Truppen imod PSG, Champions League, ottendedelsfinale, 2. kamp
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Casemiro har karantæne..Zyconith post=146435 skrev: Hvis Marcelo spiller fra start må Casemiro, Kroos eller Valverde få til opgave at hjælpe til, ellers er vi dødsdømte. Bale har jo tidligere spillet venstreback, det kunne også være en mulighed hvis det ikke skal være Nacho eller Valverde der tager den.
Det må blive et flydende system hvor Carvajal og Marcelo veksler mellem at være full og wing backs og Casemiro trækker ned som den tredje centrale forsvarer.
Nye billeder af Mbappé kommer ud, og i hver enkelt hans ansigt er bedre end i den foregående - AS.com
hvordan kommer det hele til at udspille sig,
ærligt? vi ryger forhåbentlig ud med æren i behold og så må vi starte generationsskiftet
rygterne går på at kroos starter inde. en fallit erklæring og viser vel at carlo er handlingslammet
Tror det bliver en meget lige forestilling. Taktisk. Afventende. Vi kan sagtens ende i ekstratid efter den nye sløjfning af udebane-mål.
Håber på det bedste - frygter at vi bare ikke har niveauet.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Det er simpelthen for nemt at være pessimistisk. Jeg er positiv. Gutterne spillede en flot kamp i weekenden. Den skal man følge op på i dag. Real Madrid står med fine kort på hånden til at kunne stække PSG. Også uden Mendy og Casemiro.
Og selvfølgelig er det ikke en falliterklæring at starte med Kroos inde. Er han klar, ville det være en falliterklæring ikke at spille ham.
Vini Jr. scorer i øvrigt to!
DC19
- Brylle
- Gæst
-
Jeg er næsten med på vognen. Jeg synes det var så opløftende i weekenden, at det bør give noget tro på tingene. Endda mod et rigtig godt hold som blev kørt fuldkommen over. Jeg håber og tror på videre avancementDaniel post=146441 skrev: Min forudsigelse: Videre avancement.
Det er simpelthen for nemt at være pessimistisk. Jeg er positiv. Gutterne spillede en flot kamp i weekenden. Den skal man følge op på i dag. Real Madrid står med fine kort på hånden til at kunne stække PSG. Også uden Mendy og Casemiro.
Og selvfølgelig er det ikke en falliterklæring at starte med Kroos inde. Er han klar, ville det være en falliterklæring ikke at spille ham.
Vini Jr. scorer i øvrigt to!
For det andet saa haaber jeg paa at se Asensio og Vini droppe hurtigt ned paa midtbanen for at skabe overtal centralt, da det er her slaget skal slaaes, vi skal forhindre PSG i at faa bolden op til deres 3 forreste, da deres midtbane ikke selv kommer til at kunne skabe angrebene. Saa en 433 med bold og en 451 uden.
HALA MADRID!
Donde está la biblioteca?
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Hala Madrid!!
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024