Optakt: Chelsea - Real Madrid, CL-kvartfinale, 1. kamp

4 år 3 måneder siden #121 af Ramos4
Valverde viser igen og igen, hvor vigtigt fart er i det moderne spil.

Eksperter og mange fans fokuserer alt for meget på, at vi skal have nogle nye cm'ere der kan kontrollere kampene. Men man kan altså spille fodbold på mange måder. Man behøver slet ikke have to-tre kontrollerende midtbanefolk.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #122 af Daniel
​Guddommelig kamp. Det bliver næsten ikke mere helstøbt. Fuck de små negative nuancer. Den her indsats sad lige i skabet, og Ancelotti lavede nogle fine ting løbende ditto. Perfekt.
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo, madrid2000, Madrid1998, Fondo_Sur, Ramos4, longwind, DeLaRed

4 år 3 måneder siden #123 af Thomaskjensen

Daniel post=147687 skrev: ​Guddommelig kamp. Det bliver næsten ikke mere helstøbt. Fuck de små negative nuancer. Den her indsats sad lige i skabet, og Ancelotti lavede nogle fine ting løbende ditto. Perfekt.

​Var der nogen der tipsede 1-3 :) 

FED kamp!

4 år 3 måneder siden #124 af Real HWL
​Flot kamp, det havde jeg ikke i min vildeste fantasi ikke troede på. Men jeg syntes stadigvæk det er ærgerligt at vi overlader så meget initiativ til Chelsea i 2. halvleg.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
4 år 3 måneder siden #125 af Brylle
​Fantastisk fed kamp at se, og det var super godt sat op i dag. Denne gang var det os som drev gæk med Chelsea. Virkelig mange gode præstationer og næsten ingen sløje. Vigtigt bidrag fra Valverde

4 år 3 måneder siden #126 af Jaetinh
​Hvorfor er det så pisse fucking svært for de kommentatorer og eksperter (eksl. Preben) at indrømme at Benzema er den bedste i verden? "Han er verdensklasse", "han er én af de bedste i verden", "ifølge dem fra studiet er han en af de bedste i verden"

4 år 3 måneder siden #127 af Daniel

Thomaskjensen post=147688 skrev:

Daniel post=147687 skrev: ​Guddommelig kamp. Det bliver næsten ikke mere helstøbt. Fuck de små negative nuancer. Den her indsats sad lige i skabet, og Ancelotti lavede nogle fine ting løbende ditto. Perfekt.

FED kamp!

​Det håber jeg fandeme! Og det var så lidt ;-)

4 år 3 måneder siden #128 af Lars1991

longwind post=147632 skrev: Der må være noget ved at se Benzema, der får målmænd til at skide i bukserne. Donnarumma, Mendy, Karius...

Gav reserve keeperen i Bayern(Sven Ulreich?) ham ikke også en på et tidspunkt? :D det lidt spøjst!

4 år 3 måneder siden #129 af Thomaskjensen

Daniel post=147692 skrev:

Thomaskjensen post=147688 skrev:

FED kamp!

​Det håber jeg fandeme! Og det var så lidt ;-)

​Prikkede du ikke 1-3? 

F E D kamp, kan ikke vente til på fredag, har lyst til at give Benx 5, Coutios 4 og resten 3 :)

4 år 3 måneder siden #130 af DeLaRed

Kiwes post=147685 skrev: ​HVIS man skal finde noget negativt ved sejren...så er det at Kroos, Modric og Casemiro sikkert igen bliver rost til skyerne og får forlænget livet. Jeg synes ikke at de spillede en RIGTIG god kamp, men en fin kamp. Benzema og Valverde var klart vores bedste.

​Synes personligt der er stor forskel på hvordan hver enkelt midtbane spiller gjorde det idag, og den svageste i det led kan kun være Kroos, ikke at han spillede helt ad helveds til, men Modric og Fede var på et andet niveau offensivt og Casemiro spillede en stor defensiv kamp i de først 70min.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

4 år 3 måneder siden #131 af Dragam

Kiwes post=147685 skrev: ​HVIS man skal finde noget negativt ved sejren...så er det at Kroos, Modric og Casemiro sikkert igen bliver rost til skyerne og får forlænget livet. Jeg synes ikke at de spillede en RIGTIG god kamp, men en fin kamp. Benzema og Valverde var klart vores bedste.

​Modric spillede godt, casemiro spillede okay... kroos spillede og bevægede sig laaaangsomt. Som jeg ser det er det primært kroos der skal udskiftes med en løbestærk spiller, som både kan gå med frem i vores angreb, og nå med hjem at forsvare - gerne camavinga.

4 år 3 måneder siden #132 af Kiwes
​Forhåbentlig så Mbappe med idag :). Tchouaméni gjorde i hvert fald. as.com/futbol/2022/04/06/champions/16492...4=bm9ybWFs&m5=MjI%3D
Sidste redigering: 4 år 3 måneder siden ved Kiwes.

Leveret af Kunena Forum