Truppen imod PSG, Champions League, ottendedelsfinale, 2. kamp

4 år 4 måneder siden #61 af Steen
Asensio ud, Rodrygo ind.
Modric ud, Camavinga ind.

Hvis Ancelotti ikke laver udskiftninger i pausen, så bekræfter han blot at han på ingen måde bør være på bænken efter den billige la liga titel hives hjem.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998, mohbar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #62 af Madrid1998
Vores midterforsvarer og Courtois fortjener ikke den indsats fra vores offensiv og resten af holdet. Nøj hvor de er gode, og kæmper virkeligt..
Sidste redigering: 4 år 4 måneder siden ved Madrid1998.
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano7

4 år 4 måneder siden #63 af mohbar
​Når gammelmanden Modric ikke gider tilbageløb men blot slår ud med armene ved man jo godt hvad kLokken har slået 

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
4 år 4 måneder siden #64 af Brylle
​Jeg synes ikke det har været en dårlig første halvleg. Det kan sagtens lade sig gøre det her, men jeg har virkelig brug for at se en reaktion fra Ancelotti hvis humøret skal holdes oppe. Carvajal havde to gode aktioner i starten, men har pisset alt væk siden. Han er nødt til at forlade banen. Asensio har fejlet fuldkommen, så der skal også reageres. Jeg håber, at der satses offensivt allerede nu. Marcelo ind (hvorfor ikke prøve at få lidt offensivt output der hvor spillet foregår hele tiden) og Nacho over på højre back til at løbe med Mbappe. Rodrygo eller Bale ind til at stå for bredden, så Valverde kan komme med i feltet.

Der kan sgu ikke ske noget ved at forsøge. Håber på noget handling nu, for det her er bestemt muligt. 
Sidste redigering: 4 år 4 måneder siden ved Brylle.

4 år 4 måneder siden #65 af Steen
Men nok snak om Ancelotti. Der er ingen trænere i verden, som ville kunne vinde CL med denne trup og det hele falder tilbage på klubbens senile præsident.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 4 måneder siden #66 af 9eren
Vores midtbane sejler hele vejen. Vores angreb kommer alt for lidt til chancer.

Det bliver desværre ikke bedre end det her.

4 år 4 måneder siden #67 af elle44
Vi er godt nok heldige at Messi og neymar er Old boys spillere, med de positioner de har været i første halvleg havde de flæsket os fuldstændigt havde de været bare 2-3 år yngre.

Vi stopper med at gøre det der virker efter 15 min og giver op. Midtbanen for langsom, hvem skulle have troet det.

4 år 4 måneder siden #68 af JesperThomsen
​Hvad skal Real Madrid dog gøre? 
PSG trækker sig bare ned og score til 2-0 på kontra hvis de synes.. Vini skal stoppe med at lege Neymar, Benz skal være angriber i boksen, assensio og Carvajal skal kigge en ekstra gang på logoet inden anden halvleg!

4 år 4 måneder siden #69 af Lars1991
Man kan bare se Asensio er langt, langt bagefter teknisk i forhold til de bedste i verden. Som f.eks. Neymar og Messi for PSG. Han styrker gør simpelthen bare ikke op for hans mangler på det her niveau.

Jeg synes en af de største styrker ved Vini i starten er blevet hans svaghed. Det mentale. Han virker bare ikke fokuseret på opgaven, men skal hele tiden smide og brokke sig og fokusere på alt muligt andet end hans eget spil. Kan Mourinho ikke lige blive træner et par kampe og sætte ham på plads? 

4 år 4 måneder siden #70 af Elto92
Det knækker fordi han har kroos inde. jeg siger jer, han kan ikke bruges i de her kampe...

når 2 ud af 3 fra midtbanen heller ikke har deres forcer i det defensive, så det da klart at så snart carvajal mister den, så der motorvej, direkte mod kalvebroen og videre mod amager

4 år 4 måneder siden #71 af mohbar
​En ting er klart: Real skal gå helhjertet efter Mbappe og Håland samt en habil midtbane spiller mere og en HB. Ellers tror jeg sgu ikke folk efterhånden gider komme til klubben når man ser hvor oldgammel og tempoforladt den er.

Haaland kan meget vel ende i Barcelona som meget snart får rigtig mange penge
Sidste redigering: 4 år 4 måneder siden ved mohbar.

4 år 4 måneder siden #72 af Daniel
​Helt vildt vi skal trækkes med Asensio. Kæft en ligegyldig spiller. 

Jeg tror stadig på det. Men gør Carlo? Det finder vi ud af efter pausen. Bliver de samme spillere på banen, har han kastet håndklædet i ringen. Jeg kan ikke tolke det anderledes.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998, mohbar

Leveret af Kunena Forum