Truppen mod Osasuna, LaLiga, 33. spillerunde

5 måneder 1 uge siden #145 af Dragam

Ramos4 post=148548 skrev:

Dragam post=148547 skrev: Vini har fart og... fart...

​Og assists ;) Ret mange endda.

​Bolden til Lucas lå faktisk rigtig dårligt, men heldigvis scorede han på den alligevel...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #146 af henrikcomn

Dragam post=148558 skrev:

​Bolden til Lucas lå faktisk rigtig dårligt, men heldigvis scorede han på den alligevel...

​Den kan jo ikke ligge andre steder.. Ligges den mellem forsvaret og målmanden er der ingen modtager. Den ligger perfekt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, DeLaRed

5 måneder 1 uge siden #147 af Kiwes

henrikcomn post=148557 skrev:

Kiwes post=148554 skrev: ​Hvordan kan man være så dårlig og god samtidig :s

​Hentyder du til dig selv og dine kommentarer?

​Skulle du ikke hellere bekymrer dig om barca - de er jo så farlige....

5 måneder 1 uge siden #148 af Realex
Af en spiller som Lucas Vazquez der gennem årene har fået masser af høvl, så skal han altså have ros for at sparke boldene ind når han får chancen. Han er ganske træfsikker og en god afslutter, og så har han altså scoret en del mål gennem tiden, som man let glemmer.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Fondo_Sur, JesperThomsen, Dragam, longwind

5 måneder 1 uge siden #149 af Ramos4

​Puha.

Hvad med de to gange mod Chelsea, hvor han smækker den ind i hovedet på Benz? 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Fondo_Sur

5 måneder 1 uge siden #150 af Dragam

henrikcomn post=148559 skrev:

​Den kan jo ikke ligge andre steder.. Ligges den mellem forsvaret og målmanden er der ingen modtager. Den ligger perfekt.

​Jeg tror lige du skal se den igen... den ligger ret fucking dårligt - den skulle have været spillet ind i Lucas løb, ikke bag ham... og ja, der var fint plads til at den kunne være spillet i hans løb, uden at målmanden kunne komme ud til den...

5 måneder 1 uge siden #151 af Dragam

Ramos4 post=148562 skrev:

​Puha.

Hvad med de to gange mod Chelsea, hvor han smækker den ind i hovedet på Benz? 

​De lå godt, det gjorde de... men det gør de fleste bolde fra ham ikke... så jeg ser det ærligt talt mere som en tilfældighed, at de 2 lå godt. Det samme med hans driblinger, som oftest er ret dårlige, hvor hans fart redder ham. Hvorimod sådan en som Rodrygo har en væsentligt bedre teknik.
Sidste redigering: 5 måneder 1 uge siden ved Dragam.

5 måneder 1 uge siden #152 af Bismo

elle44 post=148542 skrev: Junker hold nu op hahaha, er det det her i har lagt ører til??? Jeg har set stort set alle kampe med engelske kommentatorer, det er først nu jeg hører hvor galt det står til. Skræmmende niveau.

​Skiftede til la Liga tv (på trods af at jeg fatter nul spansk). 

5 måneder 1 uge siden #153 af Real HWL

Dragam post=148563 skrev:

henrikcomn post=148559 skrev:

​Jeg tror lige du skal se den igen... den ligger ret fucking dårligt - den skulle have været spillet ind i Lucas løb, ikke bag ham... og ja, der var fint plads til at den kunne være spillet i hans løb, uden at målmanden kunne komme ud til den...

Den ligger godt nok til Lucas kan sparke den ind. Godt overblik af Vinicius!

5 måneder 1 uge siden #154 af elle44
Forstår ikke den her hetz på Vinicius. Det var assists nr. 18 var det ikke? Og 17 mål som burde have været 18. Dårligt blik for medspillere? Lad mig minde jer om at han havde 3. Sidste fod på to mål i weekenden mod Sevilla, begge med hælen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Real HWL, Brylle, Madrid1998, mohbar, El Siete, Nada mas, JesperThomsen, Kialpe, Madridista02 og 3 flere

5 måneder 1 uge siden #155 af Ramos4

elle44 post=148567 skrev: Forstår ikke den her hetz på Vinicius. Det var assists nr. 18 var det ikke? Og 17 mål som burde have været 18. Dårligt blik for medspillere? Lad mig minde jer om at han havde 3. Sidste fod på to mål i weekenden mod Sevilla, begge med hælen.

​18 assists der alle sammen har ligget af helvede til. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Madrid1998, elle44, mohbar, JesperThomsen, Kialpe, Madridista02, longwind

5 måneder 1 uge siden #156 af Madrid1998
Sludder. Der var ikke noget tilfældigt over den assist, og hellere ikke de 2 til Benzema. Man må bare erkende, at Vini har udviklet sig en helvedes masse, hvor hans afslutninger stadig mangler lidt, omend han også har forbedret sig en del der.

Han har en vild fart, og er virkelig eksplosiv, driblestærk, og så har han bare x-factor. Der sker bare noget med ham på banen. Hvis han kunne få et spark som Mbappe, så har vi stortset 2 mbappés. Jeg synes endda Vini er lidt mere teknisk og bedre i de små rum, hvor Mbappe godt kan se en lille bitte smule klodset ud. Mbappe har dog en vild kynisme og sparketeknik, og det vægter i sidste ende tungere, meget tungere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kialpe, Elto92, Ramos4

Leveret af Kunena Forum