Truppen imod PSG, Champions League, ottendedelsfinale, 2. kamp

4 år 4 måneder siden #73 af Kimbo

DeLaRed post=146478 skrev: Ærgerligt, PSG uden Mbappe er intet, men ikke sp meget st sige til st verdens bedste offensiv spiller scorer i en kamp som denne!

​Det her har jeg læst et par gange, men ærligt talt hvis man har den holdning ser man åbenbart ikke hvad der sker på andet end den sidste tredjedel af banen.
Mbappe er afgørende foran målet, men han har altså langtfra den største andel i at Paris for anden kamp i træk spiller os komplet ud af brættet og nærmest belejrer vores mål som de ønsker.
Messi og Neymar er super random i offensiven hvor de underligt bidrager med meget lidt, men når Messi trækker tilbage i banen, så er deres midtbane med længder
bedre end vores og det er igen meget tydeligt i dag.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #74 af -#7-
​Jeg synes virkelig heller ikke den her halvleg har været så ringe endda. Vi er kommet til chancer og vi har i perioder presset PSG tilbage, men selvfølgelig vil de også komme til chancer, og så er Mbappe jo bare uhyggelig, av en spiller han er. 

Men Asensio. Uha. Han er absurd et-benet. Han kan næsten ikke engang aflevere med sin højrefod jo, og det er bare ekstremt nemt at dække af. Samtidig er han ikke specielt hurtig, så Robben-klassikeren med at trække ind og sparke virker heller ikke. Han er simpelthen et mysterie, og jeg ved ikke helt hvad Ancelotti ser i ham på den kant. 

DC19

4 år 4 måneder siden #75 af Kimbo
Det er bestemt bedre end første gang, men vi spiller for fanden da på hjemmebane... Det er sku ikke godt nok bare at have et par halve chancer og presse lidt her og der.

4 år 4 måneder siden #76 af Madrid1998
Ingen udskiftninger. Tak for denne gang. Glæder mig til Ancelotti er fortid igen.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44, mohbar, Madridista02

4 år 4 måneder siden #77 af -#7-
​Jeg er ked af at sige det, men hvis man tror at man kan presse et europæisk tophold i bund i 90 minutter, så er man naiv. Det har jeg kun set et hold gøre i min levetid, og det var Guardiolas Barcelona. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

4 år 4 måneder siden #78 af Lars1991
​4-3-3 med de her spillere fungerer bare ikke. Ny træner please.

4 år 4 måneder siden #79 af DeLaRed
Synes ikke det har vaeret saa skidt som det er blir gjort til her paa siden, men forstaar skuffelsen. Vi skulle have scoret paa nogle af de chancer vi har skabt, bl.a. Benzema's 2 hovedstoed, og hvade vi det, saa havde vi vaeret foran i kampen. Naturligvis scorer Mbappe ogsaa i denne kamp, han er og blir Verdens bedste, men det er tilgengaeld et helt andet Real hold vi ser ifht den sidste kamp mod PSG, men vi begaar bare for mange personlige fejl paa banens sidste 3. del, det er aergeligt, men tilgengaeld godt at vi ogsaa kan spille op med PSG.

Mbappe goer forskellen, uden ham var Real gaaet videre!

Donde está la biblioteca?

4 år 4 måneder siden #80 af Real HWL
​Ancelotti dit stædige æsel, skift nu ud!!!

4 år 4 måneder siden #81 af Ramos4
Det er fair nok ikke at flå nogen ud i pausen, men der skal ske noget meget hurtigt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 år 4 måneder siden #82 af Ramos4

DeLaRed post=146502 skrev: Synes ikke det har vaeret saa skidt som det er blir gjort til her paa siden, men forstaar skuffelsen. Vi skulle have scoret paa nogle af de chancer vi har skabt, bl.a. Benzema's 2 hovedstoed, og hvade vi det, saa havde vi vaeret foran i kampen. Naturligvis scorer Mbappe ogsaa i denne kamp, han er og blir Verdens bedste, men det er tilgengaeld et helt andet Real hold vi ser ifht den sidste kamp mod PSG, men vi begaar bare for mange personlige fejl paa banens sidste 3. del, det er aergeligt, men tilgengaeld godt at vi ogsaa kan spille op med PSG.

Mbappe goer forskellen, uden ham var Real gaaet videre!

Uden Mbappe var vi gået videre? Vi har skabt 0 gennemspillede chancer i 3 halvlege so far. To Benzema hovedstød ude fra midten af banen er altså ikke chancer.​

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo, JesperThomsen

4 år 4 måneder siden #83 af Kiwes
​Kan du ik bare please én gang suge bolden til dig Asensio og ikke fumle med den.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998, mohbar, Ramos4

4 år 4 måneder siden #84 af elle44

Kiwes post=146506 skrev: ​Kan du ik bare please én gang suge bolden til dig Asensio og ikke fumle med den.

​det helt vildt

Leveret af Kunena Forum