Optakt: Chelsea - Real Madrid, CL-kvartfinale, 1. kamp

4 år 3 måneder siden #133 af Fondo_Sur
Benzema er i sin hidtil bedste form. 13 mål i de seneste syv kampe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #134 af Elto92
​Amen hvor har det været en vanvittig sæson indtil videre. Det har været en rutsjebane op og ned . 

Jeg havde aldrig turde gætte på det her resultat...

men helt ærligt. det har også været UMULIGT at regne dette Madrid hold ud. 

Så går vi fra den ene weekend og slår mbappe, neymar og messi ud af champions league, for derefter at falde fulstændig igennem mod barca, for derefter at tag til London, mod et af de bedste hold i verden og få dem til at ligne små irriteret børnehave klasse børn.
kæft de blev pillet fra hinanden. 

Taktisk vandt Carlo denne duel. han vælger dog at beholde kroos inde liiiiidt for længe efter min smag.
Kroos skal ud lidt før. 

Wauw, den kamp skal genses. Nogle der ligger inde med et link til kampen?

ej men altså.. Mendys showboating var også grineren. Vi spiller os ud af deres pres og masser af førstegangs afleveringer. Jeg var lige tilbage i 2016 for en stund 

4 år 3 måneder siden #135 af Kiwes

Elto92 post=147700 skrev: ​Amen hvor har det været en vanvittig sæson indtil videre. Det har været en rutsjebane op og ned . 

Jeg havde aldrig turde gætte på det her resultat...

men helt ærligt. det har også været UMULIGT at regne dette Madrid hold ud. 

Så går vi fra den ene weekend og slår mbappe, neymar og messi ud af champions league, for derefter at falde fulstændig igennem mod barca, for derefter at tag til London, mod et af de bedste hold i verden og få dem til at ligne små irriteret børnehave klasse børn.
kæft de blev pillet fra hinanden. 

Taktisk vandt Carlo denne duel. han vælger dog at beholde kroos inde liiiiidt for længe efter min smag.
Kroos skal ud lidt før. 

Wauw, den kamp skal genses. Nogle der ligger inde med et link til kampen?

ej men altså.. Mendys showboating var også grineren. Vi spiller os ud af deres pres og masser af førstegangs afleveringer. Jeg var lige tilbage i 2016 for en stund 

​https://footyfull.com/uefa-champions-league/

4 år 3 måneder siden #136 af Sebberg
​Jeg har været stor modstander af Ancelotti, men når der kan roses, skal der naturligvis også roses.

Det var en fantastisk kamp i går, og den var sat virkelig godt op fra trænerteamets side. De relativt stærke pres - ført an af Valverde - og de tunge kontrastød var alfafgørende.

Men for faktisk at forsvare min egen tidligere kritik så vil jeg sige, at de første 150 minutter mod PSG og gårsdagens kamp viser, hvor stor en indflydelse en træner kan have. Det viser, at vi rent faktisk med et par stærke tilføjelser til sommer har en trup, der utvivlsomt kan vinde det hele.

Er det med Ancelotti ved roret? Jeg stemmer stadig nej, for det hænder for ofte, at vi spiller under truppens niveau. Det gjorde vi ikke i går.

Og så må man bare lette hatten for især to spillere: Benzema og Valverde.

Benzema siger sig selv. Alene uden mål er han en verdensklassespiller, der er den utvivlsomt bedste 9'er til at falde ned i banen, strø om sig med afleveringer, læse spillet, sætte medspillere op og holde i bolden. At han så nu afgør kampe alene med hattricks gør, at han må være favorit til BDO.

Og Valverde altså. Jeg ser SÅ meget i ham, og han må simpelthen blive en legende i Real Madrid. Han er så unik en spiller, og i mine drømme er han om tre år en top 5 midtbanespiller i verdenen med 15+ mål hver sæson. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, Lars1991, Fondo_Sur, El Siete

4 år 3 måneder siden #137 af Petroleum

Sebberg post=147703 skrev: ​Jeg har været stor modstander af Ancelotti, men når der kan roses, skal der naturligvis også roses.

Det var en fantastisk kamp i går, og den var sat virkelig godt op fra trænerteamets side. De relativt stærke pres - ført an af Valverde - og de tunge kontrastød var alfafgørende.

Men for faktisk at forsvare min egen tidligere kritik så vil jeg sige, at de første 150 minutter mod PSG og gårsdagens kamp viser, hvor stor en indflydelse en træner kan have. Det viser, at vi rent faktisk med et par stærke tilføjelser til sommer har en trup, der utvivlsomt kan vinde det hele.

Er det med Ancelotti ved roret? Jeg stemmer stadig nej, for det hænder for ofte, at vi spiller under truppens niveau. Det gjorde vi ikke i går.

Og så må man bare lette hatten for især to spillere: Benzema og Valverde.

Benzema siger sig selv. Alene uden mål er han en verdensklassespiller, der er den utvivlsomt bedste 9'er til at falde ned i banen, strø om sig med afleveringer, læse spillet, sætte medspillere op og holde i bolden. At han så nu afgør kampe alene med hattricks gør, at han må være favorit til BDO.

Og Valverde altså. Jeg ser SÅ meget i ham, og han må simpelthen blive en legende i Real Madrid. Han er så unik en spiller, og i mine drømme er han om tre år en top 5 midtbanespiller i verdenen med 15+ mål hver sæson. 

​Jeg synes at der skal tilføjes to spillere til den sætning: Modric og Courtois. Modric med det dirigerende spil og store løbepensum (36 år). Courtois... Kæft en redning i hjørnet han diskede op med i går. Ligesom mod Celta. 

Men når det er sagt, Benzema og Modric er begge fodboldmæssigt gamle. Der er max to år på topniveau tilbage i begge. Modric behøver vi ikke købe en erstatning for til sommer, det har vi allerede i Valverde eller Cama. Men Benz SKAL vi erstatte, når der byder sig en mulighed. Om det er den kommende sommer eller året efter gør ikke så meget. Men det skal snart ske. Mon ikke at Haaland er den bedst mulighed vi finder de næste to år? 

4 år 3 måneder siden #138 af El Siete
Valverde har mere end fortjent en startplads på højrekanten (eller centralt), han har været magisk på det seneste, men man ved næsten bare det bliver Asensio i næste kamp. Ærgerligt. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

4 år 3 måneder siden #139 af DarioGomez
Årh at læse indlæggene fra side et og to i tråden her ... :-D

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin

4 år 3 måneder siden #140 af Dios
​Wow Benzema wow. 2 ting der ærger mig helt ekstremt. Vi fik Hazard 10 år for sent og Benzema blev alt for sent i sin karriere anerkendt som en af de bedste i verden. 

Den mand bliver ved med at udøve magi, og noget der går mig rigtig meget på det er, at fodbold fans siger Benzema i øjeblikket er verdens bedste 9'er. Man kan altid argumentere for hvad der er vigtigst af kriterier, men hvis ikke Benzema får Balon d'or uanset hvordan udfaldene bliver i Chl fra nu af, så vil det være tyveri på højlys dag. Det er kun Ronaldo og Messi som har præsteret det samme som det Benzema viser i denne sæson. Det handler ikke om mål, men om at tage sit hold på ryggen og trække den op af bjerget. 
Benzema gør det ikke alene, men det gjorde Ronaldo og Messi heller ikke. 
I mine øjne er Benzema med afstand den bedste angriber i Real Madrid's historie og rigtig rigtig tæt på at blive den bedste angriber i historien i min bog. Det er lidt ligesom med El Fenomeno. Han spillede med et knæ, men var alligevel alle overlegene. Benzema spiller 3 forskellige roller og er alligevel overlegen.

Vi får at se Benzema blive kåret til verdens bedste spiller til Oktober. 

Til kampen igår, så synes jeg Valverde slår fast, at han fortjener en plads på den midtbane. Kroos og Modric kan det ikke længere. Ingen af dem er stabile eller gode nok til at "hæmme" holdet længere. Der skal findes plads til Valverde og jeg er egentlig ligeglad med om det Modric eller Kroos der ikke spiller. Ingen af dem spillede godt igår. De gjorde det udmærket, men det er bare ikke godt nok. 
Jeg håber godt nok der er en fodboldsagkyndig omkring Perez i øjeblikket, som er klar på at give ham et par flade, hvis han nævner Haaland. For det er jo tydeligt og se, at det er den eneste plads samt på målmandsposten, hvor vi ikke har brug for en ændring i start 11'eren. Mendy sejler jo fuldstændig og jeg ved ikke om de 14kg muskelmasse han tabte på venstre baglår er årsag til hans niveau, men det han har præsteret i denne sæson er på grænsen til det pinlige. Væk med ham! Han kunne forsvares, da han var et monster defensivt, men nu får han jo Marcelo til at ligne en verdensklasse defensiv back.

​Fremragende udgangspunkt, men godt nok 2 hold som ikke viser storhedstid.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 4 år 3 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

4 år 3 måneder siden #141 af Fondo_Sur
Man ved bare, at det bliver en sejr, når Martin Jørgensen melder Real Madrid ude. Den mand har ramt forkert med Real Madrid siden 2014. Mon ikke at han er glad for de blå-røde fra det spanske kongeriges østkyst.

4 år 3 måneder siden #142 af Lars1991

Fondo_Sur post=147710 skrev: Man ved bare, at det bliver en sejr, når Martin Jørgensen melder Real Madrid ude. Den mand har ramt forkert med Real Madrid siden 2014. Mon ikke at han er glad for de blå-røde fra det spanske kongeriges østkyst.

Manden har aldrig set en La Liga-kamp, det meget tydeligt :D

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 3 måneder siden #143 af 9eren
Prøv at tænk på hvis Carlo får Mbappe, håland Kounde, Thouameni og Castilla spillere. Det bliver jo titler på titler

4 år 3 måneder siden #144 af Ramos4

9eren post=147713 skrev: Prøv at tænk på hvis Carlo får Mbappe, håland Kounde, Thouameni og Castilla spillere. Det bliver jo titler på titler

​Godt, så feeder jeg troll'en.

Hvorfor i alverden skulle Carlo bruge Tchouaméni og Castilla-spillerne du taler om? Han giver kun allernådigst tid til Valverde, fordi det er strengt nødvendigt. Camavinga, Miguel, Blanco, Arriba osv osv. får ingen spilletid.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

Leveret af Kunena Forum