Truppen imod PSG, Champions League, ottendedelsfinale, 2. kamp

4 år 4 måneder siden #13 af Zyconith
​Uanset hvad bliver det super spændende og som jeg ser det er vi ved at nå punktet for det nødvendige generationsskifte vi har talt om vigtigheden af herinde på sitet siden 2016.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #14 af mohbar

Zyconith post=146435 skrev: Hvis Marcelo spiller fra start må Casemiro, Kroos eller Valverde få til opgave at hjælpe ​til, ellers er vi dødsdømte. Bale har jo tidligere spillet venstreback, det kunne også være en mulighed hvis det ikke skal være Nacho eller Valverde der tager den.

​​​​​​Det må blive et flydende system hvor Carvajal og Marcelo veksler mellem at være full og wing backs og Casemiro trækker ned som den tredje centrale forsvarer. 

​Casemiro har karantæne..

4 år 4 måneder siden #15 af Real HWL
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

4 år 4 måneder siden #16 af Elto92
stilhed før stormen

hvordan kommer det hele til at udspille sig,

ærligt? vi ryger forhåbentlig ud med æren i behold og så må vi starte generationsskiftet

rygterne går på at kroos starter inde. en fallit erklæring og viser vel at carlo er handlingslammet

4 år 4 måneder siden #17 af Ramos4
Forudser at Vini misser en kæmpe afgørende chance, hvor han brager den op på syttende række eller sparker den ud til hjørneflaget.

Tror det bliver en meget lige forestilling. Taktisk. Afventende. Vi kan sagtens ende i ekstratid efter den nye sløjfning af udebane-mål.

Håber på det bedste - frygter at vi bare ikke har niveauet.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 år 4 måneder siden #18 af Daniel
​Min forudsigelse: Videre avancement. 

Det er simpelthen for nemt at være pessimistisk. Jeg er positiv. Gutterne spillede en flot kamp i weekenden. Den skal man følge op på i dag. Real Madrid står med fine kort på hånden til at kunne stække PSG. Også uden Mendy og Casemiro.

Og selvfølgelig er det ikke en falliterklæring at starte med Kroos inde. Er han klar, ville det være en falliterklæring ikke at spille ham. 

Vini Jr. scorer i øvrigt to!
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Fondo_Sur, JesperThomsen

4 år 4 måneder siden #19 af -#7-
​Jeg tror vi overrasker dem med et hurtigt mål, og så bliver det noget tjubang fodbold med store chancer i begge ender efter det, hvor vi trækker det længste strå til sidst, især takket være Courtois. En klassisk CL aften på Bernabeu hvor stadion for alvor er med holdet. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, JesperThomsen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
4 år 4 måneder siden #20 af Brylle

Daniel post=146441 skrev: ​Min forudsigelse: Videre avancement. 

Det er simpelthen for nemt at være pessimistisk. Jeg er positiv. Gutterne spillede en flot kamp i weekenden. Den skal man følge op på i dag. Real Madrid står med fine kort på hånden til at kunne stække PSG. Også uden Mendy og Casemiro.

Og selvfølgelig er det ikke en falliterklæring at starte med Kroos inde. Er han klar, ville det være en falliterklæring ikke at spille ham. 

Vini Jr. scorer i øvrigt to!

​Jeg er næsten med på vognen. Jeg synes det var så opløftende i weekenden, at det bør give noget tro på tingene. Endda mod et rigtig godt hold som blev kørt fuldkommen over. Jeg håber og tror på videre avancement

4 år 4 måneder siden #21 af DeLaRed
Foerst og fremmest fantastisk at Nacho starter, alt andet havde vaeret selvmord!

For det andet saa haaber jeg paa at se Asensio og Vini droppe hurtigt ned paa midtbanen for at skabe overtal centralt, da det er her slaget skal slaaes, vi skal forhindre PSG i at faa bolden op til deres 3 forreste, da deres midtbane ikke selv kommer til at kunne skabe angrebene. Saa en 433 med bold og en 451 uden.

HALA MADRID!

Donde está la biblioteca?

4 år 4 måneder siden #22 af Lars1991
​Godt Nacho starter! Og så må vi håbe at en hjemmebane og Valverde kan gøre nok forskel i forhold til første kamp.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, JesperThomsen, DeLaRed

4 år 4 måneder siden #23 af JesperThomsen
​Det bliver svært at holde PSG fra at score, men fedt at udebanemål ikke “tæller dobbelt” mere.. 2-1 og videre i forlænget!
Hala Madrid!! 

4 år 4 måneder siden #24 af Ramos4
Fint at Neymar starter over Di Maria. Han tager al tempo ud af kampen og deltager ikke i det defensive.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Leveret af Kunena Forum