Optakt: Betis-Real Madrid, LaLiga, 24. spillerunde

3 år 4 måneder siden #37 af JesperThomsen
​endnu en kamp hvor hele stadion er mod os, og dommeren ikke dømmer noget som helst til Vini. Ingen seriøse indskiftninger.. Barcelona havde vundet denne kamp, men Real kan bare ikke på sådanne aftener

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #38 af Brylle
​Udmærket halvleg mod et godt Betis-hold som pt har optur på og er inde i en god stime. Det bliver aldrig en walkover. De har svært ved at følge med i kombinationerne og vi har haft bolden en del gange inde i feltet. Hvis det her kampbillede fortsætter, så vil det overraske mig hvis ikke der falder en scoring af på et tidspunkt. Vinicius gør det for svært lige nu desværre og han bør vælge sine aktioner mere med omhu. Og så kan man jo fornemme herinde, at Lucas Vazquez er tilbage. Måske betyder det at Ceballos går lidt mere fri når man kritiserer uden at vide hvordan de har spillet. Super fin kamp af Lucas som ikke har spillet i 2 måneder bortset fra et par minutter sidste gang. 

Jeg må indrømme at jeg ikke helt forstår piveriet herinde men fred være med det.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 4 måneder siden #39 af Madridista02
Rigtig ærgerligt Camavinga har et gult kort. Det kan blive dyrt i afgørende situationer i anden halveg. Men ellers rigtig fedt at se ham spille fast og kontinuerligt pt. Han er så vanvittig god og mega talentfuld!
Vini som altid frustrerende at se på, men han kan også bare noget helt exceptionelt som kun han kan det. Den solo tur han tager hvor der bliver begået frispark på ham på kanten af feltet, det er en virkelig god tur!
Benzema med gode kombinationer, men ellers ser han ikke særlig spilleglad ud...

Jeg savner Pepe :(

3 år 4 måneder siden #40 af Ramos4
Vi kommer til at se på Benzema og kun Benzema næste sæson også.

Først i 2024 får vi noget andet. Måske Haaland.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 4 måneder siden #41 af Hamid8210
Valverde er så ringe pt, kan slet ikke finde ud af hvad fanden der sker med ham. Og er Hazard så ring, at man slet ikke kan overveje at bruge ham.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #42 af 9eren
Vi har simpelthen et for stort problem pludseligt med at komme til chancer. Vi vader i lamme løsninger og forkerte beslutninger

3 år 4 måneder siden #43 af Ramos4

Brylle post=159477 skrev: ​Udmærket halvleg mod et godt Betis-hold som pt har optur på og er inde i en god stime. Det bliver aldrig en walkover. De har svært ved at følge med i kombinationerne og vi har haft bolden en del gange inde i feltet. Hvis det her kampbillede fortsætter, så vil det overraske mig hvis ikke der falder en scoring af på et tidspunkt. Vinicius gør det for svært lige nu desværre og han bør vælge sine aktioner mere med omhu. Og så kan man jo fornemme herinde, at Lucas Vazquez er tilbage. Måske betyder det at Ceballos går lidt mere fri når man kritiserer uden at vide hvordan de har spillet. Super fin kamp af Lucas som ikke har spillet i 2 måneder bortset fra et par minutter sidste gang. 

Jeg må indrømme at jeg ikke helt forstår piveriet herinde men fred være med det.

​Jeg synes Lucas gør det rigtig fint af en backup at være. Det er vores førstevalg der skal være bedre.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

3 år 4 måneder siden #44 af elle44
Ærligt talt, vi skal have bolden op til Rodrygo og Benzema, det er de eneste der kan kombinere sig igennem. Vini må bytte med Rodrygo om nødvendigt, så kan Camavinga også gå med i kombinationerne. Vinicius har ikke hovedet med sig fortiden, der sker meget bullshit med ham, men han er nødt til at holde hovedet køligt.

3 år 4 måneder siden #45 af Thomaskjensen
Godt svært at gøre alle glade, ja et mål eller 5 varmer altid, men vi spiller sq da rigtig godt.
Gi dem 15-20 at lukke kampen, og så ud med Benz Kroos og måske Vini.

Helt enig at det er pisse dumt at Rudiger ikke har armene på ryggen, hvor svært kan det være?
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

3 år 4 måneder siden #46 af Ramos4
Rodrygo! Han skal jo bare gå selv der...

God tur ellers.

3 år 4 måneder siden #47 af Kiwes
​SKYD NU RODRYGO!!!!! VI KAN BARE INGENTING I FELTET HVAD SKER DER!

3 år 4 måneder siden #48 af DeLaRed
Kæmpe fejl fra Vazquez ender i en gigant chance til Betis…hvis vi gerne vil have 1 point med fra i aften, så skal Vazquez ud hurtigst muligt!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes, mohbar

Leveret af Kunena Forum