Truppen mod Osasuna, LaLiga, 33. spillerunde
Bolden til Lucas lå faktisk rigtig dårligt, men heldigvis scorede han på den alligevel...Ramos4 post=148548 skrev:
Og assists ;) Ret mange endda.Dragam post=148547 skrev: Vini har fart og... fart...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Den kan jo ikke ligge andre steder.. Ligges den mellem forsvaret og målmanden er der ingen modtager. Den ligger perfekt.Dragam post=148558 skrev:
Bolden til Lucas lå faktisk rigtig dårligt, men heldigvis scorede han på den alligevel...Ramos4 post=148548 skrev:
Og assists ;) Ret mange endda.Dragam post=148547 skrev: Vini har fart og... fart...
Skulle du ikke hellere bekymrer dig om barca - de er jo så farlige....henrikcomn post=148557 skrev:
Hentyder du til dig selv og dine kommentarer?Kiwes post=148554 skrev: Hvordan kan man være så dårlig og god samtidig :s
Puha.Dragam post=148558 skrev:
Hvad med de to gange mod Chelsea, hvor han smækker den ind i hovedet på Benz?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Jeg tror lige du skal se den igen... den ligger ret fucking dårligt - den skulle have været spillet ind i Lucas løb, ikke bag ham... og ja, der var fint plads til at den kunne være spillet i hans løb, uden at målmanden kunne komme ud til den...henrikcomn post=148559 skrev:
Den kan jo ikke ligge andre steder.. Ligges den mellem forsvaret og målmanden er der ingen modtager. Den ligger perfekt.Dragam post=148558 skrev:
De lå godt, det gjorde de... men det gør de fleste bolde fra ham ikke... så jeg ser det ærligt talt mere som en tilfældighed, at de 2 lå godt. Det samme med hans driblinger, som oftest er ret dårlige, hvor hans fart redder ham. Hvorimod sådan en som Rodrygo har en væsentligt bedre teknik.Ramos4 post=148562 skrev:
Puha.Dragam post=148558 skrev:
Hvad med de to gange mod Chelsea, hvor han smækker den ind i hovedet på Benz?
Skiftede til la Liga tv (på trods af at jeg fatter nul spansk).elle44 post=148542 skrev: Junker hold nu op hahaha, er det det her i har lagt ører til??? Jeg har set stort set alle kampe med engelske kommentatorer, det er først nu jeg hører hvor galt det står til. Skræmmende niveau.
Dragam post=148563 skrev:
Jeg tror lige du skal se den igen... den ligger ret fucking dårligt - den skulle have været spillet ind i Lucas løb, ikke bag ham... og ja, der var fint plads til at den kunne være spillet i hans løb, uden at målmanden kunne komme ud til den...henrikcomn post=148559 skrev:
Den ligger godt nok til Lucas kan sparke den ind. Godt overblik af Vinicius!
18 assists der alle sammen har ligget af helvede til.elle44 post=148567 skrev: Forstår ikke den her hetz på Vinicius. Det var assists nr. 18 var det ikke? Og 17 mål som burde have været 18. Dårligt blik for medspillere? Lad mig minde jer om at han havde 3. Sidste fod på to mål i weekenden mod Sevilla, begge med hælen.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Han har en vild fart, og er virkelig eksplosiv, driblestærk, og så har han bare x-factor. Der sker bare noget med ham på banen. Hvis han kunne få et spark som Mbappe, så har vi stortset 2 mbappés. Jeg synes endda Vini er lidt mere teknisk og bedre i de små rum, hvor Mbappe godt kan se en lille bitte smule klodset ud. Mbappe har dog en vild kynisme og sparketeknik, og det vægter i sidste ende tungere, meget tungere.