Truppen imod PSG, Champions League, ottendedelsfinale, 2. kamp

4 år 4 måneder siden #49 af Cristiano7
Højrebacken er den plads der skal absolut handles ind på.

Carvajal igen og igen. Dum boldtab. Manden er færdig på topplan - måske udmærket i La Ligaen. Men CHL? Nope.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 år 4 måneder siden #50 af Madridista02
Carvajal skyld i mål. Vidst på tide der bliver hentet en ny højreback til startpladsen. Han er færdig.

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

4 år 4 måneder siden #51 af JesperThomsen

4 år 4 måneder siden #52 af Steen
Ja, man kan ikke være hverken sur, skuffet eller andet. Holdet spillede så godt som de kunne, hvilket ikke er særlig godt, da truppen er elendig.

4 år 4 måneder siden #53 af Madrid1998

Brylle post=146468 skrev:

Madrid1998 post=146464 skrev: Puha, godt der var offside. Al den opvarmning til kampen, stilhed før stormen, ultras sur, den 12. Mand, hylde camavinga osv, alt det for at spille kujonfodbold igen. Hvad blev der af at spille psh ud af banen.

Og er det bare mig, eller var det alene Psg fansene man kunne høre frem til 30. Minut?

​Har du en forventning om at Modric, Kroos, evigt skadede Carvajal og 34-årige Benzema tonser banen rundt hele halvlegen uden pause? Det kommer selvfølgelig i perioder og så må man ellers samle kræfter igen. Jeg synes det går rigtig fint indtil videre. 

EDIT: Tak til Carvajal for at fortsætte stimen i denne sæson.

Derfor man måske starter med Camavinga og Rodrygo? De skulle nok have bidraget..

4 år 4 måneder siden #54 af Steen
Det største nederlag ville ikke være at man ryger ud i nat, det ville være hvis Mbappe indser, at han er bedre tjent med at blive i PSG. Forhåbentligt følger han sit hjerte og ikke hjernen, for han kommer ikke til at have det nemt i Madrid, med de spillere som vi har.

4 år 4 måneder siden #55 af DeLaRed
Ærgerligt, PSG uden Mbappe er intet, men ikke sp meget st sige til st verdens bedste offensiv spiller scorer i en kamp som denne!

Donde está la biblioteca?

4 år 4 måneder siden #56 af Elto92
Ja mbappe har været farlig ALLE gange han har været på bolden. det er slet ikke uventet.

Vi har en kopi på modsatte side som ligner en varer fra Aliexpress.

asensio har været tåkrummende dårlig. pisset alt væk. og carvajal fortsætter hvor han slap.

som sagt, slet ikke uforventet. dejligt at kampen er afgjort, så kan jeg bruge aftenen på noget bedre.

god kamp til jer der kigger videre.

4 år 4 måneder siden #57 af mohbar
​Mazraoui er gratis til sommer og en ganske habil højreback.

4 år 4 måneder siden #58 af Kiwes
​Og gud hvor ville det også være rart hvis modric ikke hver gang skal prøve at lave den umuligt aflevering i dybden. Og Vini der konstant prøver at komme forbi 3 personer. 

4 år 4 måneder siden #59 af Ramos4
Vini havde en god efterårssæson, men så er det vist også det, er det ikke?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 år 4 måneder siden #60 af Cristiano7

mohbar post=146480 skrev: ​Mazraoui er gratis til sommer og en ganske habil højreback.

​Barcelona er vist inde i kampen om Mazraoui.

Det virker at Real og Ancelotti vil hellere holde fast i Carvajal pga han er spanier og har meritter… ligesom Modric… selvom de ikke kan længere følge med på europæisk topplan a la champions league.

Leveret af Kunena Forum