Truppen mod Osasuna, LaLiga, 33. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Har sjældent set en mere færdig spillerKiwes post=148534 skrev: At Isco ikke spiller bolden der.....
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Donde está la biblioteca?
Han dømmer jo aldrig nr. 3 medmindre nogen dør i feltet.DeLaRed post=148537 skrev: Ikke straffe der???
Synes jeg heller ikke der var... var et meget lille puf, og Rodrygo er jo bare ikke så stor, og falder derfor naturligt forholdsvist let ved sådan noget, uden at der nødvendigvis er straffe. Men er ærgeligt han ikke nåede at afslutte.DeLaRed post=148537 skrev: Ikke straffe der???
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Du har ret, han er en pestilens at høre på hahaRamos4 post=148529 skrev:
Jeg ligger heller ikke søvnløs over det, men når han begynder at direkte lyve om dommerkendelser, så får jeg sgu lidt lange løg...mohbar post=148526 skrev:
Det er heeelt ok. Kan sagtens leve med at Junker hader MadridRamos4 post=148521 skrev:
Junker er en ynkelig lille mand. Man skulle tro han havde spillet i Barcelona. Meeen det blev det vist aldrig rigtigt til. Det var mere noget med røven af den hollandske liga.Lars1991 post=148517 skrev: Hvordan en fodbold-kyndig kan se nr 2 straffe og så blive ved med at sige det er tyndt. Ja det mig en gåde!
Benzema er jo god på straffe. Nu har han brændt 3 på kort tid, men før det havde han jo nærmest ikke brændt i en evighed. Men selvfølgelig ikke godt nok i dag.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024