvad de viste i dag, og jeg tror vi får det at se i returen.

Og de fleste, der har været på dette forum i noget tid, ved godt, at jeg ellers ikke er nogen blåøjet optimist.

Jeg forstår virkelig ikke du kan sidde med den følelse.. selvfølgelig har vi stadig en chance i returen. Vi reagerer på den her kamp. Vi har vel to perioder, en i hver halvleg, hvor vi har 3-5 minutter med bolden på PSG banehalvdel... i en hel kamp! Hvordan kan man ikke skamme sig over det som Real Madrid fan? Det forstår jeg slet, slet ikke.

4 år 5 måneder siden #123 af DeLaRed
Mon vi har betalt nok Vazquez skat i denne season, eller kommer der flere rudekuverter?

Donde está la biblioteca?

4 år 5 måneder siden #124 af henrikcomn

Fondo_Sur post=145868 skrev:

Sebberg post=145862 skrev: ​Prøv nu at forstå det her folkens: Det her har INTET med vores hold at gøre. 

Det handler ALENE om, at Ancelotti går ind til kampen med en voldsomt defensiv tilgang, og så hjælper det naturligvis ikke, at vores spillere heller ikke kan sætte en aflevering. Men Ancelottis fremgangsmåde er blasfemisk. Intet mindre.

Prøv lige at tyg på den her. For fem-seks år siden gik vi 90 (det er et skud fra hoften) med minimum ét mål i hver kamp. Vi slog Paris 3-1 ude. Bayern 2-1 ude. Bayern 4-0. Og så videre. I dag - og dvæl ved det her - har vi ingen chancer. INGEN CHANCER. I 90 minutter. 

Det burde nærmest være en fyringsgrund: Hvis du som Real Madrid-træner kan sætte et hold op til en CL-ottendedelsfinale, hvor I ikke skaber en eneste målchance, så er det ud med dig. 

Jeg er rasende og til jer, der mener, det bare er uheldigt eller et fint resultat: skam jer. 

​Det er så dumt, det der :D 

Hvordan i alverden vil du dominere en fodboldkamp, når PSGs spillere overmatcher Real Madrids på fart, fysik og tempo. 

Man stiller sig defensivt ned, når man ikke har andre alternativer. 

​Og hvorfor dominrer de på fart, fysik og tempo? Fordi de samme 11-12 spillere bruges i alle kampe.

4 år 5 måneder siden #125 af NadaMás
At vi går ind til kampen med en defensiv indstilling er forventeligt, bevares, men det her var at stille sig og passivt tage i mod. Game-planen lagt, men det var horribelt at se på.
Casemiro, Alaba, Militao og specielt Courtois med gode til fuldstændig fantastiske kampe - Eneste grund til at man stadig kan gøre sig forhåbninger om at gå videre, omend hvor smale de så må være. 
Casemiro og Mendy bliver meget savnet i næste kamp, simpelthen fordi at alternativerne er så svage.

Rodrygo bør starte fremfor Asensio i returen.
Vil meget gerne have at Valverde starter, men omvendt kan man heller ikke placere Kroos på 6´eren. Camavinga har heller ikke niveauet dertil. 

Rart at Messi ikke fik lov til at score mod os i denne omgang, hvis endelig man vil tage noget med. Detil også at vi ikke blev savet over i samme omfang som Barcelona gjorde i fjor - Men så begynder vi også at gå i små sko. Det var sparsomt med positive ting fra denne kamp, på godt jysk. 

Er stadig meget overbevist om at Mbappé ender i Real - Og det skal vi være glade for, for han er godt nok varm. 

4 år 5 måneder siden #126 af Fondo_Sur

henrikcomn post=145872 skrev:

Fondo_Sur post=145868 skrev:

Sebberg post=145862 skrev: ​Prøv nu at forstå det her folkens: Det her har INTET med vores hold at gøre. 

Det handler ALENE om, at Ancelotti går ind til kampen med en voldsomt defensiv tilgang, og så hjælper det naturligvis ikke, at vores spillere heller ikke kan sætte en aflevering. Men Ancelottis fremgangsmåde er blasfemisk. Intet mindre.

Prøv lige at tyg på den her. For fem-seks år siden gik vi 90 (det er et skud fra hoften) med minimum ét mål i hver kamp. Vi slog Paris 3-1 ude. Bayern 2-1 ude. Bayern 4-0. Og så videre. I dag - og dvæl ved det her - har vi ingen chancer. INGEN CHANCER. I 90 minutter. 

Det burde nærmest være en fyringsgrund: Hvis du som Real Madrid-træner kan sætte et hold op til en CL-ottendedelsfinale, hvor I ikke skaber en eneste målchance, så er det ud med dig. 

Jeg er rasende og til jer, der mener, det bare er uheldigt eller et fint resultat: skam jer. 

​Det er så dumt, det der :D 

Hvordan i alverden vil du dominere en fodboldkamp, når PSGs spillere overmatcher Real Madrids på fart, fysik og tempo. 

Man stiller sig defensivt ned, når man ikke har andre alternativer. 

​Og hvorfor dominrer de på fart, fysik og tempo? Fordi de samme 11-12 spillere bruges i alle kampe.

​Nej. Bare nej. Stop nu. 

Mbappé, Dialo, Paredes, Hakimi, Mendes og de to midterforsvarer spiste vores bløde spillere op. 
Sidste redigering: 4 år 5 måneder siden ved Fondo_Sur.

4 år 5 måneder siden #127 af Steen
Håber godt nok at Miguel Gutierrez er klar til at træne og spille igen, for Mbappe mod Marcelo eller Nacho ville være et mareridt. Han er ikke den bedste defensivt, men hans fart bliver nødvendig. Men det ville være typisk Ancelotti, hvis det er Marcelo han sender ind.

4 år 5 måneder siden #128 af Ramos4
Hvordan nogen tror vi komme igen i returen er sgu for naivt for mig.

Vi skal score minimum to gange. Det vil sige...Benzema skal score to gange. For han er alt vi har. Vini er hurtig, men ellers kan han stort set intet på det her niveau.

Casemiro er ikke med, så Kroos skal vel spille 6'er :D

Vi kommer til at gå lidt længere frem, og så kan Mbappe hygge sig med al plads i verden på kontra.

Det kræver stadig kvalitet at lave en remontada.

Det er tre-fire år siden Modric og Kroos virkelig havde benene til 90 minutter. Carvajal og Mendy er skræmmende dårlige på bolden.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 år 5 måneder siden #129 af longwind

Lars1991 post=145870 skrev:

​Bruh.

Og de fleste, der har været på dette forum i noget tid, ved godt, at jeg ellers ikke er nogen blåøjet optimist.

Jeg forstår virkelig ikke du kan sidde med den følelse.. selvfølgelig har vi stadig en chance i returen. Vi reagerer på den her kamp. Vi har vel to perioder, en i hver halvleg, hvor vi har 3-5 minutter med bolden på PSG banehalvdel... i en hel kamp! Hvordan kan man ikke skamme sig over det som Real Madrid fan? Det forstår jeg slet, slet ikke.

​Måske har jeg bare ikke den samme forventing om at Real Madrid skal være altdominerende 100% af tiden. Det ville i øvrigt også være røvkedeligt, hvis det var tilfældet.

Folk argumenterer med følelserne, men ingen svarer rent faktisk på hvor den offensive kvalitet skulle komme fra uden Benzema. Enhver ved jo, at vores angreb er voldsomt afhængigt af ham. Det er jo også derfor Vini er gået ned i gear. I dag var han helt tydeligt ikke klar, men folk forventer alligevel at vi skal dominere offensivt? Hazard og Bale kan knap og nap være med mod Granada.

Ideologien om at "Real Madrid skal spille offensivt ALTID" kan for mig aldrig trumfe realisme. Og Ancelotti traf en realistisk og kalkuleret beslutning. Spillet i dag var ikke prangende, med for mange fejlafleveringer, men taktikken var jo defensiv med fuldt overlæg. Og det virkede næsten.

Jeg vil dog indrømme, at jeg også er desperat efter fornyelse på midtbanen, men det har jeg efterhånden været i 5 sæsoner, så der er jeg blevet helt følelsesløs.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

4 år 5 måneder siden #130 af Lars1991
​En ting vil jeg dog sige.. jeg er stadig ikke imponeret af Hakimi. Jo jo, han var da markant bedre end Carvajal men det skal der da ikke meget til. I en kamp hvor PSG sidder på alt og Hakimis styrke skulle være offensivt. Så ser jeg stadig ikke det helt vilde i ham :D Der kom da flere spændende ting fra Nuno Mendes over i den anden side. Men jeg ved godt det en upopulær mening og jeg har heller ikke set hans liga kampe. Kun når han har spillet imod os for Inter og nu for PSG.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880, DeLaRed

4 år 5 måneder siden #131 af DeLaRed

Steen post=145875 skrev: Håber godt nok at Miguel Gutierrez er klar til at træne og spille igen, for Mbappe mod Marcelo eller Nacho ville være et mareridt. Han er ikke den bedste defensivt, men hans fart bliver nødvendig. Men det ville være typisk Ancelotti, hvis det er Marcelo han sender ind.

​Hvis vi vil sikre defensiven, saa er Nacho da klart at fortraekke, det er en skroene at Nacho er langsom, i 16/17 seasonen havde han den hoejste maalte topfart af alle Real Spillere (inkl. Bale og Ronaldo), maaske ikke ligesaa hurtig som Miguel nu, men han har tilgengaeld fysikken, Miguel er alt for nem at puffe vaek for en spiller som Mbappe.

Donde está la biblioteca?

4 år 5 måneder siden #132 af asp3200
​Man får det jo fysisk dårligt at se madrid spille efterhånden, vi parkere bussen. Flovt.

Kom nu med nye kræfter og ny ung træner med friske ideer. Alt for mange som ikke har niveau...
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Steen, Thomaskjensen, NadaMás

Leveret af Kunena Forum