Optakt: Real Madrid – Chelsea, Champions League, 2. kamp
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Vi skal have indført 6-7 nye spiller til dette hold. Ikke nødvendigvis alle til start 11, men bænken trænger også til fornyelse. Det er jo skandaløst, at vi ikke har en CB på bænken i dag.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvis valget er mellem at Mbappe spiller på bekostning af vini eller Benz, så er der ingen tvivl om hvad valget er. Jeg rater ærligt ikke vini særlig højt - han er hurtig (dog ikke nær så hurtig som mbappe), ok til at drible (uden overhovedet at være en ny neymar, robinho... nævn selv en god dribler)... men i bedstefald middelmådig i sin placering, og blik for spillet, og beslutninger.Ramos4 post=148018 skrev:
Vini, Valverde og Camavinga bør også være fredede.Dragam post=148017 skrev:
HB, VB, HK, AN... men reelt set er det kun Tibu, Militao, Modric og Benz som er fredet i min bog - alle andre er til forhandling.Realmadrid94 post=148008 skrev: Jeg synes oprigtigt det her er det dårligste RM hold det seneste årti. At de når til CHL semifinalen og fører La Liga fatter jeg intet af. :-)
Der skal ske noget til sommer - og jeg har intet imod man tager en lorte sæson for at bygge helt forfra. Man mangler reelt en HB, CB, CM og angriber (som kan supplere Benzema) som kan være i start-11 eller tæt på. Det ser helt forfærdeligt ud med spillet. Ud til Vini eller frem til Benz og håb på noget. Det ligner lidt dengang Robben spillede i klubben :-(
Valverde har en kæmpe motor, og kan løbe solen sort - det er det positive jeg kan sige om ham.
Camavinga ser jeg et stort lys i, og ser meget gerne at han spiller fast ved siden af Modric fremadrettet ! Men han er kun 19, og ikke uundværlig... endnu !
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Dani var en fucking chef i går!longwind post=147985 skrev: Vi kan alle blive enige om, at Carvajal ikke har niveauet længere. Men hold kæft hvor kan han levere som et mandfolk når det gælder.
Fedt at se en god præstation fra Marcelo også.
Det var ikke hele tiden super kønt, og han lavede også sine fejl, men den måde han overtog tøjlerne på i det centrale forsvar, da Nacho gik ud.... BARE WOOOOOW. Han bløder for helvede hvidt den mand, og det var smukt at se på en dag, hvor mange andre spillere faldt igennem. Han var vores klart bedste mand i bagkæden i går.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Men seriøst, du har ret, Dani var fremragende centralt, det kan dog ikke fjerne billedet af, at vi skal have gjort noget ved det centerforsvar.
Nacho er et fremragende fjerdevalg - men holder ikke længere niveau som førstereserve, der må og skal vi gøre noget!
AC? Rüdiger? Pau Torres? Og så eventuelt flytte Alaba ud på backen og gøre Mendy til backup? Marcelo er jo væk til sommer.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Alaba - De Ligt - Militao - HakimiDarioGomez post=148043 skrev: Man han er jo også historiens bedste højre back, ik' Daniel? :-D
Men seriøst, du har ret, Dani var fremragende centralt, det kan dog ikke fjerne billedet af, at vi skal have gjort noget ved det centerforsvar.
Nacho er et fremragende fjerdevalg - men holder ikke længere niveau som førstereserve, der må og skal vi gøre noget!
AC? Rüdiger? Pau Torres? Og så eventuelt flytte Alaba ud på backen og gøre Mendy til backup? Marcelo er jo væk til sommer.
Så er den i vinkel.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Jeg er langt mere på Pau Torres eller Koundé.
Desuden er der noget med hollændere i Spanien ;)
Herudover - og noget helt andet.
Hvis vi skal af med Carlo - kan vi så please hente Emery?! Han er fantastisk!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Desuden - så synes jeg Marcelo for første gang i længere tid spillede en rigtig fin kamp og endda med en rigtig lederattitude. Han er også 3. mand på Modric lækre assist :-)
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Fy for satan en løbekapacitet og krigermentalitet. Jeg elsker ham og har simpelthen så store forventninger til hans fremtid i klubben.