Optakt: Chelsea - Real Madrid, CL-kvartfinale, 1. kamp
Eksperter og mange fans fokuserer alt for meget på, at vi skal have nogle nye cm'ere der kan kontrollere kampene. Men man kan altså spille fodbold på mange måder. Man behøver slet ikke have to-tre kontrollerende midtbanefolk.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Var der nogen der tipsede 1-3 :)Daniel post=147687 skrev: Guddommelig kamp. Det bliver næsten ikke mere helstøbt. Fuck de små negative nuancer. Den her indsats sad lige i skabet, og Ancelotti lavede nogle fine ting løbende ditto. Perfekt.
FED kamp!
- Brylle
- Gæst
-
Det håber jeg fandeme! Og det var så lidt ;-)Thomaskjensen post=147688 skrev:
Var der nogen der tipsede 1-3 :)Daniel post=147687 skrev: Guddommelig kamp. Det bliver næsten ikke mere helstøbt. Fuck de små negative nuancer. Den her indsats sad lige i skabet, og Ancelotti lavede nogle fine ting løbende ditto. Perfekt.
FED kamp!
longwind post=147632 skrev: Der må være noget ved at se Benzema, der får målmænd til at skide i bukserne. Donnarumma, Mendy, Karius...
Gav reserve keeperen i Bayern(Sven Ulreich?) ham ikke også en på et tidspunkt? :D det lidt spøjst!
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Prikkede du ikke 1-3?Daniel post=147692 skrev:
Det håber jeg fandeme! Og det var så lidt ;-)Thomaskjensen post=147688 skrev:
FED kamp!
F E D kamp, kan ikke vente til på fredag, har lyst til at give Benx 5, Coutios 4 og resten 3 :)
Synes personligt der er stor forskel på hvordan hver enkelt midtbane spiller gjorde det idag, og den svageste i det led kan kun være Kroos, ikke at han spillede helt ad helveds til, men Modric og Fede var på et andet niveau offensivt og Casemiro spillede en stor defensiv kamp i de først 70min.Kiwes post=147685 skrev: HVIS man skal finde noget negativt ved sejren...så er det at Kroos, Modric og Casemiro sikkert igen bliver rost til skyerne og får forlænget livet. Jeg synes ikke at de spillede en RIGTIG god kamp, men en fin kamp. Benzema og Valverde var klart vores bedste.
Donde está la biblioteca?
Modric spillede godt, casemiro spillede okay... kroos spillede og bevægede sig laaaangsomt. Som jeg ser det er det primært kroos der skal udskiftes med en løbestærk spiller, som både kan gå med frem i vores angreb, og nå med hjem at forsvare - gerne camavinga.Kiwes post=147685 skrev: HVIS man skal finde noget negativt ved sejren...så er det at Kroos, Modric og Casemiro sikkert igen bliver rost til skyerne og får forlænget livet. Jeg synes ikke at de spillede en RIGTIG god kamp, men en fin kamp. Benzema og Valverde var klart vores bedste.