Optakt: Real Madrid – Chelsea, Champions League, 2. kamp

2 år 7 måneder siden #169 af Vinícius
Over 2 kampe var det meget lige, men i ekstratiden var vi bedst og det gjorde jo udfaldet. Virkelig godt kæmpet i dag. Vi går fortjent videre, men det ville også have været fortjent, hvis Chelsea gik videre.

Kampen viser, at Camavinga er klar til at tage over, og igen viser det, at KCM på midten er død, især når det går stærkt. Camavinga har overbevist mig. Jeg synes, at det er Kroos, der må lade pladsen.

Det er også virkelig fantastisk af Carvajal i midterforsvaret. Og igen er Modric og Valverde fantastisk på midtbanen fra start til slut.

Det er vanvittigt, at vi forsvarer så mange hjørnespark, når vi mangler så meget hovedstødsstyrke.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #170 af Bismo

Cristiano7 post=147987 skrev: Camavinga skal starte ind i semifinalen og ikke Kroos.

​Jep. Men vi ved jo at det ikke kommer til at ske... :D 

En af de mest spændende kampe jeg har set længe. Måske lidt for spændende i forhold til at vi var oppe med to mål. But Ancelotti gonna Ancelotti. 

2 år 7 måneder siden #171 af madrid2000
Mendy er en klovn. Jeg viste hans klovneri af ligegyldige driblinger vil koste os en dag. I dag blev vi heldigvis reddet af Var, men jeg vil ikke se ham drible på vores banehalvdel. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

2 år 7 måneder siden #172 af longwind

Kiwes post=147990 skrev: ​Kroos kan brokke sig alt det han vil (gjorde han da han blev hevet ud). Det er slut nu med ham. NU STOPPER DET ALTSÅ!

​Tror han brokkede sig over sin egen indsats. Han gav da hånd til Ancelotti på vej ud.

2 år 7 måneder siden #173 af JesperThomsen
​ikke fedt at se Benz humpe sådan rundt, bare han er klar til kampen mod Sevilla. 

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 7 måneder siden #174 af Brylle

madrid2000 post=147999 skrev: Mendy er en klovn. Jeg viste hans klovneri af ligegyldige driblinger vil koste os en dag. I dag blev vi heldigvis reddet af Var, men jeg vil ikke se ham drible på vores banehalvdel. 

​Det er en meget lille ting, men jeg tror ikke at Mendy havde givet Modric bolden da han sender den ind til Rodrygo. Han havde sikkert brugt 3-4 touches og spillet den tilbage. Men at Marcelo ser Modrics bevægelse så hurtigt og tør spille den fremad, er fremragende.

2 år 7 måneder siden #175 af Kiwes

longwind post=148000 skrev:

Kiwes post=147990 skrev: ​Kroos kan brokke sig alt det han vil (gjorde han da han blev hevet ud). Det er slut nu med ham. NU STOPPER DET ALTSÅ!

​Tror han brokkede sig over sin egen indsats. Han gav da hånd til Ancelotti på vej ud.

​For mig var det helt tydeligt at der blrev sagt noget alla "Jeg skal fandme ik ud!".

2 år 7 måneder siden #176 af elle44

JesperThomsen post=148001 skrev: ​ikke fedt at se Benz humpe sådan rundt, bare han er klar til kampen mod Sevilla. 

​jeg frygter de er helt flade mod Sevilla. Vanvids kamp af Vinicius og Valverde rent fitnessmæssigt.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

2 år 7 måneder siden #177 af Ramos4
Selv med et nederlag til Sevilla er vi stort foran. Jeg vil hellere hvile lidt folk i weekenden, end at køre folk flade.

Hyg jer med Dragam og de andre spader.

2 år 7 måneder siden #178 af Realmadrid94
​Jeg synes oprigtigt det her er det dårligste RM hold det seneste årti. At de når til CHL semifinalen og fører La Liga fatter jeg intet af. :-)

Der skal ske noget til sommer - og jeg har intet imod man tager en lorte sæson for at bygge helt forfra. Man mangler reelt en HB, CB, CM og angriber (som kan supplere Benzema) som kan være i start-11 eller tæt på. Det ser helt forfærdeligt ud med spillet. Ud til Vini eller frem til Benz og håb på noget. Det ligner lidt dengang Robben spillede i klubben :-(

2 år 7 måneder siden #179 af Kiwes

Ramos4 post=148007 skrev: Selv med et nederlag til Sevilla er vi stort foran. Jeg vil hellere hvile lidt folk i weekenden, end at køre folk flade.

​Vi har heldigvis 5 dage. Den må stå på en hviledag i morgen og meget, meget let træning i løbet af ugen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

2 år 7 måneder siden #180 af Ramos4
Til det positive: Valverde har et flot løbepensum. Modric er genial. Benzema er genial.

Hvordan Vinicius finder Benzemas hoved på hvert indlæg lige pt. er utrolig flot.

Mbappe, Camavinga ind for Kroos og så et par nye backer, så er vi godt kørende. Vi MÅ finde penge til backerne. Så må Tchouaméni vente og vi må prøve Blanco.

Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, madrid2000, El Siete

Leveret af Kunena Forum