Truppen mod Osasuna, LaLiga, 33. spillerunde

4 år 3 måneder siden #157 af Real HWL

elle44 post=148567 skrev: Forstår ikke den her hetz på Vinicius. Det var assists nr. 18 var det ikke? Og 17 mål som burde have været 18. Dårligt blik for medspillere? Lad mig minde jer om at han havde 3. Sidste fod på to mål i weekenden mod Sevilla, begge med hælen.

Der er bare nogen bruger der syntes han har været dårlig fra dag et af, og den holdning ændre man ikke på. Man skulle jo nødig tabe ansigt…

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #158 af DeLaRed

Realex post=148561 skrev: Af en spiller som Lucas Vazquez der gennem årene har fået masser af høvl, så skal han altså have ros for at sparke boldene ind når han får chancen. Han er ganske træfsikker og en god afslutter, og så har han altså scoret en del mål gennem tiden, som man let glemmer.

​Han skal have ros for at sparke boldene ind, men det er umuligt at glemme hvor mange maal han har kostet i den anden ende (det er de seneste seasoner et minus regnskab), og i hvor mange kampe han har vaeret en haemsko for Madrid's offensive spil (som f.eks i dagens kamp), saa overordnet set er det imo helt fair at han faar hoevl...men paa scorings fronten skal han naturligvis have klapsalver.

Donde está la biblioteca?

4 år 3 måneder siden #159 af Dragam
Faktum er at hvis man kigger på nærmest alt hvad han laver på banen, så er det meste af det dårligt udført, med enkelte undtagelser, og hvor hans fart typisk redder ham. Men jeg er helt enig med kommentatorne i de sidste mange kampe Real har spillet - udover et par enkelte højdepunkter i hver kamp, så spiller Vini oftest dårligt.

Det ironiske er, at Bale havde lignende stats i de første 5 sæsoner han var i klubben, som Vini har i den her sæson, og ham hatede i alle på fra dag 1.

4 år 3 måneder siden #160 af DeLaRed

elle44 post=148567 skrev: Forstår ikke den her hetz på Vinicius. Det var assists nr. 18 var det ikke? Og 17 mål som burde have været 18. Dårligt blik for medspillere? Lad mig minde jer om at han havde 3. Sidste fod på to mål i weekenden mod Sevilla, begge med hælen.

​Og saa vidt jeg ved saa er det faktisk 9 maal han har haft 3. sidste fod paa i denne season, saa lig dem oveni hans G/A, saa er det vist kun Haaland og Mbappe i samme alders gruppe der naar hans tal!

Donde está la biblioteca?

4 år 3 måneder siden #161 af Madrid1998

Dragam post=148572 skrev: Faktum er at hvis man kigger på nærmest alt hvad han laver på banen, så er det meste af det dårligt udført, med enkelte undtagelser, og hvor hans fart typisk redder ham. Men jeg er helt enig med kommentatorne i de sidste mange kampe Real har spillet - udover et par enkelte højdepunkter i hver kamp, så spiller Vini oftest dårligt.

Det ironiske er, at Bale havde lignende stats i de første 5 sæsoner han var i klubben, som Vini har i den her sæson, og ham hatede i alle på fra dag 1.

​Ingen hatede på Bale fra dag 1. Alle (Næsten) hatede på Bale fra 2017/2018

4 år 3 måneder siden #162 af Dragam

Madrid1998 post=14856 skrev: Han har en vild fart, og er virkelig eksplosiv

Er han evt også hurtig ????

4 år 3 måneder siden #163 af Dragam

Madrid1998 post=148574 skrev:

Dragam post=148572 skrev: Faktum er at hvis man kigger på nærmest alt hvad han laver på banen, så er det meste af det dårligt udført, med enkelte undtagelser, og hvor hans fart typisk redder ham. Men jeg er helt enig med kommentatorne i de sidste mange kampe Real har spillet - udover et par enkelte højdepunkter i hver kamp, så spiller Vini oftest dårligt.

​Og det er så løgn - det er der mange der gjorde. Eksempelvis Dios var big time hater fra dag 1 af. Men det er du nok ikke helt gammel nok til at kunne "huske".

4 år 3 måneder siden #164 af Madrid1998
Vini havde et formdyk her i foråret, hvilket sker for alle de gode spillere rundt i verden. Synes du også han spillede forfærdeligt i efteråret, foruden nogle få højdepunkter? Han er trods alt stadig ung, og spiller på et hold med nul rotation. Selvfølgelig vil han svinge fra tid til anden. Overall set så har Vini altså været fantastisk i år. Top 10-20 spiller i verden imo.

4 år 3 måneder siden #165 af Madrid1998

Dragam post=148576 skrev:

​Og det er så løgn - det er der mange der gjorde. Eksempelvis Dios var big time hater fra dag 1 af. Men det er du nok ikke helt gammel nok til at kunne "huske".

Jeg er 23, ikke 13. Så jo jeg "husker"​. Dios mente Bale ikke passede ind i Real, på baggrund af hans type (Skal bruge en masse plads, og ikke god i de små rum). Det er og var jeg egentlig enig i, men mon ikke Dios værdsatte Bale dengang han vandt os Copa del Rey og var afgørende i 2 Chl finaler? Jeg skrev først og fremmest "næsten" og for det andet så kan du ikke sammenligne Dios Kritik med "Hate". Den hate Bale har fået de seneste år har mere været pga hans opførsel udenfor banen end hans spil. Han har ikke rigtig integreret sig på holdet, og så er der hans møgirriterende agent med alle de kommentarer. Man skal hellere ikke glemme Wales, Golf, Madrid fadæsen hellere.

Jeg er sikker på de fleste ikke hatede på Bale, men selvfølgelig har der været kritik, ligesom der også var en hel del kritk af eksempelvis Benzema? Synes endda Benzema fik langt mere kritik end Bale dengang.
Sidste redigering: 4 år 3 måneder siden ved Madrid1998.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

4 år 3 måneder siden #166 af Dragam

Madrid1998 post=148577 skrev: Vini havde et formdyk her i foråret, hvilket sker for alle de gode spillere rundt i verden. Synes du også han spillede forfærdeligt i efteråret, foruden nogle få højdepunkter? Han er trods alt stadig ung, og spiller på et hold med nul rotation. Selvfølgelig vil han svinge fra tid til anden. Overall set så har Vini altså været fantastisk i år. Top 10-20 spiller i verden imo.

​Jeg synes generelt han er dårlig til at udnytte det der er hans eneste egentlige styrke... hans fart. Han var bedre til det i efteråret, lave godt timede løb i dybden, være i bevægelse når han fik bolden, og så lave hurtigt tempo skifte, som satte modstanderen. Nu står han oftest bare stille helt ude på kanten, og modtager bolden stillestående, og når han endelig får bolden i bevægelse, så sætter han typisk farten ned istedet for, og så er han ganske ordinær og forholdvis nem for modstanderne at håndtere, for han er ikke en Neymar med vild teknik, som bare kan sætte modstanderne med sin teknik... han er hurtig, og det er hans styrke.

4 år 3 måneder siden #167 af Dragam

Madrid1998 post=148578 skrev:

Dragam post=148576 skrev:

Jeg er 23, ikke 13. Så jo jeg "husker"​. Dios mente Bale ikke passede ind i Real, på baggrund af hans type (Skal bruge en masse plads, og ikke god i de små rum). Det er og var jeg egentlig enig i, men mon ikke Dios værdsatte Bale dengang han vandt os Copa del Rey og var afgørende i 2 Chl finaler? Jeg skrev først og fremmest "næsten" og for det andet så kan du ikke sammenligne Dios Kritik med "Hate". Den hate Bale har fået de seneste år har mere været pga hans opførsel udenfor banen end hans spil. Han har ikke rigtig integreret sig på holdet, og så er der hans møgirriterende agent med alle de kommentarer. Man skal hellere ikke glemme Wales, Golf, Madrid fadæsen hellere.

Jeg er sikker på de fleste ikke hatede på Bale, men selvfølgelig har der været kritik, ligesom der også var en hel del kritk af eksempelvis Benzema? Synes endda Benzema fik langt mere kritik end Bale dengang.

​Dios, og flere andre, hatede også på ham efter finalerne, jo.

Bale er ikke selv kommet med nogen kommentarer, det har været hans agent, og "fadæsen" du taler om, glemmer de fleste real madrid fans typisk meget behændigt, at det ikke var noget som bale stod for... det var wales fans som havde lavet flaget, og så synes bales holdkammerater at det var sjovt at tage det hen til bale... og når alle ens holdkammerater presser på i sådan en situation, fordi de synes det er sjovt, så er det svært være hr kedelig og sige nej.

Men om Bale passede til Real... kommer jo an på hvilken type fodbold man vil spille. Han havde passet perfekt til den type fodbold vi spillede under Mourinho, som jeg iøvrigt var vild med... der var fandme fart over feltet. Han fungerede også glimrende i første sæson i 13/14 med Ancelottie ved roret. Han passede noget mindre til den type fodbold vi kom til at spille fra 14/15 sæsonen og fremad, hvilket iøvrigt har været noget mere... kedelig bold end tidligere.
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE

4 år 3 måneder siden #168 af Fondo_Sur
@Dragam

Fra Kiyan Sobhanis Twitter før kvartfinalerne. Værsgo’:

“Vinicius in the UCL this season.

1st in progressive carries
1st in dribbling past players
tied for 1st in goal-creating actions with Mbappe
tied for 1st in shot creating actions with Coman
tied for 1st in key passes with Tadic”

Sidste redigering: 4 år 3 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

Leveret af Kunena Forum