Truppen imod PSG, Champions League, ottendedelsfinale, 2. kamp
Modric ud, Camavinga ind.
Hvis Ancelotti ikke laver udskiftninger i pausen, så bekræfter han blot at han på ingen måde bør være på bænken efter den billige la liga titel hives hjem.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madrid1998
- Platin bruger
-
- Brylle
- Gæst
-
Der kan sgu ikke ske noget ved at forsøge. Håber på noget handling nu, for det her er bestemt muligt.
- 9eren
- Gæst
-
Det bliver desværre ikke bedre end det her.
Vi stopper med at gøre det der virker efter 15 min og giver op. Midtbanen for langsom, hvem skulle have troet det.
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
PSG trækker sig bare ned og score til 2-0 på kontra hvis de synes.. Vini skal stoppe med at lege Neymar, Benz skal være angriber i boksen, assensio og Carvajal skal kigge en ekstra gang på logoet inden anden halvleg!
Jeg synes en af de største styrker ved Vini i starten er blevet hans svaghed. Det mentale. Han virker bare ikke fokuseret på opgaven, men skal hele tiden smide og brokke sig og fokusere på alt muligt andet end hans eget spil. Kan Mourinho ikke lige blive træner et par kampe og sætte ham på plads?
når 2 ud af 3 fra midtbanen heller ikke har deres forcer i det defensive, så det da klart at så snart carvajal mister den, så der motorvej, direkte mod kalvebroen og videre mod amager
Haaland kan meget vel ende i Barcelona som meget snart får rigtig mange penge
Jeg tror stadig på det. Men gør Carlo? Det finder vi ud af efter pausen. Bliver de samme spillere på banen, har han kastet håndklædet i ringen. Jeg kan ikke tolke det anderledes.