Optakt: Betis-Real Madrid, LaLiga, 24. spillerunde

3 år 4 måneder siden #109 af Lars1991
Fordi jeg syntes vi har manglet lidt skarphed for tiden, kiggede jeg lige på nogle stats omkring xg. Som der kan ses under, "burde" vores 3 kløver have scoret 8-9 mål mere i denne sæson. Det virkelig en kontrast til sidste sæson, som jeg bliver nødt til at lave en besked mere for at vise, da det ikke altid er lige nemt at indsætte billeder herinde :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 måneder siden #110 af Lars1991

Lars1991 post=159551 skrev: Fordi jeg syntes vi har manglet lidt skarphed for tiden, kiggede jeg lige på nogle stats omkring xg. Som der kan ses under, "burde" vores 3 kløver have scoret 8-9 mål mere i denne sæson. Det virkelig en kontrast til sidste sæson, som jeg bliver nødt til at lave en besked mere for at vise, da det ikke altid er lige nemt at indsætte billeder herinde :D

​Og her kommer den så. Her ser vi at vi faktisk har scoret 6-7 mål for meget. Det synes jeg da er bemærkelsesværdigt!

3 år 4 måneder siden #111 af Thomaskjensen
Fed kamp faktisk, der var bare så meget intensitet son Anco efterlyser når det går dårligt. Jeg var meget underholdt i dag, og meget frustreret som alle over de manglende mål.

Jeg har stadig tillid til Anco, men om vi taber bare 1 af de 3 kommende kampe til Barca/Liverpool, ja så er det UD.

Ind med Raul, så han kan begynde projektet uden spillere han har spillet med.

Dagens spiller for mig er Camavinga, jees et ungt talent, som stadig gør fejl naturligvis.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

3 år 4 måneder siden #112 af NadaMás

Lars1991 post=159552 skrev:

Lars1991 post=159551 skrev: Fordi jeg syntes vi har manglet lidt skarphed for tiden, kiggede jeg lige på nogle stats omkring xg. Som der kan ses under, "burde" vores 3 kløver have scoret 8-9 mål mere i denne sæson. Det virkelig en kontrast til sidste sæson, som jeg bliver nødt til at lave en besked mere for at vise, da det ikke altid er lige nemt at indsætte billeder herinde :D

​Og her kommer den så. Her ser vi at vi faktisk har scoret 6-7 mål for meget. Det synes jeg da er bemærkelsesværdigt!

​Jeg kan anbefale en video på YouTube fra The Athletic, som omhandler hvorfor holdet oversteg deres xG så meget forrige sæson. Søg på noget ala: Real Madrid ourperforming their xG. 

Hvorfor det så ikke er tilfældet skal jeg ikke lige kunne gøre mig klog på. 

Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #113 af 9eren
Camavinga bliver slået i hovedet i går, Benzema bliver snydt for straffe og Vincius får en stempling direkte på anklen. Denne her liga er en Negreira liga.

Det er så klamt som det kan blive.

jeg kan ikke linke til videoen fordi den er på twitter. Og twitter problemet er ikke løst herinde 
Sidste redigering: 3 år 4 måneder siden ved 9eren.

3 år 4 måneder siden #114 af madrid2000
​Vi har alt for mange kampe, hvor vi jagter en scoring. Det bliver stressende at kigge på som fan.

I går fejlede Ancelotti med sine udskiftninger. Nacho og Ceballos var dårlige i forhold til Camavinga og Tchoumeini.

Rüdiger og Militao skal ikke spille sammen. De er begge piv elendige til at spille den frem. Alt for ofte bliver de stresset og laver en dårlig aflevering frem, eller midtbane folk bliver trukket helt ned for at hjælpe dem med at føre bolden frem.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

3 år 4 måneder siden #115 af El Siete
​Smider vi en 5-2 føring over Liverpool (hvilket jeg ikke ligefrem tror, men man ved ikke med dette hold, og vi så jo Chelsea sidste sæson) og vi taber i Ligaen mod Barcelona, inden for en uge, ja, så er det vel et farvel til Ancelotti med det samme, er det ikke?

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

3 år 4 måneder siden #116 af EmilStenholt
Hvornår i kampen blev Benzema snydt for et straffespark??

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #117 af 9eren
youtube.com/shorts/epe-DHiaDmM?feature=share

Der er 3 situationer.

Tacklingen på Vini skulle ha været til rødt kort.
Camavingas situation virker også til at være i den røde ende
Benzema skulle ha haft straffe. Dommeren har endda fløjten i munden, ligesom han havde i Barcelona Valencia. Det havde han også i el clasico for nogle år siden på camp nou “falta de Suarez” episoden.

Villarato/Caso Negreira lever i bedste velgående.

jeg kan ikke finde linket til Vini. Kun på twitter men det vil forummets system ikke acceptere. Vini har efterhånden oplevet nogle stykker af dem. Havde han heddet Messi så havde vi haft flere kampe med 10 modstandere i stedet for 11

​der er faktisk et billede af situationerne men videoerne kan findes på twitrer
Sidste redigering: 3 år 4 måneder siden ved 9eren.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #118 af Brylle

El Siete post=159561 skrev: ​Smider vi en 5-2 føring over Liverpool (hvilket jeg ikke ligefrem tror, men man ved ikke med dette hold, og vi så jo Chelsea sidste sæson) og vi taber i Ligaen mod Barcelona, inden for en uge, ja, så er det vel et farvel til Ancelotti med det samme, er det ikke?

​Jeg synes man skal tage beslutningen til sommer og evt lade Ancelotti gå selv (forhåbentlig til det brasilianske landshold, det fortjener han), for han har i den grad fortjent et tak i denne omgang. Men det er sgu et svært puslespil. Der har jo også været rygter løbende om at Ancelotti har ønsket nogle spillere og positioner som han bare ikke har fået. Og hvis ikke træneren kan få det hold, han beder om, eller være en stor del af opbygningen af truppen, så kan vi lige så godt strege de første mange navne af de allerbedste trænere. Hvis vi havde haft to nye backs i verdensklasse og fyldt mere på i offensiven inden denne sæson, så havde det måske set helt anderledes ud og Ancelotti havde stadig været forgudet. 

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #119 af 9eren
Jeg kan simpelthen ikke tro at Carlo har fået det han ville have. Det hold mangler i den grad upgrates på backs og upfront

3 år 4 måneder siden #120 af El Siete

Brylle post=159566 skrev:

El Siete post=159561 skrev: ​Smider vi en 5-2 føring over Liverpool (hvilket jeg ikke ligefrem tror, men man ved ikke med dette hold, og vi så jo Chelsea sidste sæson) og vi taber i Ligaen mod Barcelona, inden for en uge, ja, så er det vel et farvel til Ancelotti med det samme, er det ikke?

​Jeg synes man skal tage beslutningen til sommer og evt lade Ancelotti gå selv (forhåbentlig til det brasilianske landshold, det fortjener han), for han har i den grad fortjent et tak i denne omgang. Men det er sgu et svært puslespil. Der har jo også været rygter løbende om at Ancelotti har ønsket nogle spillere og positioner som han bare ikke har fået. Og hvis ikke træneren kan få det hold, han beder om, eller være en stor del af opbygningen af truppen, så kan vi lige så godt strege de første mange navne af de allerbedste trænere. Hvis vi havde haft to nye backs i verdensklasse og fyldt mere på i offensiven inden denne sæson, så havde det måske set helt anderledes ud og Ancelotti havde stadig været forgudet. 

Jeg er helt enig, Ancelotti skal have masser af skylden, men ledelsens passive tilgang til truppen har også en stor andel i de nuværende problemer. Det jeg synes er så vildt, når du nævner backs, er at vi havde muligheden for at opgradere voldsomt, med en verdenklasse HB og en ung komet, endda for håndører. Det er næsten arrogant ikke at tage imod det tilbud. 
Men jeg tror bare ikke han overlever et scenarie hvor ligaen er tabt, man taber til Barcelona og ryger ud af CL, og måske endda også CdR. Så kan man snakke om at trænerstaben ikke har fået de ønskede spillere, det er Ancelotti og co. der ryger ud, og ikke folk fra ledelsen. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Leveret af Kunena Forum