Optakt: Real Madrid – Chelsea, Champions League, 2. kamp

1 år 11 måneder siden #181 af Kiwes

Kiwes post=148005 skrev:

longwind post=148000 skrev:

Kiwes post=147990 skrev: ​Kroos kan brokke sig alt det han vil (gjorde han da han blev hevet ud). Det er slut nu med ham. NU STOPPER DET ALTSÅ!

​Tror han brokkede sig over sin egen indsats. Han gav da hånd til Ancelotti på vej ud.

​For mig var det helt tydeligt at der blrev sagt noget alla "Jeg skal fandme ik ud!".

​Marca er enig: www.marca.com/futbol/real-madrid/2022/04...2704e38328b45e2.html
Følgende bruger(e) sagde tak: Elto92, Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #182 af Vinícius
Chelseas første mål: Tilfældighed(som Modric siger i interview), at hans lår sender den videre til Mason Mount
Chelseas andet mål: Rudiger scorer fordi han dækkes op af Modric på hjørne! Vi mangler simpelthen hovedstødsstyrke, hvis det er sådan, vi dækker op! I øvrigt var der angiveligt ikke engang hjørne.
Chelseas anullerede mål: Latterligt, men sådan er reglerne!
Chelseas tredje mål: Werner får hele vores hold til at sætte sig på røven. Tænk sig, hvis Casemiro var blevet på benene, som en god forsvarsspiller ville gøre?
RM første mål: Genialitet fra Modric
RM andet mål: Cama presser højt, Vini lægger den ind, Rudiger laver en Gerrard, Benz scorer. Genialt! Chelsea har fået en ny ejer - Big Benz!

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 1 år 11 måneder siden ved Vinícius.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #183 af Ramos4
Kroos har en vindermentalitet, ellers var han ikke nået hertil. Det har alle spillerne. Selvfølgelig er han skuffet over at skulle ud, når det virkelig gælder. Det ændrer ikke på, at han var skidt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #184 af Fondo_Sur
120 minutos en el Bernabéu son molto longo!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #185 af El Siete
​Mendy laver fejl i forsvaret, men Casemiro der ligger sig ned og bare glider forbi Werner ved tredje mål, var virkelig også uendeligt ringe forsvarsspil. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #186 af Ramos4

El Siete post=148015 skrev: ​Mendy laver fejl i forsvaret, men Casemiro der ligger sig ned og bare glider forbi Werner ved tredje mål, var virkelig også uendeligt ringe forsvarsspil. 

​Enig. Casemiro er ikke god nok mere. Også alt for langsom i tanke og handling med bolden på fødderne.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #187 af Dragam

Realmadrid94 post=148008 skrev: ​Jeg synes oprigtigt det her er det dårligste RM hold det seneste årti. At de når til CHL semifinalen og fører La Liga fatter jeg intet af. :-)

Der skal ske noget til sommer - og jeg har intet imod man tager en lorte sæson for at bygge helt forfra. Man mangler reelt en HB, CB, CM og angriber (som kan supplere Benzema) som kan være i start-11 eller tæt på. Det ser helt forfærdeligt ud med spillet. Ud til Vini eller frem til Benz og håb på noget. Det ligner lidt dengang Robben spillede i klubben :-(

​HB, VB, HK, AN... men reelt set er det kun Tibu, Militao, Modric og Benz som er fredet i min bog - alle andre er til forhandling.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #188 af Ramos4

Dragam post=148017 skrev:

Realmadrid94 post=148008 skrev: ​Jeg synes oprigtigt det her er det dårligste RM hold det seneste årti. At de når til CHL semifinalen og fører La Liga fatter jeg intet af. :-)

Der skal ske noget til sommer - og jeg har intet imod man tager en lorte sæson for at bygge helt forfra. Man mangler reelt en HB, CB, CM og angriber (som kan supplere Benzema) som kan være i start-11 eller tæt på. Det ser helt forfærdeligt ud med spillet. Ud til Vini eller frem til Benz og håb på noget. Det ligner lidt dengang Robben spillede i klubben :-(

​HB, VB, HK, AN... men reelt set er det kun Tibu, Militao, Modric og Benz som er fredet i min bog - alle andre er til forhandling.

​Vini, Valverde og Camavinga bør også være fredede.
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin, Madrid1998

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #189 af DeLaRed
Er pænt uenig i kritikken af Casemiro idag, omend han laver en fejl ved Weener målet, så er han med til at afværge ufatteligt mange farlige situationer med en stærk defensiv indsats, vi kan ikke forvente at Casemiro skal stå for vores offensiv bare fordi Kroos har lignet en Celta Vigo bænk spiller siden nytår, brasilianeren skal spille til sin Force hvilket altid har været defensiven og her spiller han en vigtig rolle idag!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #190 af Kiwes

Ramos4 post=148018 skrev:

Dragam post=148017 skrev:

Realmadrid94 post=148008 skrev: ​Jeg synes oprigtigt det her er det dårligste RM hold det seneste årti. At de når til CHL semifinalen og fører La Liga fatter jeg intet af. :-)

Der skal ske noget til sommer - og jeg har intet imod man tager en lorte sæson for at bygge helt forfra. Man mangler reelt en HB, CB, CM og angriber (som kan supplere Benzema) som kan være i start-11 eller tæt på. Det ser helt forfærdeligt ud med spillet. Ud til Vini eller frem til Benz og håb på noget. Det ligner lidt dengang Robben spillede i klubben :-(

​HB, VB, HK, AN... men reelt set er det kun Tibu, Militao, Modric og Benz som er fredet i min bog - alle andre er til forhandling.

​Vini, Valverde og Camavinga bør også være fredede.

​Vi kan self ikke købe et nyt hold...men..Mbappe og nogle nye backs der kan begge veje vil være nok for mig. Så vil vi automatisk få mere bidrag til offensiven.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #191 af Kiwes

DeLaRed post=148020 skrev: Er pænt uenig i kritikken af Casemiro idag, omend han laver en fejl ved Weener målet, så er han med til at afværge ufatteligt mange farlige situationer med en stærk defensiv indsats, vi kan ikke forvente at Casemiro skal stå for vores offensiv bare fordi Kroos har lignet en Celta Vigo bænk spiller siden nytår, brasilianeren skal spille til sin Force hvilket altid har været defensiven og her spiller han en vigtig rolle idag!

​Enig. For mig var Casemiro ikke problemet i dag. Det var Kroos som simpelthen ikke fylder nok. Han varmer bare bolden og det er det.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #192 af Elto92
Puha......

Nøj hvor var det egentlig forfærdeligt at kigge på.... som en anden bruger skriver så var det ren tortur...

Igen igen viser Cama og Valverde konstellationen er vigtig for vores hold.

Jeg synes Casemiro og Kroos bør lade livet.
Jeg kan ikke holde ud at se det mere.

Carlos stædighed bliver desværre vores Exit. jeg frygter han ikke genser kampene og starter med kroos inde igen.

Der er kampe til kroos hvor han er perfekt, og de her champions league kampe er ikke en af dem

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce