Optakt: Real Madrid - Barcelona, LaLiga, 29. spillerunde
- 9eren
- Gæst
-
Jeg ville heller ikke bruge Hazard eller Jovic hvis det stod til mig. Nok heller ikke Bale.
Jeg synes det er fint hvis Carlo kører sine faste 14-16 stykker i denne sæson. Men det kan han ikke i næste.
Carvajal som altid har været min nummer et kan ikke længere gå rundt som fast starter. Ham, Nacho, Kroos skal skiftes ud. Og så bliver der nødt til at være en mere sund konkurrence på holdet. Kounde eksempelvis og Alaba. Der skal bare noget mere kval på banen og på bænken.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Hvis der skal ske en generationsskifte på midtbanen, så er Modric nødt til at smutte uanset om han er en af de bedste…”men han tager en plads fra de yngre spillere” - så de andre kan steppe op og tage mere ansvaret ligesom Benzema gjorde da Ronaldo smuttede. Jeg er enig med at Kroos er ikke længere god og han også skal smutte.DeLaRed post=147216 skrev:
Modric er stadig en af verdens bedste offensive midtbanen spillere, og uden tvivl den bedste i La Liga, og han har tilmed de seneste 2 seasoner vaeret vores mest paaliedelige mand paa den offensive midtbane!Cristiano7 post=147212 skrev:
Modric skal ikke være i start-elleveren. Manden er 36-37 år. Det er på tide at lade ham gå ligesom Barcelona lod Iniesta og Xavi gå. Han har magiske øjeblikke men ellers kan han ikke dominere Barcelona, Chelsea og PSG. Han havde gode momenter mod PSG i anden halvleg. Hvilke andre topklubber har en midtbanespiller som er 35+?Sebberg post=147207 skrev: Der kan ikke være nogen tvivl om, at gårsdagens kamp var en konsekvens af, at vi endnu engang har haft et trænerteam, der har spillet med sikre kort og udskudt den store nedsmeltning.
Ja, holdet præsterer individuelt udueligt i går, men det overraskede mig ikke. Jeg skrev det også - til folks store frustration - tidligere på ugen. Vi vinder mesterskabet, men lige nu spiller Barcelona længder bedre fodbold, end vi har gjort hele sæsonen. Jeg husker en vild kamp mod Mallorca og et par andre fine kampe, men ellers har vi det været samme opskrift: En vidunderlig målmand, et godt forsvar, et stabil midtbane og verdens bedste 9’er. Tilsat lidt Vinicius-krydderi.
Det er samme grund til, at vi nærmest aldrig er tilfredse herinde, selvom vi vinder. Nogen vil kalde det forkælede - jeg vil kalde det realistisk og nuanceret. En sejr er ikke bare en sejr, hvis den kommer hjem med hiv og slæb. Det er i hvert fald én måde at anskue fodbold på, og hvis vi ryger ud (som forventet i mit hoved) til Chelsea og vinder ligaen med seks point, så kan det godt være, at det på papiret ‘godkendt’. Men det er det ikke i mit hoved. Ikke når man gennem hele sæson har spillet så fantasiforladt, været udsat for en række decideret pinligheder og samtidig slet ikke udviklet sig som hold.
I går bliver to ting fuldstændig udstillet: vores ældre stamme og Ancelotti. Det er efterhånden ret tydeligt, at Kroos, Modric og Casemiro ikke duer, når vi møder de helt store hold. Du kan have én defensivt statiske spillere på et hold, men de er for svage i presspillet og for gamle til at hamle op med Barcelona, Chelsea, PSG og you name it.
Hvilket henleder os til Ancelotti. For hvad er alternativet? Der er blevet trukket så store veksler på de tre spillere, at ingen anden midtbanekonstellation er tryg i sådan en kamp. Og at de tre samtidig er trætte. Det samme er jo tilfældet med vores venstreback og angriberpost. Miguel løber rundt på reserveholdet, og ja, han havde et par dårlige præstationer i starten af sæsonen, men han er den eneste værdige venstreback, så hvorfor giver man ham ikke spilletid, når det er muligt? I stedet ender man med en højrebenet venstreback. Og angrebet. Rodrygo og Vinicius - herre gud. Benzema er verdensklasse, men vi gør os simpelthen mere afhængige af ham, når vi ikke tør spille Jovic i 20 minutter hist og her. En angriber behøver selvtillid og spilletid. Hvem er det, der skal score et mål i går? Man kunne jo allerede se fra start, at der mangler en spiller, som kan hugge den ind. Men Ancelotti har sat sig selv i en situation, hvor Jovic, Hazard og Bale - der må siges at have en bedre afslutningsevne end de to braslianere - er helt og aldeles kolde.
Derfor kan konklusionen ikke være andet, end at italieneren er fortid efter sommer. Jeg er godt klar over, at mange minder om Lopetequi og siger, at der ‘ikke er tid’ i Real Madrid, og at man ikke kan have en træner, som tænker anderledes. Det er noget pjat. Lopetequi overtog en trup, der bare ikke passede til hans idéer og som var paralyseret efter i otte år at have haft én målmaskine. Det var ikke kønt - det medgiver jeg. Men situationen er nu engang anderledes, hvis vi byder eksempelvis Ten Hag velkommen.
Først og fremmest får vi verdens bedste spiller. Han kommer til at redde os utrolig mange gange, og på den måde at der mere line. Truppen er også klart anderledes og langt mere mulig at forme til en dynamisk spillestil. Vi har Valverde, Camavinga og Blanco, der alle er fremtidens mænd på midtbanen. Vi har også et par dygtige spillere - Brahim og Kubo - ude i andre klubber, som kan få en perifær rolle. Vi siger farvel til en masse dødvægt og har samtidig penge til, at en ny træner kan få hentet Mbappé og måske to andre spillere. Det kunne være en højreback og en central midtbanespillere. Det er tid til generationsskiftet, men vi skal simpelthen have en træner ind, som tør at eksekvere det.
Forestil jer denne start 11’er og bænk: Courtois, Mendy, Alaba, Militao, ny HB, ny CDM, Modric, Valverde, Mbappé, Benzema, Vinicius + Miguel, Nacho, Casemiro, Kroos, Brahim, Hazard, Jovic, Asensio og en ny breddespiller til offensiven.
Det altså ikke dumt, hvis vi får en træner, som roterer og spiller på spillernes styrker. Og en træner, der kan få udviklet spillerne. Få Mendy til at bidrage mere offensivt. Få finpudset Valverdes løb i feltet, så han kan være en 10+ mand hvad angår scoringer. Få fuldkommen styr på Vinicius slutprodukt. Og så videre.
Heldigvis kan kampen i går have en positiv effekt dér, for gik det ikke endegyldigt op for Perez, at Ancelotti ikke er manden til det her job? Uagtet, at vi tager ligaen. Ellers er der vel forhåbentligt folk i den sportslige ledelse, der fortæller Papa om det.
Manden skal ikke spille 4.000 minutter hver season, det kan vi godt blive enige om, men han er og bliver stadig paent meget bedre end hhv Kroos, Fede og Camavinga, saa naturligvis er han at finde i start-opstillingen naeste aar.
Hans succes afhaenger dog af hvem der spiller ved siden af ham, og her er der meget der taler for at Fede er den spiller Modric fungere bedst sammen med (og sjovt nok spiller Fede ogsaa nogle af sine bedste kampe ved siden af Modric). Kroos og Modric fungere bare alt for sjaeldent sammen, man saa spoerge hvem der er problemet i den duo, og her peger alle pilene mod en vis Tysker der har spillet flere daarlige kampe end gode i 2022, det er himmelraabene saa meget han er faldet i niveau!
Modric er det mindste problem paa vores midtbane!
Dit argument falder jo helt til jorden naar du skriver "det samme med Jovic"....Sebberg post=147217 skrev:
Men helt ærligt: Er det også rigtigt?9eren post=147213 skrev: Vi har en mega amputeret trup offensivt plus midtbanen ikke får konsekvenser. Carlo er skyld i nederlaget i går men han har altså en trup som skal stor udskiftes
Jeg synes, den er todelt. Ja, vi har en trup med visse mangler - der erkender jeg.
Dog er det i lige så stort et omfang Carlos til- og fravalg, der gør truppen amputeret. Tag Hazard som eksempel. Selvom han har mistet sin acceleration, giver det jo sig selv, at han har et større offensivt potentiale end Rodrygo + Asensio, og at han er en bedre fodboldspiller. Han er blevet decideret kold pga. manglende spilletid. Det samme med Jovic. Det samme med Bale - uanset hvor meget vi hader ham.
Lad mig sige det sådan: Der er virkelig brug for, at truppen får et par nye ansigter til sommer. Men Carlo har virkelig også valgt ikke at udnytte nogle muligheder i truppen, som nu gør, at vi står absurd svagt.
Intet skal undskylde Ance's latterlige eksperimenter igaar, men ud af en trup paa 25 mand, har vi som minimum 7-8 spillere der ikke har niveauet til et top 10 hold i La Liga, og det er immervaek mange naar man spiller +50 kampe (+landskampe) paa en season, derfor er bredden ekstremt vigtig og ud over de aabenlyse problmer i vores hoejre side, saa er det bredden der giver holdet de stoerste problemer!
Donde está la biblioteca?
Nu er de sådan set spillere af Real Madrid, de er på vores bænk. og uanset om en eller anden har gjort carlo sur, så har det været som at skyde sig selv i foden ikke at have brugt dem bare 1%
Havde carlo forsøgt at holde dem bare nogenlunde i varmen så kunne man have dem til betragtning til holdet igår
men jeg er sikker på, at vi var mange igår, der sådan dybt inde i hjertet havde en lyst til at se bale og hazard i spil.
Bale som spyd spids og hazard lige bag ham.
Ud med kroos og lad Camavinga få den. Så kan man give noget støtte til Nacho på backen når dembele og adama kommer rullende.
altså den her taktik fandt jeg frem til i bussen på vej til job, og det lyder meget bedre end det lort carlo lavede igår...
Minus 10 i karakter til Carlo og nu hader jeg ham igen. Sjovt at vi den ene aften slåe messi, mbappe og neymar ud for derefter at få en afklapsning af Pedri, Aubu og Ferran Torres.....
Nåh... heldigt at vi først er igang om 14 dage. Ny start, en frisk Benzema og så fortsætter vi!
- Brylle
- Gæst
-
Nu du nævner Barcelona: Dani Alves er 38 og ser pænt god ud. Pique er 35 og starter inde i de her tider hvor det går godt for dem. Jeg synes det er skørt at kigge på alderen, for du ser jo stadig Modric lave nogle vilde raids gennem flere spillere for så at afgøre en kamp, og hvis ikke du mener at Modric' 2. halvleg mod PSG var at dominere, så ved jeg ikke hvad. Han gjorde præcis hvad der passede ham og ødelagde fuldkommen deres hold. Jeg kunne forstå det hvis vi havde en spiller på det niveau som Modric spiller på, når han bliver sat ordentligt op, men der er 2 niveauer ned til næste midtbanespiller. Jeg husker også, at han tog nogle defensive løb mod PSG hvor han eksempelvis jorder Messi fuldkommen i en aktion. Han ligner jo ikke en på 36.Cristiano7 post=147212 skrev:
Modric skal ikke være i start-elleveren. Manden er 36-37 år. Det er på tide at lade ham gå ligesom Barcelona lod Iniesta og Xavi gå. Han har magiske øjeblikke men ellers kan han ikke dominere Barcelona, Chelsea og PSG. Han havde gode momenter mod PSG i anden halvleg. Hvilke andre topklubber har en midtbanespiller som er 35+?Sebberg post=147207 skrev: Der kan ikke være nogen tvivl om, at gårsdagens kamp var en konsekvens af, at vi endnu engang har haft et trænerteam, der har spillet med sikre kort og udskudt den store nedsmeltning.
Ja, holdet præsterer individuelt udueligt i går, men det overraskede mig ikke. Jeg skrev det også - til folks store frustration - tidligere på ugen. Vi vinder mesterskabet, men lige nu spiller Barcelona længder bedre fodbold, end vi har gjort hele sæsonen. Jeg husker en vild kamp mod Mallorca og et par andre fine kampe, men ellers har vi det været samme opskrift: En vidunderlig målmand, et godt forsvar, et stabil midtbane og verdens bedste 9’er. Tilsat lidt Vinicius-krydderi.
Det er samme grund til, at vi nærmest aldrig er tilfredse herinde, selvom vi vinder. Nogen vil kalde det forkælede - jeg vil kalde det realistisk og nuanceret. En sejr er ikke bare en sejr, hvis den kommer hjem med hiv og slæb. Det er i hvert fald én måde at anskue fodbold på, og hvis vi ryger ud (som forventet i mit hoved) til Chelsea og vinder ligaen med seks point, så kan det godt være, at det på papiret ‘godkendt’. Men det er det ikke i mit hoved. Ikke når man gennem hele sæson har spillet så fantasiforladt, været udsat for en række decideret pinligheder og samtidig slet ikke udviklet sig som hold.
I går bliver to ting fuldstændig udstillet: vores ældre stamme og Ancelotti. Det er efterhånden ret tydeligt, at Kroos, Modric og Casemiro ikke duer, når vi møder de helt store hold. Du kan have én defensivt statiske spillere på et hold, men de er for svage i presspillet og for gamle til at hamle op med Barcelona, Chelsea, PSG og you name it.
Hvilket henleder os til Ancelotti. For hvad er alternativet? Der er blevet trukket så store veksler på de tre spillere, at ingen anden midtbanekonstellation er tryg i sådan en kamp. Og at de tre samtidig er trætte. Det samme er jo tilfældet med vores venstreback og angriberpost. Miguel løber rundt på reserveholdet, og ja, han havde et par dårlige præstationer i starten af sæsonen, men han er den eneste værdige venstreback, så hvorfor giver man ham ikke spilletid, når det er muligt? I stedet ender man med en højrebenet venstreback. Og angrebet. Rodrygo og Vinicius - herre gud. Benzema er verdensklasse, men vi gør os simpelthen mere afhængige af ham, når vi ikke tør spille Jovic i 20 minutter hist og her. En angriber behøver selvtillid og spilletid. Hvem er det, der skal score et mål i går? Man kunne jo allerede se fra start, at der mangler en spiller, som kan hugge den ind. Men Ancelotti har sat sig selv i en situation, hvor Jovic, Hazard og Bale - der må siges at have en bedre afslutningsevne end de to braslianere - er helt og aldeles kolde.
Derfor kan konklusionen ikke være andet, end at italieneren er fortid efter sommer. Jeg er godt klar over, at mange minder om Lopetequi og siger, at der ‘ikke er tid’ i Real Madrid, og at man ikke kan have en træner, som tænker anderledes. Det er noget pjat. Lopetequi overtog en trup, der bare ikke passede til hans idéer og som var paralyseret efter i otte år at have haft én målmaskine. Det var ikke kønt - det medgiver jeg. Men situationen er nu engang anderledes, hvis vi byder eksempelvis Ten Hag velkommen.
Først og fremmest får vi verdens bedste spiller. Han kommer til at redde os utrolig mange gange, og på den måde at der mere line. Truppen er også klart anderledes og langt mere mulig at forme til en dynamisk spillestil. Vi har Valverde, Camavinga og Blanco, der alle er fremtidens mænd på midtbanen. Vi har også et par dygtige spillere - Brahim og Kubo - ude i andre klubber, som kan få en perifær rolle. Vi siger farvel til en masse dødvægt og har samtidig penge til, at en ny træner kan få hentet Mbappé og måske to andre spillere. Det kunne være en højreback og en central midtbanespillere. Det er tid til generationsskiftet, men vi skal simpelthen have en træner ind, som tør at eksekvere det.
Forestil jer denne start 11’er og bænk: Courtois, Mendy, Alaba, Militao, ny HB, ny CDM, Modric, Valverde, Mbappé, Benzema, Vinicius + Miguel, Nacho, Casemiro, Kroos, Brahim, Hazard, Jovic, Asensio og en ny breddespiller til offensiven.
Det altså ikke dumt, hvis vi får en træner, som roterer og spiller på spillernes styrker. Og en træner, der kan få udviklet spillerne. Få Mendy til at bidrage mere offensivt. Få finpudset Valverdes løb i feltet, så han kan være en 10+ mand hvad angår scoringer. Få fuldkommen styr på Vinicius slutprodukt. Og så videre.
Heldigvis kan kampen i går have en positiv effekt dér, for gik det ikke endegyldigt op for Perez, at Ancelotti ikke er manden til det her job? Uagtet, at vi tager ligaen. Ellers er der vel forhåbentligt folk i den sportslige ledelse, der fortæller Papa om det.
Når du laver et generationsskifte eller stilskifte, så kan du ikke bare fjerne et halvt hold og sætte nye ind for derefter at forvente, at det bare kører. Modric er den spiller som skal være med i en overgang mens Kroos, Casemiro, Hazard, Isco, Carvajal og Bale skal slagtes.
Sorry, men det er det dummeste jeg nogensinde har hoert! Man skal da helt naturligvis ikke sende sin bedste midtbane spiller ud af klubben for at goere plads til spillere der er mindre gode??? Haaber selv du kan hoere det! Hvis du f.eks omringede Modric med spillere paa under 25 saa er der vel sket et generations skifte? Du kan jo ikke tro at Real Madrid nogensinde kommer til at spille med en gennemsnits alder under 23, for i saa fald tror jeg du goer dig bedre i at se Castilla spille fodbold.Cristiano7 post=147222 skrev:
Hvis der skal ske en generationsskifte på midtbanen, så er Modric nødt til at smutte uanset om han er en af de bedste…”men han tager en plads fra de yngre spillere” - så de andre kan steppe op og tage mere ansvaret ligesom Benzema gjorde da Ronaldo smuttede. Jeg er enig med at Kroos er ikke længere god og han også skal smutte.DeLaRed post=147216 skrev:
Modric er stadig en af verdens bedste offensive midtbanen spillere, og uden tvivl den bedste i La Liga, og han har tilmed de seneste 2 seasoner vaeret vores mest paaliedelige mand paa den offensive midtbane!Cristiano7 post=147212 skrev:
Manden skal ikke spille 4.000 minutter hver season, det kan vi godt blive enige om, men han er og bliver stadig paent meget bedre end hhv Kroos, Fede og Camavinga, saa naturligvis er han at finde i start-opstillingen naeste aar.
Hans succes afhaenger dog af hvem der spiller ved siden af ham, og her er der meget der taler for at Fede er den spiller Modric fungere bedst sammen med (og sjovt nok spiller Fede ogsaa nogle af sine bedste kampe ved siden af Modric). Kroos og Modric fungere bare alt for sjaeldent sammen, man saa spoerge hvem der er problemet i den duo, og her peger alle pilene mod en vis Tysker der har spillet flere daarlige kampe end gode i 2022, det er himmelraabene saa meget han er faldet i niveau!
Modric er det mindste problem paa vores midtbane!
Det man goer istedet er at sende de spillere ud der slet ikke har niveuaet mere (Isco/Ceballos), og saa fylder man paa med spillere der kan konkurrere om pladserne (inkl. Modric' plads, hvis en spiller spiller bedre end Modric, saa skla han starte frem for ham, men det har vi i denne seaosn bare ikke haft nogen der har gjort over flere kampe) samt at traeneren ikke er bange for at baenke spillere der ikke lever op til niveauet (det skulle f.eks. laenge vaere sket med Kroos, efter hans horrible start paa 2022).
Men hvis du saa gerne vil have et generations skifte saa taenker jeg da vi kan saette Courtois, Kroos, Modric, Benzema og Alaba til salg, og skubbe et par folk op fra Castilla, det skal nok blive godt ;-)
Jeg giver dig ikke ret.DeLaRed post=147223 skrev: Dit argument falder jo helt til jorden naar du skriver "det samme med Jovic"....
Intet skal undskylde Ance's latterlige eksperimenter igaar, men ud af en trup paa 25 mand, har vi som minimum 7-8 spillere der ikke har niveauet til et top 10 hold i La Liga, og det er immervaek mange naar man spiller +50 kampe (+landskampe) paa en season, derfor er bredden ekstremt vigtig og ud over de aabenlyse problmer i vores hoejre side, saa er det bredden der giver holdet de stoerste problemer!
Spillernes niveau handler altså ofte om spilletid, og selvom jeg er monstertræt af Jovic i nogle kampe, så er det jo ikke for sjovt, at han bombede i Frankfurt og gerne scorer på Serbiens landshold.
Selvfølgelig har han ikke niveau til at starte i Real Madrid, men hvis han kontinuerligt fik 20-30 minutter og kampe mod de mindre modstandere, så jeg er sgu ret overbevist om, at han ville lykkedes langt bedre.
Vi har en Rodrygo løbende, der har scoret tre mål i over 60 La Liga-kampe. På bænken sidder Bale, der scorede i hver anden kamp for Tottenham sidste år og Hazard, der er anfører for det belgiske landshold og har spillet hele sit liv i store klubber.
Når du vælger nogen til, vælger du nogen fra, og hvis du altid vælger de samme til, så kaster du alle dine æbler i én kurv.
Vinicius. Ét er, at han er kommet tilbage til sit gamle jeg og ikke kan sparke ordentligt til en bold, som det gjaldt sin førstefødte.
Men endnu værre er det, at han simpelthen er gået fra at være en sympatisk, ung mand, der har rejst sig og smilet på læberne, når han blev sparket ned, til nu at være nærmest Neymar-like med filmeri, brokkeri og konstante diskussioner med modstanderne. Det er ikke til at holde ud.
Stop det, for satan. NU.
Jovic har haft 1 season for Frankfurt hvor han "bombede", altsaa kun EN ENKELT SEASON...og hvad de fleste ikke forstaar med den seasoner at der ligger nogle sandheder i tallene som folk slet ikke har sat sig ind i. Han scorer 17 maal i bundesligaen, det er fint, men ikke noget naevnevaerdigt (der er mange spillere foer Jovic og vil komme mange spillere efter Jovic der scorer over 17 maal i en af de meste scorende ligaer i Europa, hvor der seasone efter season blir scorert over 20% flere maal end i La Liga), ud af de 17 maal kommer hele 5 af maalene i en enkelt kam mod bundholdent Dusseldorf, ingen tvivl om at det er flot at scorer 5 maal i samme kamp, det er der meget faa spillere der nogensinde kommer til at opnaa i deres karriere, men alle de maal kommer dog samtdig ogsaa paa et ekstremt billigt grundlag, da det var et komplet kollektivt kollaps af Dusseldorf som taber 7-1, saa hans eason uden den hjaelpene haand fra Dusseldorf ender altsaa kun i 12 maal 33 kampe, det er fandens middelmaadigt!Sebberg post=147228 skrev:
Jeg giver dig ikke ret.DeLaRed post=147223 skrev: Dit argument falder jo helt til jorden naar du skriver "det samme med Jovic"....
Spillernes niveau handler altså ofte om spilletid, og selvom jeg er monstertræt af Jovic i nogle kampe, så er det jo ikke for sjovt, at han bombede i Frankfurt og gerne scorer på Serbiens landshold.
Selvfølgelig har han ikke niveau til at starte i Real Madrid, men hvis han kontinuerligt fik 20-30 minutter og kampe mod de mindre modstandere, så jeg er sgu ret overbevist om, at han ville lykkedes langt bedre.
Vi har en Rodrygo løbende, der har scoret tre mål i over 60 La Liga-kampe. På bænken sidder Bale, der scorede i hver anden kamp for Tottenham sidste år og Hazard, der er anfører for det belgiske landshold og har spillet hele sit liv i store klubber.
Når du vælger nogen til, vælger du nogen fra, og hvis du altid vælger de samme til, så kaster du alle dine æbler i én kurv.
Naar man ikke kan gentagenoget mere en 1 gang, saa har man vaeret heldigt, og det viser Jovic karriere indtil videre at han har vaeret, da han i en alder af snart 25 kun har haft en enkeltseaosn hvor han sammenlagt scorer over 10 maal. Uanset om man er kold eller varm!
Men vi kan jo genoptage snakken om 10 aar, naar Jovic er faldet ehlt igennem i sin karriere uden for Madrid. Han bliver en spiller man kun husker for hans tid paa baenken i Madrid ;-)
Jeg understreger dog lige ifht til de andre spillere du naevner, at jeg ikke noedvendigvis mener at Ancelotti har gjort et perfekt stykke arbejde ifht til rotation og visse spillere, men det aendre bare ikke paa at vores bredde fra plads 16-25 er alt for svag til at kunne forvente at vi dominere de fleste kampe, her har Ancelotti valgt at prioritere at faa de 3 point, ved at koere de samme 7-8 spillere traette istedet for at saette point paa spil, i haabet om at en af bredde spillerne rammer en god dag.
Han tabte fuldstændig taktisk i går og spillerne burde hænge meget med mulen nu, det er slet ikke sikkert med den titel.
Chelsea kampen bliver ikke positiv heller.
Ancelotti burde aldrig have kommet tilbage. Flovt.
Arhh cmon. At du lige frem ikke tror at vi vinder ligaen er sku en tand for meget. Man kan fint have sine bekymringer...men at tro vi ikke gør. Vi spillede af lort, men i ligaen har vi trods alt kunne hive point hjem, selv når vi ikke spiller godt. Det er stadig 12/9 point vi er foran. Lad os nu ikke koncentrer os om hvor mange point barca smider men om os selv. CL er en helt andet snak - der ryger vi ud på røv og albue.asp3200 post=147231 skrev: Efter kampen i går tror jeg ikke vi vinder la liga, ved godt det lyder usandsynligt men med det kamp program og barcelonas form i mente frygter jeg det værste. Vi har lige så svære modstandere som dem cirka, men med den træner vi har så ender det her galt.
Han tabte fuldstændig taktisk i går og spillerne burde hænge meget med mulen nu, det er slet ikke sikkert med den titel.
Chelsea kampen bliver ikke positiv heller.
Ancelotti burde aldrig have kommet tilbage. Flovt.
Når Barca vinder deres udskudte kamp er de 8 og et halvt point bag Real Madrid (da de er bedre indbyrdes).
Vi har Sevilla og Atletico på udebane samt nogle andre svære kampe på programmet.
Der er intet, der er afgjort med hele ni kampe tilbage.