Optakt: Betis-Real Madrid, LaLiga, 24. spillerunde

3 år 4 måneder siden #97 af elle44

DeLaRed post=159533 skrev: Man smider Alvaro ind og stopper så helt med at slå høje indlæg ind i boksen?

​Det en genial gameplan. Hold kæft jeg er træt af se på det usammenhængende lort gang på gang, der er ingen plan i noget som helst. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 måneder siden #98 af mohbar

Kiwes post=159529 skrev: ​Tidsudtræk tidsudtræk igen og igen....fuck spansk bold er til grin.

​Ja og det gav ialt 6 minutters tillægstid for hele kampen 

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #99 af Brylle
​Bittert at det blev så meget kaos i 2. halvleg... Og godt nok ærgerligt at man ikke engang kan ramme målet selvom der er nogle fine chancer.

3 år 4 måneder siden #100 af El Siete
​Vinicius skal seriøst have en pause. Fysisk, men i den grad også mentalt. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, JesperThomsen

3 år 4 måneder siden #101 af JesperThomsen
​Kroos, Benz, Carvajal, Hazard, osv osv er bare ikke gode nok mere..
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

3 år 4 måneder siden #102 af Madrid1998
Ancelotti pls forlad klubben. Jeg kan ikke det her mere.

Og den dommer kunne ikke vente med at fløjte af. De har trukket tiden siden 60. minut. Der sker et skænderi i 90. minut og alligevel fløjter han direkte af efter det 5. minut var færdigt. Dommeren styrede kampen på præcis Betis præmisser.
Sidste redigering: 3 år 4 måneder siden ved Madrid1998.

3 år 4 måneder siden #103 af Kiwes
​3 kampe nul mål. Den går sku ikke. Ancelotti kan få sæsonen ud og hvis der ikke kommer forbedringer i spillet, så må han ud. Massive investeringer er en selvfølge.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

3 år 4 måneder siden #104 af Ramos4
Lad os ikke glemme 0-4'eren sidste sæson.

Ancelotti fik lige det sidste ud af de gamle stjerner, men vi skal have nye kræfter ind.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 4 måneder siden #105 af Lars1991
​Vildt nok at vi ikke scorer et mål i dag. Et underholdende kamp, med to hold der begge ville angribe, og chancer i begge ender, dog flest til os. I anden halvleg går Betis mere død, og det bliver i store perioder spil til et mål. Vi skaber nok situationer og chancer til at score, men ind vil den ikke for tiden. 

Meget frustrerende at vi igen smider point, i en periode hvor det heller ikke kører for Barcelona. Ærgerligt og mesterskabet må for alvor være væk nu.

3 år 4 måneder siden #106 af Kiwes
​Jeg vil dog give ros til Ancelotti for at prøve Rodrygo på 10'eren. Der er han meget bedre.

3 år 4 måneder siden #107 af NadaMás
Vi mangler altså i den grad også noget kreativitet fra midtbanen. Jeg er fan af den fysiske midtbane klubben har hentet til fremtiden, men modstanderne har efterhånden luret at de skal sætte to mand på Vini, og så har de lukket for der 7/10 af vores chancer kommer fra. Hvis de lykkes med det, kommer der kun meget lidt fra vores midtbane og/eller højrekant. Når modstanderen står dybt, skal vi håbe på en genialitet fra en 37-årig Modric. Syntes Perez skulle overveje at finde en mere 1:1 erstatning for Lukita (typemæssigt), og så bruge Bellingham-pengene på backs og angreb. Jeg kan i hvert fald ikke se hvad en Bellingham til plus/minus €150 mio skulle have kunnet gøre, for at ændre udfaldet af den her type kamp, som vi har smidt flere point på i løbet af sæsonen. Hurtige backs, en boldsikker midtbane og en goal-getter! Det kunne vi komme langt med.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #108 af 9eren
Jeg ser stadig ikke ligaen afgjort. Jeg venter med at konkludere noget efter kampen på Estadio Negreira Spotify de Palancas!

Leveret af Kunena Forum